فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ مجازی تمرین دفتر شطرنجی با هدف تقویت عضلات دست ,هماهنگی میان چشم و دست,افزایش دقت و توجه انجام شد و شعر ماه دی در کلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: پسرم شعر را در خانه تمرین کن.

فعالیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز به مناسبت روز جهانی کلاه و پاپ کورن پسرهای قشنگم پادشاه سرزمین صلح و دوستی شدند و برای خود کلاه پادشاهی درست کردند و در انتها با پف فیل و لوازم متنوع کلاه خود را تزیین کردند .
تکلیف: پسر گلم با کلاه خود عکس بگیر و برای من بفرست.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با عرض سلام و روزبخیر کلاس مجازی برگزار شد ابتدا بازی استپ دنس جهت نوعی فعالیت حرکتی و ایجاد ارتباط بهتر دانش اموزان با جلسه مجازی بازی حرکتی با چوبک جهت فعالیت حرکتی و جابه جایی جهت تقویت حواس و هوش ذهنی و جابه جایی و پرش جهت تقویت رشد استخوان ها
تکلیف: تکلیف ندارند

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ مجازی با شمارش و نوشتن عدد 9 اشنا شدیم 2صفحه از کتاب را حل کردیم (72 و 73)و در انتها با انواع حبوبات دسته های متنوعی از عدد ها در ست کردیم با هدف تقویت مهارت شمارش در کودک,اشنایی با مفهوم دسته بندی. مثال:با مجموعه نخودها 9عدد نخود شمردیم و چسباندیم...... با لوبیاها 8تا,با عدس ها 5تا تمام عدد ها را درست کردیم و عدد ان را مقابلش نوشتیم.
تکلیف: پسر گلم از عدد 1تا 9 یک خط در دفترت بنویس لطفا.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس 4 صفحه از کتاب علوم را انجام دادیم پسرهای گلم با ویژگی ها و خصوصیات پرندگان اشنا شدند .
تکلیف: پسر عزیزم لطفا برای فردا دفتر شطرنجی,مداد,چسب ,قیچی,کاغذ رنگی و مقداری پف فیل برای کاردستی اماده کن. لطفا فردا برای زنگ دوم با یک کلاه بر روی سر در کلاس حاضر شو هرچه کلاه متفاوت تر با اهمیت تر سپاس نازنینم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ نوشتاری 3 صفحه ازکتاب(69,70,71)با هدف اشنایی با کشیدن خطوط متنوع با ابزار جدید مثل :نی,کبریت,شابلون و حتی با استفاده از دست برای افزایش اعتماد به نفس,تقویت خلاقیت,هماهنگی بین چشم و دست انجام شد.
تکلیف: پسر گلم در دفتر خود با استفاده از نی یا چوب کبریت خط های متنوع در جهت های مختلف بکش. در صورت مجازی یا حضوری بودن کلاسها کتاب ریاضی و علوم ,انواع حبوبات و چسب و کاغذ همراه پسرهای گلم باشد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی برای اشنایی با صدای ک و ایجاد انگیزه و اشتیاق در پسرهای عزیزم یک زنگ کیک درست کردیم و یک زنگ با نشانه ی ک اشنا شدیم و دو صفحه از کتاب خوانداری را حل کردیم. ک هم اغاز مانند:کلید,کرگدن,کتاب,کیف ک هم پایان مانند:باک,قلک,مسواک,عروسک
تکلیف: پسر گلم عکس خود را با کیکی که درست کردی برای من بفرست. لوازم برای کلاس های فردا در صورت مجازی بودن کلاس ها: کتاب نوشتاری و علوم,چوب کبریت,نی,مداد,یک تکه کوچک مقوا,قیچی,خط کش شابلون دار در صورت حضوری بودن کتاب نوشتاری و ریاضی

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد آداب جشن تولد کلیپ کوتاهی دیدیم و صفحات 26و27 انجام شد.
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی 2 صفحه از کتاب ریاضی(70 و 71) سنجش اعداد(شمارش,نوشتن,جدول سودوکو,الگویابی) حل گردید . عزیزانی که در کلاس حضور نداشتند صفحات کتاب را حل نمایند در منزل.
تکلیف: پسر گلم در دفتر خود 5تا خورشید,6تا درخت,7تا ابر,8تا گردی بکش و عدد هرکدام را مقابلش بنویس.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس 4 صفحه از کتاب هوش را انجام دادیم (38,39,40,41)با موضوع الگویابی,درک شباهت ها و تفاوت ها,تناظر یک به یک) لطفا عزیزانی که در کلاس نبودند صفحات را در منزل انجام دهند.
تکلیف: در صورت مجازی بودن کلاسهای فردا کتاب خوانداری یک بسته پودر کیک اماده ,نصف لیوان روغن,2لیوان اب یا شیر,2تا تخم مرغ ,یک کاسه,قاشق در صورت موجود همزن دستی اماده بفرمایید.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با میز کار نوار وظیفه درگ اند دراپ و دابل کلیک
تکلیف: تمرین مرور تا صفحه 57
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: