فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدتقی بهار

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام امروز مبحث زمین ، پیدایش آن و نحوه مراقبت از آن و محیط زیست و عوامل موثر برای حفظ محیط زیست با نمایش فیلم پیدایش زمین و عکس های با این موضوعات مورد گفت و گو قرار گرفت و این مباحث به صورت گفت و شنود و ارائه پاورپوینت و نمایش فیلم و عکس آموزش داده شد. و بازی مار و پله فردا جهت تثبیت مطالب و یادگیری بیشتر انجام خواهد شد.
تکلیف: تکلیف ندارند. دانش آموزان برای فردا که اردو دارند لطفا قمقه و خوراکی مناسب و به اندازه بیاورند.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی با آبرنگ را امتحان کردند و به وسیله آبرنگ یک منظره کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان آبرنگ و یک عدد مقوا سفید ضخیم سایز a4 یا a3 همراه بیاورند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه امروز مبحث الگو، الگوهای عددی و هندسی به صورت دست ورزی ، گفت و شنود و بازی تاس و لی لی آموزش داده شد.
تکلیف: کاربرگ عکس ماهی داده شده جهت تمرین الگو می باشد. لطفا الگوی عددی 2، 3، 4، 5، 6 را هر الگو یک رنگ در ماهی پیدا کرده و رنگ کنند.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در جلسه امروز با مبحث املا نکاتی جهت املا نویسی و شیوه ی صحیح نوشتناملا گفته شد و بازی حدس کلمات برعکس با چراغ قوه و جمله سازی با کلمات انجام گردید و املا نوشته شد.
تکلیف: دانش آموزان از هر غلط املایی 10 بار با خط زیبا بنویسند و والدین لطفا مواردی که در تصحیح املا گفته ام را حتما بازدید و امضا کنند.با سپاس

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: کلاس به 16 گروه دو نفره تقسیم شد و پسرای گلم ضمن دریافت آگاهی پیرامون حق و حقوق فردی، در روابط بین فردی با روش بارش فکری و بحث گروهی، پوستر گروهی حقوق فردی در روابط بین فردی رو تهیه کردند.
تکلیف: در مورد حق و حقوق فرزندان در خانه صحبت کنید. در مورد مسئولیت های عزیزانم صحبت کنید. از اون ها بخواهید مسئولیت کارها رو برعهده بگیرند. از اون ها بخواهید بیش از حقشون مطالبه نکنند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آموزش مبحث ساعت و کاربرد آن به صورت گفت و شنود و بازی ساعت جمله ساز به صورت فردی و تلفیق فارسی و ریاضی انجام شد. و بازی گرگ و بره جهت تمرین تفریق فرایندی در فضای خارج از کلاس مجدد انجام گردید.
تکلیف: 5 تفریق زیر را به صورت فرایندی بنویسید و حل کنید. =658-342 =892-541 =475-232 =396-174 =753-343

زنگ تفریح

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بازی ساختنی ،ساختمان جذاب به صورت گروهی با هدف تقویت استعداد و مهارت کار گروهی و قدرت حل مسئله انجام گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه امروز مبحث حل مسئله به صورت بیان یک مسئله و مشکل پیش آمده در کلاس مطرح گردید و راهکارهایی از دانش آموزان خواسته شد و نتیجه گیری کردیم و سپس بازی خرید و فروش و حل مسئله های مربوط به آن توسط دانش آموزان برگزار گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از آبرنگ نقاشی منظره را رنگ آمیزی کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: