فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 1

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر حل کتاب کار ریاضی (مبحث تفریق و جمع با چوب خط، سود و کو 4 در 4 ،الگوی شطرنجی و پیدا کردن اشکال هندسی میان نقطه ها درهم)

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: شعر انار، مرور ترکیب ها و جدول دوستی و جدول بخش و صداکشی، روانخوانی جملات در پای تخته از تک تک دانش آموزان انجام شد. برای روز یکشنبه برای تدریس او خانواده ماهور محمدی عزیزم در صورت امکان سوت یا گیفت جوجه یا روباه یا... را محبت کنند تهیه بفرمایند. متشکرم. بعد از نشانه او یک هفته نشانه جدید تدریس نمی کنیم تا نشانه ها و ترکیب ها برای دیکته نویسی و روان خوانی، بهتر برای دانش آموزان جا بیفتد. خداروشکر بیشتر پسرهای عزیزمان در دیکته و روانخوانی مستقل شدند و شاهد پیشرفتشان هستم. ممنون که در این ماه سخت به من و پسرهایمان کمک می کنید. من انتظار دارم بقیه پسرهای گلمان نیز با همکاری نهایتا انشالله تا اواسط آذر مستقل شوند پس روانخوانی و دیکته شب فراموش نشود. لازمه دیکته و روانخوانی خوب یادگرفتن ترکیب هاست که هر روز باید مرور شود. لطفا در ایتا عضو شوید و ویس آموزشی را گوش و فیلم ها را مشاهده فرمایید.از همکاری شما سپاسگزارم.
تکلیف: یک صفحه تکلیف(در قسمت کاربرگ) به همراه ارمغان هفته شماره 9(قسمت هایی که کامل نشده) دیکته شب و روانخوانی. آخر هفته خوبی داشته باشین.

نگارش اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: نگارش م کامل شد و دانش آموزان جملات اسب آمد و بابا آمد را نوشتند و جدول دوستی را کامل کردند.

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: مهره ی اسب آموزش داده شد. تمرینات مربوطه انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام آموزش طرز صحیح نشستن PDF اتیکت نشستن
تکلیف: با سلام از بچه ها بخواهید که نحوه ی درست نشستن را برایتان توضیح دهند

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و عرض ادب مفهوم خط تقارن یا قرینه و نیمه دیگر شکل با اشکال مختلف و اشکال هندسی در پای تخته و استفاده از شابلون. کاغذ تا خورده از وسط را در اختیار دانش آموزان قرار دادیم پسرهای عزیزمان با شابلون روی کاغذ تا خورده اشکال هندسی رو پر رنگ کشیدند و بعد از باز کردن کاغذ از وسط رد اشکالی که ردی کاغذ افتاده بود را پر رنگ کردند و متوجه اهمیت تقارن شدند.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: تدریس نشانه س غیر آخر و س آخر با داستان سنگ پشت و کدگذاری (3 و مسواک) و تلفیق با بخش سالم باش شاداب باش علوم (داستان سرفه و سرماخوردگی و سردرد و.... و استفاده از سوپ و سیب و میوه هایی که ویتامین c دارند) داستان دوستی س با ا و س با َ. تشخیص س غیر آخر و س آخر در کلمات و مثال آوردن از آن توسط بچه ها. روان خوانی کلمات سام، داس، سبد، اسب، اسد، سما و.... و جملات کتاب روان خوانی و کتاب فارسی. با تشکر فراوان از خانواده عزیز آقا آرسام موسوی بابت تدارکات نشانه س
تکلیف: لطفا 2 صفحه کاربرگ تکلیف گذاشته شده را وارد دفتر مشق کنید. صمیمانه سپاسگزارم. دیکته و روان خوانی هر روز تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: حل یک صفحه کتاب نگارش ترکیب و کلمات سا و سَ، اسب. دانش آموزان حتما موقع نوشتن س بخوانند یه کاسه دوکاسه دمش رو خط درازه تا برای نوشتن کلمات سبد و اسب دندونه ها رو کم و زیاد نگذارند.
تکلیف: لطفا تکلیف سرمشق نشانه س به همراه تکلیف بخش و صداکشی را در دفتر مشق وارد کرده و دانش آموزان انجام دهند.دانش آموزان هنگام نوشتن کلمات را بخوانند و بنویسند و همچنین شعر س(یه کاسه دو کاسه دمش رو خط درازه) را بخوانند تا اشتباه ننویسند. تکلیف داده شده را می توانید در قسمت کاربرگ فارسی و نگارش مشاهده کنید. از همکاری شما سپاسگزارم.

قرآن اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مرور سوره توحید و مفهوم آن(خدا یکی است) اسم دیگر سوره توحید برای اطلاع دانش آموزان (اخلاص) مرور معنی بسم الله الرحمن الرحیم و اهمیت شروع کارها با نام خدا مفهوم پایم قرآنی سلام علیکم و اهمیت به موقع و رسا سلام گفتن. شروع سوره کوثر (حضرت فاطمه) و مفهوم آن(ای پیامبر (حضرت محمد) ما به تو یک دختر دادیم پس خدارو شکر کن)

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: امروز به مناسبت روز جهانی انیمیشن توضیحاتی در این مورد به بچه ها داده شد و انیمیشنی برایشان پخش شد و مبحث باز و بسته کردن پنجره،تغییر اندازه پنجره و خاموش و روشن کردن سیستم تدریس شد.
تکلیف: عزیزان به نرم افزار نقاشی رفته خطی کشیده سپس پنجره را بزرگ کرده و بعد کوچک کنید و در آخر سیستم را خاموش کنید.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: روان خوانی جملات و ترکیب ها و دیکته دفتری. دیکته چهارشنبه ارسال می شود. تشکر فراوان از خانواده عزیز آقا ماکان زاهدی بابت تدارکات نشانه م دیروز.
تکلیف: کتاب کار فارسی نشانه م انجام شود به همراه دیکته و روانخوانی. جدول دوستی و یا جدول ترکیب ارسال شد نمونه نحوه نوشتن آن را در کانال ایتا قرار دادم. حتما لینک را از مدرسه دریافت و عضو شوید.جدول دوستی رو هر بار بعد از خواندن هر نشانه جدید کامل کنند و این جدول همیشه جلو چشم بچه ها باشد. والدین عزیز ترکیب ها و دیکته و روانخوانی از دیکته و کتاب روان خوانی هر روز باید مرور شود.خواهشندم جدی بگیرید. حتما در دفتر مشق دیکته بنویسند تا من هم مشاهده و تشویق کنم. ممنون که در این راه به من و پسرمان کمک می کنید.

نگارش اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: انجام کتاب نگارش م و جایگاه آن در کلمات و نوشتن آدم و بابا آمد و بابا بادام داد.

مهارت زندگی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام آموزش درس 4 بهداشت فردی آموزش مسواک زدن و عوارض نزدن مسواک
تکلیف: با سلام با خانه سازی کوچک یا هر وسیله ای در خانه برای بچه ها یک دست دندان درست کنید و مسواک زدن را از بالا به پایین از بیرون از داخل و هر دو طرف را به بچه ها آموزش دهید

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: در ابتدای کلاس دو بازی دویدنی انجام دادیم. سپس کلاس را با یک بازی آرام ادامه داده و با یک بازی حرکتی پرهیجان تمام کردیم.

هوش و ریاضی

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: پیدا کردن تصویری که با بقیه تصاویر فرق می کند در میان اشکال زیاد و درهم. سود و کو با اشکال هندسی تو هم.

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: جمع و تفریق روی چینه و مفهوم اینکه برای جمع کردن دو رنگ چینه از پایین می شماریم و رنگ می کنیم و برای کم کردن از بالا برمی داریم و حل آن در کتاب.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر تدریس نشانه م غیرآخر و م آخر با داستان و شعر کدگذاری(ماری که از درخت آویزون شده) مثال آوردن از م توسط دانش آموزان، دوستی م با ا و م با َ و ساخت ترکیب ما و مَ، ترکیب خوانی و کلمه خوانی به صورت تاکید بر ترکیب ها و روانخوانی تک تک دانش آموزان. درست کردن نشانه م با اسباب بازی مار. پخش گنجینه (داستان صوتی به همراه سوالات درک مطلب از آن)
تکلیف: سرمشق های دفتر به همراه روانخوانی کلمات و دیکته انجام شود.ترکیب ها هر روز مرور شود. فردا دیکته دفتری گفته می شود، م جزء دیکته فردا نمی باشد. لطفا عزیزانی که دفتر دیکته را بعد از امضا نیاورده اند فردا همراه عزیزان باشد.ممنونم.

نگارش اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: یک صفحه نگارش نشانه م از ترکیب و کلمات ما، مَ، بام، دام، بادام انجام شد.

ورزش اول

مدرس: دباغیان، کیارش
فعالیت: بازی اسکوییت.توپ بازی با توپ فوتبال و جیم بال.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس چهارم ( نیاز مشترک ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس چهارم صفحه 36 و 37 انجام شد. انیمیشن ریرا قسمت همکاری گذاشته شد. قصه صوتی وقت خرید با مامان پخش شد. معرفی کتاب: وقت خرید با مامان کتاب ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس چهارم صفحه 38 انجام شود.

آزمایشگاه

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مثلت گروه غذایی، مرور سازمان هایی که مواقع خطر به ما کمک می کنند بارش فکری عزیزان در مورد استفاده از آب و نمک در صورت نداشتن خمیردندان. غذای سالم و ویتامین میوه ها و زباله های تر (استفاده به عنوان کود) و زباله های خشک و بازیافت آن ها. حل کتاب کار علوم

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت شما والدین عزیز مروری بر شمارش به ترتیب و شمارش معکوس، الگویابی شطرنجی و الگوی تکرار شونده در کتاب و مرور اشکال هندسی و گوشه و لبه و کتاب کار ریاضی
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 33،36،37 کامل شود. دیکته شب و روانخوانی فراموش نشود. ممنونم.

علوم اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مرور عوامل موثر بر سلامتی، خوراکی سالم و ناسالم.سازمان هایی که در مواقع خطر به ما کمک می کنند. (هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، پلیس فتا، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی ) آشنایی با مثلث مواد غذایی( خارج کتاب:از هر دسته چه مقدار مصرف کنیم بهتره)

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت شما والدین عزیز شعر صد دانه یاقوت دسته به دسته،فواید باد و روانخوانی کتاب درسی. روانخوانی ترکیب ها و کلمات. نوشتن ترکیب ها و نشانه ها روی کارت و ساختن جمله گفته شده با کارت ها توسط دانشمندان کوچک. حل کتاب کار فارسی بخش اَ و د، (بخش و نوشتن صداها،تشخیص کلماتی که اَ و َ و د دارند و جایگاه آن ها در کلمات)

هنر اول

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: کاربرگ رنگ آمیزی و دست ورزی انجام شد.
تکلیف: کاربرگهای ناقص تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: