فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی با مفهوم عدد 4 و طرز صحیح نوشتن ان اشنا شدیم و 3 صفحه از کتاب ریاضی را حل کردیم.(53,54,55)
تکلیف: پسر گلم لطفا کتاب ریاضی خود را از عدد 1 تا 4 کامل کن و تمام صفحات را انجام بده (لطفا روز شنبه در صورت حضوری بودن کلاسها تمام کتابهایت همراهت باشد)

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز به مناسبت شب یلدا در مورد ویژگی ها و نمادهای این شب گفت و گو کردیم قصه شنیدیم و کاردستی انار و هندوانه درست کردیم و روی ان ارزوهای قشنگ نوشتیم تا در شب یلدا به عزیزانمان هدیه دهیم و حس قشنگ را انتقال بدهیم بین تمام انسانها. به امید رسیدن به ارزوهای زیبای پسرهای خوش قلبم.
تکلیف: دبستان علوی تهران در نظر دارد مسابقه عکاسی بین شعب دبستان های علوی با موضوع ((یلدای امسال کنار بزرگترها)) برگزار نماید ، پس منتظر عکس های زیبای شما دانش آموزان عزیزم هستیم . عکس ها رنگی چاپ شوند در سایز 15 در 21 و پشت ان نام و نام خانوادگی همراه با پایه ی مربوطه نوشته شود و تا تاریخ 7 بهمن ماه به معلم پایه تحویل داده شود .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی کتاب علوم بخش حس لامسه انجام شد و 3 صفحه از کتاب حل گردید و بازی لمس کردن اشیا در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسر گلم در صورت حضوری بودن کلاسهای فردا تمام کتابهایت را به همراه داشته باش.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی کتاب نوشتاری صفحات(48,49,50,51,52)با موضوع پر کردن خطوط در جهات مختلف با هدف تقویت عضلات دست هماهنگی میان چشم و دست انجام شد. پسر گلم برای ساعت بعدی(چسب,کاغذ رنگی,پنبه,اسکاچ,الومینیوم,پر,)مقدار کمی اماده کن.
تکلیف: تکلیف نداریم.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی در مورد حس بینایی و راههای مراقبت از چشم ها گفت و گو کردیم و 3 صفحه از کتاب علوم را انجام دادیم. 1- به فرزند خود بیاموزید که دست‌های آلوده را به چشم خود نزند 2-به فرزندان خود بیاموزید که هنگام بازی در حیاط مدرسه مراقب چشم‌های خود باشند 3-مدیریت مدت زمان استفاده از لوازم الکترونیکی 4-مضرات استفاده بیش از حد از موبایل یا تبلت 5-استفاده از منابع غذایی موثر بر تقویت بینایی
تکلیف: پسر گلم با چشم بسته باز یک نقاشی بکش,سپس در مرحله بعد مجددا همان نقاشی را با چشم بسته بکش بعد نگاه کن و ببین 2 نقاشی با هم چه تفاوتی دارند.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی 4 صفحه از کتاب هوش با مفاهیم(مسیر یابی,تناظر یک به یک ,پیدا کردن اختلاف ها,الگویابی)انجام شد.(26,27,28,29)
تکلیف: پسر گلم اگر در کلاس مجازی نبودی این 4 صفحه را در خانه انجام بده.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی تمرین الگویابی و لوحه نویسی در دفتر شطرنجی انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس نشانه (اِ)اموزش داده شد و صفحات کتاب حل گردید وکاربرگ ریاضی در انتها انجام شد.
تکلیف: فردا ساعت 16 الی 18 در سالن همایش تهران در میدان عدل پذیرای شما عزیزان به مناسبت جشن یلدا هستیم لطفا پسرهای گلم با لباس فرم مدرسه و تاج های انار بر روی سر تشریف بیاورند و فقط یک همراه در کنار پسرهای عزیزم حضور داشته باشد به دلیل محدودیت فضا (یا پدر یا مادر)

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی با عدد 3 اشنا شدیم ,طرز نوشتن ان را اموختیم و سپس 3 صفحه از کتاب ریاضی را حل کردیم.
تکلیف: پسرم در دفتر خود 3 خط بنویس عدد 3 لطفا روی خط زمینه بنویس و زیر هم زیر هم به فاصله ها دقت کن و مداد را درست در دست بگیر.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی یک صفحه تمرین لوحه نویسی انجام شد با هدف تقویت عضلات دست ,همماهنگی میان چشم و دست ها,تقویت توجه و تمرکز در کودک.
تکلیف: والدین گرامی در صورت مجازی بودن کلاسهای فردا,بعد از کلاس های انلاین ساعت 13 پسرهای گلم را به مدرسه بیاورید برای تحویل کتابها و تکرار و تمرین شعر یلدا برای اماده سازی در جشن روز دوشنبه حضور تمام عزیزان الزامیست سپاس از همراهی شما .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: