فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدتقی بهار

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: به نام ایزد منان با سلام و احترام در جلسه اول آموزش عدد نویسی دو رقمی و سه رقمی ،به رقم و حروف در جدول ارزش مکانی و آموزش اعداد زوج و فرد و تشخیص آن به صورت پرسش و پاسخ و همراه با دست ورزی گروهی توسط دانش اموزان انجام گردید.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا به صورت امتیازی هر شخصی می تواند با مقوا کاردستی جدول ارزش مکانی ( امکان افزودن مرتبه جدید داشته باشد) متحرک بسازد. دانش آموزان 10 عدد (به صورت انتخابی) را به رقم و حروف بنویسید و در جدول ارزش مکانی بنویسند و زوج و فرد آن را مشخص کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: با سلام امروز ما بازی مار و پله (snakes and ladders) را انجام دادیم. این بازی سوالاتی راجع به خصوصیات شخصی داشت با هدف آشنایی بیشتر. همچنین یک worksheet که در مورد خصوصیات شخصی بود را حل کردند و 5 دقیقه دقیقه آخر کلاس را ما در حیاط بازی Face to face /Back to back انجام دادیم.
تکلیف: لطفا بچه ها عکس 4*3 همراهشون بیارند و لطفا تاریخ تولد میلادی خودشون را داخل worksheet بنویسند و کسانی که worksheet شان ناقص مانده است تکمیل کرده و فردا با خود بیاورند. با تشکر

زنگ تفریح

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بازی ساختنی برج بلند به صورت گروهی با هدف ایجاد خلاقیت و تمرکز در کودکان و قدرت حل مسئله و آشنایی با مهارت های گروهی انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: