فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: پرسش کتبی از درس 1و2 انجام شد و اشکالات دانش آموزان مشخص گردیدو تصحیح شد و جواب آزمون در کلاس مطرح گردید.

فارسی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: از درس «در جست و جو» دوباره روخوانی انجام شد و کلماتی که ارزش مهم املایی دارند مشخص گردید و در مورد شخصیت اصلی داستان موشکا بحث شد و ترتیب رویداد ها مورد بررسی قرار گرفت و تاثیر شخصیت اصلی در داستان های مختلف بررسی شد و به علت اهمیت بسیار مطلب علائم نگارشی دوباره مرور شد و تفاوت استفاده گیومه در نقل و قول های مستقیم و دو نقطه به دانش اموزان گفته شد.کتابکار درس دوم کامل در کلاس چک شد.
تکلیف: لطفا برای چهارشنبه یکبار از روی کلمات مهم هایلایت شده از کتاب درسی نوشته شود. برای فردا کلمات مترادف و متضاد درس دوم پرسیده میشود.

نگارش چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
تکلیف: لطفا درس دوم نگارش برای روز چهارشنبه انجام شود و برای تصحیح آورده شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: کلاس بدون دیوار درس 5 اجتماعی با موضوع زندگی شهری و روستایی تدریس شد.با دیدن تصاویر مختلف تفاوت این دو باهم بررسی شد و در مورد نحوه رفت و آمد،نوع خوراکی و پوشاک،مشاغل مختلف و ... گفت و گو انجام شد.سپس از دانش اموزان خواسته شد یکبار بصورت انگلیسی تمام این مطالب را در کلاس به دلیل دوشنبه های زبانی مرور کنند.
تکلیف: لطفا درس 1 کتابکار اجتماعی برای روز شنبه انجام شود.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: کتاب تا ص 40 تدریس شد. چند قطعه کد مربوط به بلوک های رویداد و ظاهر و حرکت در کلاس تمرین شد.
تکلیف: برنامه ای بنویسید که در آن روی شکلک توپ کلیک شد، شکلک دیگری جایگزین شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: تقویت مهارت دستکاری تقویت حس شنیداری هماهنگی سرعت و توجه

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: نکات مقایسه‌ی اعداد ( شمارش تعداد ارقام و مقایسه‌ی ارقام اعداد از سمت چپ ) و تقسیم اعداد صفردار گفته شد. مرور مبحث میلیون انجام شد .انجام فعالیت و کاردرکلاس صفحه 17و18 کتاب درسی انجام شد. بررسی دو سوال داده شده که به عنوان تکلیف منزل بود،انجام شد و اشتباهات در دفاتر نوشته و چک شد.
تکلیف: لطفا صفحه 26و 27 کتاب کار حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: کاربرد ویرگول و علائم نگارشی در جمله و تاثیر آن درمعنای جملات تدریس شد.درک و دریافت درس دوم به کمک دانش اموزان در کلاس گفته شد. روخوانی بخش " در جست‌وجو " و آشنایی با شخصیت‌های داستان و شخصیت اصلی متن " موشکا " انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه 22-23کتابکار حل شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: تدریس درس دوم و سوم کتاب هدیه های آسمانی به کمک بحث و گفت و گو در کلاس انجام شد.و داستان حضرت موسی(ع) بصورت داستان برای دانش آموزان گفته شد و درباره ی بررسی تاثیر قدرت خداوند در زندگی و زنده ماندن این پیامبر بحث شد.و در ادامه تفاوت خواندن نماز جماعت و نماز فرادی گفته شد.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس ک وکا تدریس وتمرین شد
تکلیف: صفحه 11دردفترنوشته شود

مهارت اجتماعی

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: در مورد نحوه ی صحیح نشستن در کلاس صحبت شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: مرور دوباره مبحث الگوها به علت اهمیت زیاد مطلب و حل سوالات پایانی و پر نکته ی کتابکار علوی صفحات 19-20. آشنایی با طبقه ی میلیون در جدول ارزش مکانی و نکات باارزش‌ترین رقم در چپ ترین قسمت و کم ارزش‌ترین ارقام عددنویسی در جایگاه راست ترین عدد. انجام دست ورزی جدول ارزش مکانی و انجام صفحات 16 کتاب درسی. آشنایی با الگوهای رسیدن به عدد " یک میلیون " .
تکلیف: لطفا سوالات کاربرگ زیر را پاسخ دهید. لطفا دقت بفرمایید سوال 1-قسمت الف:الگو جدول را کامل کنید-قسمت ب: تعداد مربع های شکل چهلم را بدست اورید. سوال2-الف:عدد را به حروف بنویسید. ب:کم ارزش ترین رقم این عدد چیست؟ ج:این عدد چند رقمی است؟ د: کدام رقم بیشترین ارزش مکانی را دارد؟

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: بحث و گفت و گو در مورد تبدیل انرژی های مختلف درس سوم با وسایل موجود در کلاس مانند پنکه،کولر،شوفاژ،لامپ و... توضیح روند تولید برق در توربین های بادی منجیل یا سد آبی کرج.برای جلسه ی بعد با توجه به توضیحات داده شده فیلم نشان داده میشود.از روی درس نامه توسط دانش اموزان خوانده شد.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: فیلم های ربات های انسان نما ایرانی و خارجی با توضیحات تکمیلی تر ارائه گردید.

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: تمرین های صفحه 21 و 22 و 23 کتابکار در کلاس توسط دانش اموزان حل شد.اشکالات دانش اموزان در فصل ماشین های ورودی و خروجی یک مرحله ای و دومرحله ای برطرف شد.
تکلیف: لطفا تمرین های صفحه 24 کتابکار حل شود.

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: آزمایش مخلوط کردن آبلیمو در آب و اضافه کردن شکر در آن و هم زدن انها برای مشخص شدن بالاتر رفتن سرعت حل شدن شکر درصورت هم زدن انجام شد.و برای دانش اموزان توضیح داده شد و پس از ان با استفاده از چراغ الکلی محلول آب و نبات را به سه حالت خورد شده،تکه ی بزرگ و پودر شده انجام دادیم تا سرعت حل شدن انها را بررسی کنیم

فارسی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: توضیح سوالات درک مطلب صفحه 21 کتاب درسی و حل انها.
تکلیف: لطفا صفحه 20 کتابکار پیش خوانی شود

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس ارزش کالا داده شد تمرین حل شد انیمیشن دیده شد
تکلیف: تمرین در منزل حل شود

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب بررسی تکنیک های کاهش استرس و اضطراب انجام شد. آموزش دماسنج احساسات و نحوه عملکرد آن انجام شد. روش استفاده از جعبه نگرانی آموزش داده شد. افکار منطقی و افکار استرس زا بررسی شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: ماشین ورودی و خروجی یک مرحله ای و دو مرحله ای بوسیله دست ورزی و بازی های پای تخته و محاسبه ی برعکس آن هم تدریس شد و صفحه های 12-13-14 در کلاس حل شد.
تکلیف: تا سوال 2 صفحه 15 در کلاس حل شده لطفا سوال 3 صفحه 15 کتاب درسی حل شود و سوال های صفحه 22 و 23 کتاب کار ریاضی حل شود.

املا چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: از درس اول کتاب فارسی املا گفته شد و دفتر دانش اموزان تصحیح شد و اشکالات آن ها مشخص شد.
تکلیف: لطفا از روی کلمات نادرست 3 بار نوشته شود

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان کشیدن مرغ را به عنوان حیوان اهلی به صورت مرحله به مرحله یاد گرفتند.
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که دفتر نقاشی ندارند برای جلسات آینده دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: