فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

فعالیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز به مناسبت 4شنبه سوری ( جشن قاشق زنی و 4 شنبه سوری) برگزار شد به مناسبت این آیین باستانی اش درست کردیم،قاشق زنی کردیم،از روی اتیش پریدیم و با این مناسبت و نمادهای آن اشنا شدیم. چهارشنبه سوری پیش درآمدی برای جشن های نوروز است و با برگزاری آن به استقبال بهار می‌رویم. مهم‌ترین اصل این آیین باستانی روشن کردن آتشی بزرگ و پریدن از روی آن است تا با این کار بیماری و مشکلات را به آتش بسپارند و سرخی و نیرو و گرما را از آتش هدیه بگیرند. گریز از سرما و طلب گرما از دیگر فلسفه های روشن کردن آتش است؛ ضمن اینکه آریایی‌ها آتش را پاک‌کننده و وسیله‌ای برای تطهیر و پاک‌سازی خود می‌دانستند.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در دفتر لوحه نویسی چند خط لوحه (،س،L،) با هدف هماهنگی بین چشم و دست،افزایش سرعت عمل،دقت در خوانا و خوش خط نویسی،هماهنگی در سایز نوشته ها انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی با موضوع آزاد کشیدند.

ضریب هوشی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس کاربرگ ستون و ردیف و قطعات گمشده انجام شد با هدف افزایش حس دیداری،افزایش دقت ،تمرکز و توجه در کودک.
تکلیف: تکلیف نداریم.

فعالیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی روز سه شنبه (((فردا)))به مناسبت جشن قاشق زنی و 4شنبه سوری لطفا پسرهای عزیزم یک قاشق فلزی و یک کاسه ترجیحا فلزی به همراه یک روسری یا پارچه و چند عدد بسته های کوچک شکلات، اجیل یا هر مورد دیگری که تمایل دارید برای قاشق زنی، همراه پسرهای عزیزم بگذارید. ( لطفا فردا تمام پسرهای گلم در جشن حضور داشته باشند)

دومینو

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ دومینو برج سازی خط و هرمی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: