فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 2

ریاضی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. انجام کتاب کار ریاضی تم 8

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه ( ن ) و مابقی نشانه های آموزش داده شده. ترکیب نشانه و خواندن کلمات روانخوانی از روی کتاب مسابقه خانم و آقای ریاضی گرفته شد. کلاس بدون دیوار به این صورت روانخوانی ( ماهی‌گیری) در حیاط مدرسه....
تکلیف: تکالیف آخر هفته ارمغان شماره 11 انجام شود. املا از نشانه ( ن ) نوشته شود. روز شنبه تدریس نشانه ( ای ) را خواهیم داشت. در صورت تمایل هرکدام از دانش آموزانی که لباس محلی دارند همراه خود بیاورند. و همچنین در صورت تمایل به اندازه یک پیش‌دستی کوچک غذای محلی خود را ارسال کنید. همچنین روز سه شنبه ( می کاری ) به صورت تلفیقی با علوم مبحث گیاهان تدریس خواهد شد حتما هر دانش آموز برای روز سه شنبه یک عدد گلدان کوچک پلاستیکی ترجیحا رنگ روشن به همراه داشته باشد.

نگارش اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. تکمیل کتاب نگارش نشانه ( ن ) در کلاس انجام شد.

هنر اول

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... شروع پروژه فیگور انسانی ....مرور فیگور انسانی .... طراحی هر دانش آموز از خودش در فضای دلخواه با توجه به جزئیات سر و بدن

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: اهداف بازی چرخشی: 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی

علوم اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. انجام کتاب کار علوم فصل جانوران
تکلیف: باسلام. باتوجه به تدریس جانوران و دسته بندی جانوران دانش آموزان عزیز باتوجه به گروه‌بندی مشخص شده درمورد یک جانور مربوط به گروه خود تحقیق کند( از نظر ویژگی، فواید آن ، جنس بدن و غذای آن، چرخه زندگی ) تحقیق می‌تواند به صورت نقاشی یا پوستر باشد. گروه قرمز : امیدجان، طاها جان ، پارسا جان ، ماهور جان ( حیوانات آبزی ) گروه آبی : آریوبرزن جان ، رادوین جان ( میراسکندری)، ویهان جان ، باراد جان ( حیوانات پستانداران) گروه زرد : پادرا جان ، مهربدجان ، رادوین جان ( امیرتیموری) ، کارن جان( حیوانات خزنده ) گروه سبز : مسیحا جان ، آرش جان ، نیوان جان ( حیوانات پرندگان )

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه های آموزش داده شده. تدریس نشانه ( ن ) با داستان و شعر و روانخوانی متن درس کتاب فارسی ( نان ) صدانویسی و بخش کردن کلمات جدید و با ایجاد انگیزه میل کردن ( نیمرو / نان ) در سالن ناهارخوری
تکلیف: باسلام. سرمشق های داده شده نشانه ( ن ) انجام شود. املا از نشانه های آموزش داده شده به جز نشانه ( ن ) فقط جمله گفته شود. باتشکر

نگارش اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. انجام دو صفحه از کتاب نگارش نشانه ( ن )

ورزش اول

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: توضیح روش صحیح راه رفتن و اصلاح آن گرم کردن پویا بازی فوتبال

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه های آموزش داده شده. تمرین جمله سازی با کلمات جدید مرور نشانه ( ر ) و ترکیب و بخش کردن و صدانویسی روی تابلو کلاسی تمرین جدول ترکیب انجام کتاب کار فارسی نشانه ( ر )
تکلیف: باسلام. تکالیف پسران عزیزم تکمیل کتاب کار فارسی نشانه ( ر ) املا و روانخوانی از نشانه ( ر ) باتشکر از همراهی شما عزیزان

نگارش اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام تکمیل کتاب کار نگارش نشانه ( ر )

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه در رابطه با نشانه های بدنی خشم و کنترل خشم توضیح داده شد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه کپی کردن و جایگذاری قسمتی از نقاشی در paint تدریس شده و فعالیت صفحه 36 در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه های آموزش داده شده و در ادامه آموزش نشانه تک شکلی ( ر ) با شعر و داستان ایجاد انگیزه کلمه زیبای مادر.. و درست کردن کاردستی با دست های توانمند پسران عزیزم و همچنین نوشتن جمله ی ( مادرم تا ابد دوست دارم.) و روانخوانی متن درس کتاب فارسی بخش کردن کلمات جدید به صورت رباتی تمرین ترکیب نشانه ها و ساخت کلمات جدید که ( ر ) دارند.
تکلیف: باسلام. سرمشق های داده شده انجام شود. املا از تمامی نشانه های داده شده به جز نشانه ( ر ) باتشکر

نگارش اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. انجام تمرینات مربوط به نشانه ( ر )

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت عزیزان امروز درس هفتم تدریس شد. کلیپ مربوط به درس در کلاس قرار داده شد و فعالیت کلاسی با مشارکت عالی پسرهای گلم انجام شد.
تکلیف: از این هفته پسرهای گلم کتاب‌های خود را به منزل می‌برند. لطفاً فعالیت منزل مربوط به درس هفتم در خانه انجام شود. همه‌ی بچه‌های عزیز کتاب دارند، فقط خواهشمندم هر هفته روزهای یکشنبه کتاب را همراه خود به مدرسه بیاورند و فعالیت منزل را نیز کامل انجام دهند؛ زیرا در صورت انجام، مورد تشویق قرار می‌گیرند. سپاس از همراهی و همکاری صمیمانه شما

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا آموزش مهره پباده یا سرباز ارزش و‌حرکت مهره پیاده بر روی صفحه آموزش داده شد بازی درون‌کلاسی انجام شد

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه باید ، نبایدهای میزغذاخوری توضیح داده شد و همچنین روش صحیح کات کردن با کارد توضیح داده شد .

ریاضی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. ارزیابی ریاضی از دانش آموزان گرفته شد. حل تمرینات آزمون ریاضی بر روی تابلو کلاسی با همراهی دانش آموزان عزیز آموزش تم هشت کتاب ریاضی آموزش عدد سه و چهار با شعر و نوشتن اعداد روی تخته های کلاسی انجام تمرینات کتاب ریاضی مربوط به تم هشت تمرین کتاب کار ریاضی مرور مباحث الگویابی منظم، جدول سودوکو، جدول ماتریس، جمع انتقال و چوب خط اعداد

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه های آموزش داده شده. تمرین ترکیب نشانه ها، تمرین جمله سازی، املا کلاسی در دفتر املا از نشانه ( س ، م )
تکلیف: باسلام. تمرینات دفتر مشق انجام شود. املا از نشانه ( ت ) نوشته شود. تمرین روانخوانی از کتاب کلمه های کوچولو داستان های بزرگ از تمامی نشانه های آموزش داده شده

املا اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. املا کلاسی از نشانه ( س ، م ) در دفتر املا نوشته شد
پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

پیام مشاور ساعت خواب بچه ها و تاثیر آن بر مغز و رفتارشان

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات جدید نشان می‌دهد که زمان خواب ، یکی از عوامل کلیدی رشد شناختی، هیجانی و جسمی کودکان است. کودکانی که به‌موقع می‌خوابند و خواب کافی دارند: حافظه، تمرکز و یادگیری بهتری دارند. هیجان‌هایشان را بهتر کنترل می‌کنند. مشکلات رفتاری‌شان کمتر است. بدن سالم‌تر و سیستم ایمنی قوی‌تری دارند. در آینده خواب منظم‌تری پیدا می‌کنند. در مقابل، خواب ناکافی یا دیرخوابیدن می‌تواند باعث شود: اضطراب، افسردگی و افکار منفی افزایش یابد. تمرکز و عملکرد تحصیلی کاهش پیدا کند. تحریک‌پذیری و تغییرات خلقی بیشتر شود. ریسک چاقی، دیابت و اختلال خواب بالا رود. برای سلامت مغز و روان، پیشنهاد می‌شود ، بچه‌ها قبل از ساعت 9 شب بخوابند. تحقیقات نشان داده کودکانی که دیر می‌خوابند یا الگوی خواب نامنظم دارند، در خطر مشکلات خلقی یا شخصیتی در آینده خواهند بود. اگر کودک شما مضطرب، بیش‌فعال یا بدرفتار است، اولین مداخله باید تنظیم خواب باشد. پیشنهاد می‌شود پیش از خواب، زمانی آرام و باکیفیت با کودک بگذرانید؛ کتاب‌خواندن، نوازش، یا بازی آرام به او کمک می‌کند بدن و ذهنش برای خواب آماده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: