فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس مهارت برش(شکل گردی) را در کلاس تکرار و تمرین کردیم .سپس فکر کردیم در اطرافمان چه اشکالی به شکل گردی هست با خلاقیت خود گردی را تبدی به یک نماد گرد کردیم و روی کاغذ چسباندیم.
تکلیف: پسرم روی کاغذ 5 عدد گردی بکش و داخل ان را رنگ کن.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز در کلاس نمایش و قصه ی کدو قلقله زن برگزار شد. داستان کدوی قلقله زن یک داستان کهن ایرانی است که در آن پیرزنی برای نجات جان خود در یک کدو قایم می‌شود.
تکلیف: پسرم قصه را برای والدین خود تعریف کن.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز به درخواست و میل عزیزانم در کلاس خمیر بازی انجام دادیم .
تکلیف: تکلیف نداریم.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس دانشمند کوچک آزمایش فشار هوا انجام شد. دراین آزمایش فشار هوا شما بدون هیچ پمپ یا برقی یک فواره در بطری آب درست می‌کنید.یک آزمایش ساده فیزیک با حال و جالب برای بچه‌ها هست که با مفهوم هوا و فشار هوا آشنا می‌شوند.شما با یک روش خلاقانه و ساده همراه با سرگرمی و تفریح مفاهیم علمی فیزیک را نشان می‌دهید و خیلی زود کودکتان به ادامه آزمایش علاقمند و درگیر می‌شود. شاید گاهی پیش آمده که در مورد هوا با کودک‌تان صحبت کرده‌اید، در آزمایش فواره آب امروز شما نشان می‌دهید که هوایی که همه جای اتاق را در برگرفته و حتی اگر ما نتوانیم آنرا ببینیم ولی وجود دارد. دلیل علمی: هوای داخل بادکنک به آب فشار می‌آورد و باعث می‌شود آب از داخل نی به بیرون ریخته شود.
تکلیف: پسر گلم لطفا یک فیلم از خودت تهیه کن و در آن بهداشت فردی را به ما نشان بده( مسواک زدن،ناخن گرفتن،شانه کردن،دست و صورت شستن ......)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: