فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدتقی بهار

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: اموزش تفریق فرآیندی با بازی گرگ و بره در فضای خارج از کلاس و همچنین به صورت گفت و شنود در کلاس انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

زنگ تفریح

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: در جلسه دستپخت امروز تهیه دسر به صورت گروهی و با همکاری یکدیگر دانش آموزان با هدف تقویت استعداد و توانایی دانش آموزان انجام گردید.
تکلیف: تکلیف ندارید.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام آموزش جمع اعداد به صورت ذهنی با بازی گروهی حلقه در فضای باز انجام گردید.
تکلیف: والدین گرامی 20 تا جمع سه رقمی ، دو رقمی مانند نمونه بنویسید و دانش آموزان حل کنند. نمونه 1: 200+10+7+300+40= 300+175=[] +275 * دانش آموزان حتما قمقمه آب برای اردو بیاورند و تا ساعت 8 در مدرسه حضور پیدا کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: گرامر ?...Do you like با جواب های Yes,I do No,I dont. تدریس شد. جملا ت .....I likeو.... I dont like تدریس شد مسابقه گروهی گفتن جملاتی که تدریس شد انجام دادیم.
تکلیف: لطفا بچه ها کتاب ODI 1 را همراه خودشان داشته باشند. Activity Book ODI 1 صفحه های 68 و‌69 انجام شود و کلمات زیر را لطفا بچه ها 5 بار داخل دفتر بنویسند و دیکته همین کلمات تمرین شود. 1.cheese 2.bread 3.lemonade 4.chicken 5.juice 6.meat 7.salad 8.yoghurt 8.fruit 9.milk

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی نقاشی طبیعت را کشیدند و رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده آبرنگ قلمو دستمال پارچه ای لیوان یکبار مصرف مدادرنگی چسب ماتیکی یا مایع قیچی مقوا ضخیم سفید سایز a4 یا a3 به تعداد 4 عدد ممنون

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: مبحث حالت های مواد (جامد ، مایع ،گاز) با آوردن دستکش هایی حاوی یخ، آب و هوا و مشاهداتی درباره آن ها و گفت و شنود راجع به ویژگی آن ها در فضای کلاس آموزش داده شد و شعر حالت های ماده خوانده شد. و بازی با توپ در فضای خارج از کلاس برگزار گردید.
تکلیف: کاربرگ ارسالی را حل کنند. و در کاربرگ 2 ویژگی هر حالت را بنویسند.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام اموزش مبحث* مترادف و متضاد* در فضای باز. اموزش با بازی دارت و پاسخ به مترادف و مخالف کلمات به صورت گروهی انجام گردید.
تکلیف: دانش آموزان یک داستان کوتاه انتخاب کنند و 5 متضاد از داستان و 5 مترادف که آموخته اند را بنویسند. و با هر کلمه جمله بسازند.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: فعالیت موضوع Food از کتاب ODI 1 تدریس شد. مسابقه ی پازل Food با هدف آشنایی بیشتر انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 70 و 71 کتاب تمرین و تکرار شود.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: معرفی مدرس و دانش آموزان. بیان قوانین کلاس و تمرین قوانین. بیان یک ویژگی مثبت و منفی و صحبت در مورد خلق های مثبت و منفی دانش آموزان و بررسی شباهت و تفاوت بین ویژگی های دانش آموزان. بررسی تفاوت های فردی دانش آموزان و ارتباط صمیمانه بدون خشم با یکدیگر. شناخت احساس خشم و مدیریت خشم تحت عنوان بازی قله خشم انجام شد.
تکلیف: لطفا تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری انجام شود. توجه به تفاوت ها و شباهت های فردی بین اعضای خانواده و صحبت در مورد تفاوت ها و شباهت های اخلاقی، رفتاری و ظاهری

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: به نام ایزد منان با سلام و احترام در جلسه اول آموزش عدد نویسی دو رقمی و سه رقمی ،به رقم و حروف در جدول ارزش مکانی و آموزش اعداد زوج و فرد و تشخیص آن به صورت پرسش و پاسخ و همراه با دست ورزی گروهی توسط دانش اموزان انجام گردید.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا به صورت امتیازی هر شخصی می تواند با مقوا کاردستی جدول ارزش مکانی ( امکان افزودن مرتبه جدید داشته باشد) متحرک بسازد. دانش آموزان 10 عدد (به صورت انتخابی) را به رقم و حروف بنویسید و در جدول ارزش مکانی بنویسند و زوج و فرد آن را مشخص کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: با سلام امروز ما بازی مار و پله (snakes and ladders) را انجام دادیم. این بازی سوالاتی راجع به خصوصیات شخصی داشت با هدف آشنایی بیشتر. همچنین یک worksheet که در مورد خصوصیات شخصی بود را حل کردند و 5 دقیقه دقیقه آخر کلاس را ما در حیاط بازی Face to face /Back to back انجام دادیم.
تکلیف: لطفا بچه ها عکس 4*3 همراهشون بیارند و لطفا تاریخ تولد میلادی خودشون را داخل worksheet بنویسند و کسانی که worksheet شان ناقص مانده است تکمیل کرده و فردا با خود بیاورند. با تشکر

زنگ تفریح

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بازی ساختنی برج بلند به صورت گروهی با هدف ایجاد خلاقیت و تمرکز در کودکان و قدرت حل مسئله و آشنایی با مهارت های گروهی انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: