فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 2

ریاضی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. انجام دو صفحه از کتاب کار ریاضی تم 11 به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان با مفاهیم تقارن، عدد هشت ، جمع انتقال و مفهوم مساوی( برابر ) و...
تکلیف: باسلام. دو صفحه باقی مانده تم 11 در منزل انجام شود. صفحه 81 و 82 باتشکر از همراهی شما عزیزان

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه ها و جایگاه نشانه به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان. روانخوانی از نشانه چهارشکلی( اِ )
تکلیف: باسلام. تمرین رواخوانی از کتاب کلمه های کوچولو، داستان های بزرگ از نشانه ( اِ ) املا از نشانه ( اِ ) نوشته شود. باتشکر از همراهی شما عزیزان

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس دهم با همراهی و مشارکت دانش‌آموزان عزیز تدریس شد و فعالیت کلاسی مربوط نیز با مشارکت فعال بچه‌ها انجام گرفت. کلیپ آموزشی مربوط به این درس هم در کلاس بارگذاری شده است. از همراهی ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس دهم انجام شود سپاس.

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: با سلام خدمت شما امروز قلعه رفتن و اصول قلعه رفتن به دانش آموزان آموزش داده شد

ریاضی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. تم 11 کتاب ریاضی به صورت گروهی روی برد آموزشی تدریس شد. اهداف تم : آشنایی با عدد هشت ، نوشتن صحیح عدد هشت ، چوب خط عدد هشت ، مفهوم مساوی( برابر )، الگویابی شطرنجی و خط تقارن
تکلیف: باسلام. تکلیف صفحه 76 و 77 کتاب ریاضی انجام شود. باتشکر

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: با سلام و احترام. مرور خانواده ی چهار شکلی اِ ِ و تدریس ِ دوستی یا ِ ربط با استفاده از کلیپ آموزشی و شعر . ذکر مثال کلماتی که ِ دوستی دارند توسط دانش آموزان و جمله سازی و ..... انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی تا آخر نشانه اِ تکمیل شود. املا از چهار شکل نشانه اِ نوشته شود. روانخوانی صفحه ی 25 و 26 کتاب کلمه های کوچک و داستان های بزرگ انجام شود. با تشکر از همراهی اولیا بزرگوار

هنر اول

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... ساخت کلاژ تلفیقی با استفاده از اوریگامی ساخته شده ی جلسه قبل ....سپس فضاسازی و رنگ آمیزی اثر ....
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه های چهارشکلی ( ای) و مرور ( می اسمی و می کاری) و همچنین مرور نشانه ( ز ) و تمرین جدول ترکیب و ساخت کلمه با آن ترکیب و مرور نشانه چهارشکلی ( اِ ) و جایگاه نشانه در کلمات و آموزش ( ای مستقل ) و جایگاه ( ای مستقل ) در کلمات، با داستان
تکلیف: باسلام. کتاب کار فارسی علوی تا آخر صفحه 89 انجام شود. املا از نشانه ( ای / اِ ) نوشته شود. باتشکر

نگارش اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. انجام دو صفحه از کتاب کار نگارش در کلاس انجام شد. لطفا برای فردا کتاب روانخوانی و دفترمشق همراه دانش آموزان عزیز باشد.

هنر اول

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام.... مرور اوریگامی ساخته شده در کلاس آنلاین و رفع اشکال دانش آموزان ....سپس رنگ آمیزی اوریگامی فوق

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: بازی ریتم و گیم در این فعالیت، موسیقی برای کودکان پخش شد و آن‌ها باید همزمان با شنیدن ریتم، با کشیدن خط و نقطه سرعت و کیفیت ریتم را روی کاغذ نمایش می‌دادند. کودکان هنگام شنیدن نت‌های کِشیده (آهسته‌تر) خط‌های بلندتر و هنگام شنیدن نت‌های کوتاه و سریع نقطه‌ها یا خط‌های کوتاه می‌کشیدند. هدف‌های آموزشی این بازی 1.تقویت درک ریتم و سرعت نت‌ها 2.هماهنگی گوش و دست (شنیداری-حرکتی) 3.افزایش تمرکز و دقت شنیداری 4.آزادی بیان هنری و کاهش استرس 5.آشنایی مقدماتی با مفهوم کشش نت‌ها

علوم اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مبحث گیاهان به صورت تلفیقی و مجسم و کار با ابزار با درس فارسی تدریس شد مفاهیمی مانند دانه، ساقه، ریشه، به صورت عملی کار شد. همچنین کشیدن مراحل رشد یک گیاه در برگه A4 توسط دانش آموزان عزیز انجام شد.

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه های آموزش داده شده و در ادامه تدریس نشانه ( اِ ) به همراه ایفای نقش و شعر و داستان تدریس شد. ترکیب صامت و مصوت، روانخوانی از متن درس، بخش کردن کلمات جدید و جایگاه نشانه ( اِ ) و همچنین تمرین جمله سازی و جدول ترکیب
تکلیف: باسلام. کلمات زیر در دفتر مشق از هرکدام یک خط نوشته شود. اِمام، اِنسان، دبِستان، تازه، نامه، سِتاره، زِمِستان، سَبزه، مِداد، آمَده جدول ترکیب نشانه ( اِ ) در دفتر مشق کشیده شود و نشانه ها را ترکیب کرده و با هر ترکیب یک کلمه بنویسد و با همان کلمه جمله سازی انجام شود. باتشکر

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه صفحات 40 و 41 کتاب تدریس شد. و مطالب آموزش داده شده بصورت تصادفی (اسپینر) از دانش آموزان سوال شد.

ریاضی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. کتاب کار ریاضی علوی تم 10 تا پایان صفحه 74 با تمرکز بر اهداف آموزشی زیر انجام شد. تقارن، شمارش اعداد و چوب خط ، عدد 6 و 7 اندازه گیری، مقدمات جمع نظام دار، استفاده از انگشتان دست برای نشان دادن عدد، مفاهیم افزایشی، انتقال و....
تکلیف: باسلام. کتاب ریاضی علوی صفحه 75 در منزل انجام شود.

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه ( ز )، ترکیب صامت و مصوت، بخش کردن کلمات ، جمله سازی ، انجام کتاب نگارش تا آخر نشانه ( ز ) به صورت گروهی، انجام یک صفحه از کتاب کار فارسی علوی
تکلیف: باسلام. فقط تمرین سوال 3 کتاب کار فارسی علوی در منزل انجام شود. املا از نشانه ( ز ) نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 8 داده شد و در رابطه با مدیریت خشم توضیح داده شد . دانش آموزان گرامی لطفا تکالیف درس 8 انجام شود ، سپاسگزارم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: