فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: فیلسوفان

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/از کتاب درسی تمرین (فرهنگ نوشتن و مرور فصل) تا تمرین 4روی تخته حل شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: با توجه به برنامه ی مطالعاتی در قالب گروه های چهار خانه ،پرسش و پاسخ گروهی انجام شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: پاسخ کامل کنید ،گفت و‌گو کنید وبررسی کنید و ...از درس 8و9(دست در دست دوست ودوران غیبت) از کتاب هدیه تکمیل شد.سپس در قالب گروه‌های چهار خانه با توجه به برنامه ی مطالعاتی پرسش و پاسخ گروهی انجام شد.

تفکر و پژوهش ششم

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: درس روشهای گردآوردی اطلاعات داده شد ( از طریق مصاحبه ، پرسشنامه ، مشاهده ، منابع چاپی و الکترونیکی ) .

متن اطلاعاتی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: اولیا و دانش آموزان عزیزم سلام / دانش آموزان توانمندم، انشاالله از روز شنبه ارزشیابی نیمسال اول آغاز می شودبا ارزشیابی علوم از 6درس ،برای آخر هفته تکلیف نوشتنی و حل کردنی در نظر نگرفتم به این دلیل که دراین 3روز با برنامه ریزی، علوم و هدیه را خوب مسلط شوید انتظار دارم نمرات خیلی خوب بگیرید وکم کاری نداشته باشید از همراهی اولیای گرامی در فراهم کردن محیطی آرام جهت مطالعه و تثبیت آنچه در مدرسه آموخته شده مثل همیشه سپاسگزارم. «دانش آموزان تلاشگر ،می دانم که بهترین خودتان هستید»

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/تمرین صفحه ی 59به جز سوال 6بر روی تخته توضیح داده و حل شد.
تکلیف: از کتاب درسی صفحات 60و61 (مرور فصل شامل فرهنگ نوشتن و تمرین) حل شود لطفا سوالات در دفتر حل شود و تا ساعت 8شب ارسال شود.مطالعه مطابق برنامه ی مطالعاتی در برنامه ی روزانه تان را فراموش نکنید.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از قسمت نیرو ،سوالات پیشرفته ،جهت تثبیت مسائل برآیند نیرو حل شد و سوالات مفهومی از بخش ورزش و نیرو پرسیده شد.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: آشنایی با برنامه نویسی روبورو نوشتن برنامه ماشین

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/صفحات 57 و 58وقسمتی از 59 روی تخته حل شد.
تکلیف: طبق برنامه ی مطالعاتی تمرین کنید و‌بخوانید.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: مرور دروس ریاضی ،مطالعات و‌فارسی با حل تمرین و پرسش و پاسخ توسط خود دانش آموزان با نظارت ، انجام شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: درس 7و 8هدیه بررسی شد فردا ادامه ی درس بررسی می شود.
تکلیف: طبق برنامه مطالعاتی ،مطالعه و پرسش انجام دهید.ارزیابی جامع از دو روز برنامه ی مطالعاتی دوشنبه و سه شنبه داریم.

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام.... آموزش ( ر مرغی ) سپس انجام صفحه 15 و 16 کتاب کار

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا /با توجه‌به بر نامه ی مطالعاتی ، دوره ی دروس به صورت جامع به صورت ارزشیابی از دانش آموزان گرفته شد.
تکلیف: با توجه به برنامه ی مطالعاتی روز دوشنبه ،تمرین و‌تکرار داشته باشید تا در کلاس ،مرور و ارزیابی داشته باشیم.

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: پاییز با تمام زیبائی هایش ساعت‌های پایانی را به زمستان متصل می‌کند، یلدا بر تمامی اولیا و دانش آموزان عزیزم مبارک باد.//جشن یلدا بر گزار شد.

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: نگارش درس5 (هفت خان رستم) تکمیل بر روی تخته پاسخ داده شد و درس 6(ای وطن)تا قسمتی پاسخ داده شد.
تکلیف: با توجه به برنامه ی مطالعاتی روز دوشنبه مطالعه کامل انجام شود و اولیای عزیز لطفا نظارت بر روند مطالعه ی دانش آموزان داشته باشند .سپاسگزارم .

ورزش ششم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن و فوتبال

ریاضی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/صفحات 55تا 57از کتاب درسی حل شد.
تکلیف: طبق برنامه مطالعاتی روز شنبه و یکشنبه مطالعه شود فردا ارزشیابی از برنامه ی مطالعاتی این دو روز داریم .

علوم ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: باتوجه به نیاز کلاس ریاضی تمرین داشتیم .

فارسی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از دانش آموزان عکس با تم یلدایی گرفته شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: از کتاب درسی درس 10 کامل تدریس شد و فعالیت و‌کار برگ پاسخ داده شد.
تکلیف: طبق برنامه ی مطالعاتی شنبه و یکشنبه مرور کنید.

قرآن ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: جلسه ی اولیا جهت تعامل و مطالبی در مورد مطالعه و برنامه ی مطالعاتی هفته ی جاری و ارزشیابی نیمسال اول بر گزار شد.

متن اطلاعاتی ششم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام و عرض احترام/ضمن تشکر از اولیایی که منت بر سر بنده نهاده بودند و در جلسه حضور داشتند دانش آموزان عزیزم طبق برنامه ی روز شنبه و یکشنبه مطالعه و‌تمرین ومرور داشته باشیددر کلاس با ارزشیابی و یا پرسش وپاسخ مرور و‌تکرار خواهیم داشت .

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: «سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس یازدهم تدریس شد و فعالیت کلاسی با مشارکت خوب دانش‌آموزان عزیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مرتبط با درس در کلاس پخش شد. با سپاس»
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود با سپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: ناخن جویدن در کودکان: دلایل و راهکارهای عملی چرا کودکان ناخن می‌جوند؟ ناخن جویدن (اونیکوفاژی) یکی از شایع‌ترین عادات رفتاری در کودکان است که معمولاً از 4-5 سالگی شروع شده و ممکن است تا نوجوانی ادامه یابد: علل احتمالی: استرس و اضطراب (مشاجرات خانوادگی، فشار تحصیلی، تغییرات زندگی) تقلید از دیگران خستگی یا بی‌حوصلگی نیاز به تخلیه تنش‌های درونی راهکارهای کاربردی برای والدین 1. برخورد آرام و غیرمستقیم هرگز کودک را به خاطر ناخن جویدن سرزنش یا تحقیر نکنید توجه منفی می‌تواند رفتار را تشدید کند 2. کاهش استرس محیط خانه را آرام نگه دارید زمان‌های استرس‌زا را شناسایی و مدیریت کنید تکنیک‌های آرام‌سازی مثل تنفس عمیق را آموزش دهید 3. جایگزین‌سازی یک شیء جایگزین مثل توپ استرس ( فیجت ) یا اسباب‌بازی فشاری در اختیارش بگذارید و در هنگام تماشای تلویزیون یا مواقع بی‌حوصلگی، به او بدهید تا دستهایش مشغول شود . 4. مشغول نگه‌داشتن دست‌ها فعالیت‌های هنری با استفاده از دست‌ها (خمیربازی، نقاشی، ساختن سازی) بازی با اسباب‌بازی‌هایی که نیاز به دست‌کاری دارند 5. تشویق و پاداش سیستم پاداش برای روزهایی که ناخن نمی‌جود ایجاد کنید پیشرفت را تحسین کنید (حتی اگر کوچک باشد) 6. مراقبت از ناخن‌ها ناخن‌های کودک را کوتاه نگه دارید برای دختران لاک زدن (حتی بی‌رنگ) ممکن است کمک‌کننده باشد چه زمانی نگران باشیم؟ اگر ناخن جویدن: منجر به خونریزی یا عفونت شود همراه با سایر علائم اضطراب باشد باعث انزوا یا اجتناب از فعالیت‌ها شود پس از مدتی استفاده از راهکارها بهبود نیابد یادآوری مهم: در بیشتر موارد، ناخن جویدن با افزایش سن و رشد مهارت‌های مقابله‌ای کاهش می‌یابد. صبر و درک والدین کلید اصلی کمک به کودک است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: