فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس دانشمند کوچک آزمایش فشار هوا انجام شد. دراین آزمایش فشار هوا شما بدون هیچ پمپ یا برقی یک فواره در بطری آب درست می‌کنید.یک آزمایش ساده فیزیک با حال و جالب برای بچه‌ها هست که با مفهوم هوا و فشار هوا آشنا می‌شوند.شما با یک روش خلاقانه و ساده همراه با سرگرمی و تفریح مفاهیم علمی فیزیک را نشان می‌دهید و خیلی زود کودکتان به ادامه آزمایش علاقمند و درگیر می‌شود. شاید گاهی پیش آمده که در مورد هوا با کودک‌تان صحبت کرده‌اید، در آزمایش فواره آب امروز شما نشان می‌دهید که هوایی که همه جای اتاق را در برگرفته و حتی اگر ما نتوانیم آنرا ببینیم ولی وجود دارد. دلیل علمی: هوای داخل بادکنک به آب فشار می‌آورد و باعث می‌شود آب از داخل نی به بیرون ریخته شود.
تکلیف: پسر گلم لطفا یک فیلم از خودت تهیه کن و در آن بهداشت فردی را به ما نشان بده( مسواک زدن،ناخن گرفتن،شانه کردن،دست و صورت شستن ......)

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی کلاس علوم امروز با موضوع (آب) برگزار شد. اهداف:شناخت آب فواید آب راههایی برای هدر نرفتن آن
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز با پسرهای گلم مهارت برش (کار با قیچی) در کلاس انجام شد و عزیزانم با شیوه ی قیچی دست گرفتن و اداب ان اشنا شدند. با هدف تقویت عضلات دست و انگشتان،تقویت تمرکز و توجه کودک،هماهنگی میان چشم و دست.
تکلیف: تکلیف نداریم...

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام‌خدمت والدین‌گرامی امروز در کلاس نمایش ،نمایش پروانه ها با پسرهای گلم تکرار و تمرین شد...
تکلیف: تکلیف نداریم...

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در مدرسه آب بازی به مناسبت جشن اب پاشونک برگزار شد ... با هدف اشنایی با مناسبت ها،لذت ،سرگرمی ،هیجان....
تکلیف: تکلیف نداریم...
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: