فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور
توضیح: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 15 آذر ، جشن تولد کلیه متولدین آذر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آذر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ علوم با وعده های غذایی (صبحانه ،ناهار ،شام )و غذاهای سالم و ناسالم را یاد گرفتیم و با مراحل پخت نان اشنا شدیم .
تکلیف: تکلیف نداریم...

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس خوانداری با هم آغاز و هم پایان صدای (ر) آشنا شدیم و دو صفحه از کتاب خوانداری را انجام دادیم. هم آغاز مانند: روزنامه، رادیو، رویا، روستا هم پایان مانند: کمر، سر، فنر
تکلیف: تکرار و تمرین صداهای آموزش داده شده...

ضریب هوشی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کاربرگ بگرد و پیدا کن ،با هدف تقویت ادراک و تمیز دیداری با پسر های گلم انجام شد .
تکلیف: تکلیف نداریم...

فعالیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی فردا به علت مجازی شدن کلاس ها کتاب نوشتاری پسرهای گلم داخل کیف هایشان گذاشته شده ،لطفا خمیر بازی به همراه قیچی کاغذ سفید و پاستل یا مداد رنگی و مداد سیاه در کلاس مجازی همراه پسرهای عزیزم باشد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در درس ریاضی با مفاهیم الگویابی جدول سودوکو ،جدول ماتریس و ردیف و ستون تکرار و تمرین شد.
تکلیف: پسر گلم لطفا در خانه با دومینوهای خود یک ردیف و یک ستون بساز و عکس ان را در ایتا برای من بفرست.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ نوشتاری پازل اشکال هندسی انجام شد به این شکل که شکل های هندسی در رنگ های مختلف رنگ امیزی شد ،قیچی شد و در انتها با ترکیب کردن اشکال به یک شکل جدید رسیدیم.
تکلیف: تکلیف نداریم.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از کلم بروکلی و کرفس، چاپ گل و بوته را انجام دادند و ساقه و برگ گل ها را با ماژیک کشیدند. مارها فردا به منزل آورده میشود. ممنون

ضریب هوشی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ ضریب هوشی کار چاپ با گوش پاک کن را انجام دادیم هدف از این فعالیت تقویت مهارت حسی و حرکتی و افزایش هوش فضایی است.
تکلیف: تکلیف نداریم.

دومینو

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ دومینو تمرین چیدمان u و s انجام شد . با هدف:تحریک و تقویت نیروی تخیل رشد خلاقیت‌های هنری تقویت توانایی تفسیر نمودارها، نقشه‌ها، تشخیص نشانه‌ها و نمادها افزایش توانمندی‌های علمی و عملی در زمینه‌ی طراحی مکانیسم‌ها تقویت انواع مهارت‌های ذهنی (به ویژه مهارت‌های پایه‌ی هندسی و ریاضیات) افزایش دقت و قدرت تمرکز و هماهنگی بین ذهن و اعضا ایجاد روحیه‌ی مشارکت و همکاری در یک کارگروهی
تکلیف: تکلیف نداریم.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد کمک به دوستان ،و مشارکت در کارهای گروهی نمایش عروسکی اجرا شد . و در مورد همکاری قصه نارنجی را تعریف کردیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارند

دنیای خیال

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس پرواز خیال داستان ایزی و راسو خوانده شد. ایزی دختر کوچکی است که از خیلی چیزها می ترسد. او از تاریکی، عنکبوت، از اشتباه کردن هنگامی که نقاشی می کشد، از افتادن وقتی اسکیت به پا دارد و.....ترس در کودکان امری طبیعی است. آنان از ناشناخته ها می ترسند و از انجام تجربه های جدید واهمه دارند و تنها دلگرم کردن و اعتماد به نفس دادن به آنان کمک می کند که نترسند و دست به تجربه بزنند. در این داستان راسوی عروسکی چنین نقشی را بازی می کند. همانند سازی با ایزی می توانند به کودکان بر چیره شدن بر ترس هایشان کمک کند.
تکلیف: تکلیف ندادیم.

آزمایشگاه

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس نمایش قصه زمین به مناسبت( شب یلدا) در کلاس با پسرهای گلم تمرین شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس در مورد مفهوم ردیف و ستون ،جدول شگفت انگیز و جدول ماتریس گفت و گو کردیم فعالیت های عملی در همین راستا انجام دادیم و 4 صفحه از کتاب را انجام دادیم.
تکلیف: پسر گلم روی کاغذ این شکل هارا طبق تمرین نقاشی کن. 1. یک تعداد درخت به صورت ردیف ( کنارهم) 2.یک تعداد سیب به صورت ستون(روی هم) 3.یک تعداد گل به صورت ردیف(کنارهم) 4.یک تعداد خورشید به صورت ردیف(روی هم)

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس 4 صفحه از کتاب هوش با موضوعات( تناظر یک به یک،مسیر یابی،الگویابی و درک شباهت ها و تفاوت ها) انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس شعرهای ماه اذر تکرار و تمرین شد. ( شعر یلدا) متن شعر یلدا یلدا یلدا یلدا یلدا طولانی ترین شب ها آجیل و انار و آش کوفته قلقلی رو باش انار دونه دونه پسته هامون خندونه آواز و رقص و شادی تا صبح با من بیداری همه دور هم خوشحال حالا می گیریم یک فال یلدا یلدا یلدا یلدا طولانی ترین شب ها
تکلیف: پسر گلم شعرها تکرار و تمرین شود. شعر ارزش ها ( ارزش احترام) شعر :یکی مانند برف است سفید و روشن و پاک یکی هم سرخ رنگ است چو گل بر سینه ی خاک یکی زرد است رویش چو رنگ شاد خورشید میان سینه دارد دلی لبریز امید یکی هم مثل شب ها سراپایش سیاه است ولی با این سیاهی دلش هم رنگ ماه است همه هستند یک رنگ همه هستند زیبا چه در این سوی دنیا چه در ان سوی دنیا

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی با ادامه مطالب بهداشتی کار بارایانه آشنایی با وسیله های ورودی و خروجی
تکلیف: در منزل وسیله های ورودی مانند فلش را بیابید

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی با استفاده از خمیر بازی و حبوبات خط های مختلف را ساختیم,از میان شکل ها اشیا گمشده را پیدا کردیم و با شعرهای ماه اذر اشنا شدیم.
تکلیف: تکلیف نداریم.

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس با استفاده از کاغذ و تا زدن برگه روباه ساختیم و در پایان با خلاقیت و کشیدن نقاشی آن را زیباتر کردیم.
تکلیف: تکلیف نداریم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: