فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: حل صفحه 84-85 کتاب درسی در کلاس انجام شد و تمامی نکات مثلث و زاویه گفته شد.مجموع زوایای داخلی یک مثلث 180درجه و یک زاویه نیم صفحه نیز 180درجه میباشد.نکات مثلث های متساوی الاضلاع که 3زاویه یکسان و 3ضلع مساوی دارد و نکات مثلث متساوی الساقین که دارای دو ضلع و دو زاویه برابر میباشد گفته شد.
تکلیف: لطفا صفحه 87 کتابکار ریاضی علوی مطالعه شود و صفحه 88-89-90 کتابکار حل شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: تدریس درس چهاردهم و بحث گفتگو در مورد شهر کرمانشاه در غرب ایران ودرمیان رشته کوه های زاگرس،محل قرار گرفتن ان در نقشه و آب و هوای ان و آثار دوره های هخامنشی و اشکانیان و ساسانیان(طاق بستان ) در شهر انجام شد.صفحه 65تا69 تدریس شد و فعالیت ان پاسخ داده شد.

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: ارائه پوستر های هوس سیستم در موضوعات مختلف و ارائه انان توسط دانش اموزان عزیز در کلاس انجام شد

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: تدریس صفحه 82-83 کتاب درسی و تقسیم بندی زوایا(تند:کمتر از 90درجه،باز: بیشتر از 90درجه ، راست:دقیقا 90درجه و نیم صفحه:180درجه) نوشتن جزوه ی آن برای اموزش و درک بهتر مطلب برای دانش اموزان عزیز.
تکلیف: 5 زاویه‌ی دلخواه در دفتر ریاضی رسم کرده و با نقاله آن را اندازه‌گیری کنید

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: حل صفحه 81 کتاب درسی ریاضی و مرور استفاده از نقاله و پرگار در کلاس انجام شد.

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: فیلم هایی با موضوع فضا و کهکشان ها،منظومه شمسی،سیارات و ستارها و خصوصا ماه در کلاس پخش شد و کاردستی مربوط به ان در کلاس دیده شد.

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از گوش پاکن و گواش و ماژیک، نقاشی نقطه ای که مربوط به هفته علوم بود را انجام دادند.
تکلیف: لطفا برای تمامی جلسات دفتر نقاشی و مدادرنگی و قیچی و چسب مایع یا ماتیکی همراه داشته باشند ممنونم

آزمایشگاه

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: ساخت حلزون(به وسیله خمیر بازی/ماکارونی و سیم) در کلاس و توضیح در مورد نحوه زندگی حلزون ها در طبیعت و ازمایشگاه ها.

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: اموزش استفاده از نقاله و پرگار و تفاوت انها.اموزش مقایسه اندازه دو زاویه و حل صفحه 80کتاب درسی در کلاس انجام شد. نوشتن جزوه مربوط به ان در کتاب درسی برای اموزش ساده تر.

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: اموزش موضوع خاک زیست و توضیح فرسایش خاک و بررسی عوامل انسانی و طبیعی در مورد فرسایش زمین در غالب هفته ی ملی علوم و انجام آزمایش نفوذ پذیری آب در خاک های مختلف(خاک رس،خاک باغچه،...)

آزمایشگاه

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: اموزش کار با هوش مصنوعی و تصویر سازی با سایت bing در ابتدا از دانش اموزان خواسته شد که ابتدا یک تصویر از مورچه ی دانش اموز نقاشی بکشند و سپس در سایت فوق با چند کلیک یادگرفتند که این تصویر انیمیشنی را بدست بیاورند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: