فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس مجازی با نشانه (و) اشنا شدیم و برای ایجاد انگیزه ورزش کردیم و وسایل مورد علاقه مونو دیدیم و در موردشون گفت و گو کردیم که چرا مورد علاقه ی ماه هست و سپس 4 صفحه از کتاب را انجام دادیم. و هم اغاز مانند:ورزش,وزنه,وردنه,وانت و هم پایان مانند,سرو,ناو,گاو
تکلیف: پسر گلم برای تصویر ورزشکار در صفحه ی 53 یک قصه و یک نقاشی بکش . لطفا عزیزانی که غایب بودند صفحات کتاب را انجام دهند.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز کلیپی در مورد کمک کردن داوطلبانه (افراد کم توان) مشاهده کردیم صفحه 28 کتاب انجام شد.
تکلیف: عزیزان صفحه 29 انجام شود

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس بازی های هدف مند بازی لیوان چینی با هدف تمرین خوب دیدن ,خوب شنیدن,تقویت دقت و توجه, افزایش تمرکز, و افزایش سرعت عمل و تخلیه هیجانات در کودک انجام شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز تکلیف ندارند. لطفا فردا در کلاس کتاب نوشتاری و علوم به همراه خط کش شابلون دار,قیچی,کاغذ,مداد و پاکن و برای در س علوم در صورت داشتن در منزل از میان اسباب بازیها حیوانات اهلی,وحشی یا پرندگان به همراه دومینو .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در کلاس با مفهوم شمارش عدد 10 و نوشتن ان اشنا شدیم و 2 صفحه از کتاب را انجام دادیم و بازی اعداد جهت تقویت حافظه ,اشنایی با مفهوم شمارش و افزایش دقت و توجه انجام دادیم.
تکلیف: پسر گلم لطفا از عدد 1تا 10 از هرکدام یک خط بنویس.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ هوش 32 صفحه از کتاب انجام شد با موضوع (مسیر یابی و الگویابی,پازل و جدول سودوکو )با هدف تقویت دقت و توجه در پسرهای عزیزم. پسرم صفحه 42 کتاب را رنگ امیزی کن.
تکلیف: لطفا برای فردادر صورت مجازی بودن کلاسها زنگ اول یک وسیله ی مورد علاقه ی خود به همراه کتاب خوانداری,ماژیک و 20 عدد لیوان کاغذی به همراه مقداری کاغذ باطله اماده کن. اگر کلاسها حضوری بود یک وسیله مورد علاقه به همراه کتاب خوانداریت در کیفت باشد پسر گلم.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با ساخت نیو فولدر و شناخت صفحه کلید
تکلیف: ساخت نیو فولدر را تمرین کنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: