فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-تکرار و تمرین معرفی اشکال هندسی و بررسی تفاوت و شباهت آنها. 2-تدریس تقارن
تکلیف: 1-انجام صفحه ی 40 از کتاب ریاضی 2-انجام قسمت کامل کن صفحه ی 39 از کتاب ریاضی. نکته : به تمیزی و مرتب بودن نوشتار توجه شود.

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ گروهی 2- پخش فایل صوتی درس کوشا و نوشا 3-گفت و گوی آموزشی
تکلیف: دانش آموزان هر آنچه که از درس کوشا و نوشا متوجه شده اند به صورت خلاصه داخل دفتر مشق( قسمت فارسی )بنویسند. لطفا تکالیف دیروز و امروز در پرتال گذاشته شود.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس نهم (دستگاه خودپرداز) تدریس شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس نهم صفحه 70 انجام شود

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری روی برخی مطالب آموزش داده شده داشتیم .چگونگی قلعه رفتن و شرایط قلعه را کار کردیم ما پنج شرط برای قلعه رفتن داریم 1_ شاه قبلا حرکت نکرده باشد 2_ رخ قبلا حرکت نکرده باشد 3_ بین شاه و رخ مهره ای نباشد. 4_ شاه از مسیر کیش نمی تواند قلعه برود. 5_ شاه برای رفع کیش نمی تواند قلعه برود. اینها موردی هستند که برای قلعه رفتن باید حتما در نظر بگیریم. در ضمن امروز ما روی جناح شاه و جناح وزیر صحبت کرده و یک طرح اولیه از ایده آل های سفید را نشان دادیم در واقع می خواستیم که عزیزانمان بدانند که چگونه و چرا و با چه منطقی مهره ها را بیرون می آوریم. البته ما بعدا بیشتر در این زمینه توضیح خواهیم داد.امروز حتما بچه ها درمنزل بازی داشته باشند .ممنونم

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و وقت به خیر . فعالیت های انجام شده: 1- انجام کار در کلاس صفحه ی 39
تکلیف: 1-انجام سوال 2 صفحه ی 39 . 2-انجام سوال 8 تا 5 صفحه ی 51 از کتاب کار ریاضی. نکته: سوال 6 صفحه ی 51 به روش فرایندی انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ . 2- پخش فیلم آموزشی .
تکلیف: 1- دیکته ی شب .

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: مرور درس های پیشین انجام شد. تا ص 55 کتاب تدریس شد. دانش آموزان با نحوه قرار دادن نوار quick access tolbarآشنا شدند.
تکلیف: ندارند.

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- پرسش و پاسخ 2- انجام صفحه ی 42 از کتاب علوم 3-کار عملی مربوط به انواع صدا
تکلیف: 1- مطالعه . 2-انجام ارمغان هفته

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- ارزشیابی شفاهی. 2-روخوانی شعر .
تکلیف: مطالعه .

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب بررسی انواع رفتار دوستانه توجه به روابط بین فردی انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: انجام صفحه ی 16 .
تکلیف: بررسی و مرور سوالات صفحه ی 16 .

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و عرض احترام. فعالیت های انجام شده: 1- انجام کاردستی مربوط اشکال هندسی 2-انجام صفحه ی 50 از کتاب کار ریاضی
تکلیف: مرور فصل سوم ریاضی توسط دانش آموز.

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: برگزاری املای کاغذی.
تکلیف: 1- با کلمه های مهم(زیر خط دار) درس چوپان درست کار *جمله* ساخته شود . 2-برای روز چهارشنبه وسایل بازی اعم از : ابزار مربوط به آلات موسیقی ، ماشین آتش نشان ، ماشین پلیس ،عروسک با شخصیت های مختلف و ... جهت نمایش انواع صدا (آزاردهنده ، خوشایند ، پیام رسان، کلفت نازک ، آهسته و بلند ) آورده نمونه هایی از تصاویر مربوط به وسایل فوق داخل کانال گذاشته خواهد شد.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از شکل قلب یک گل را به صورت کلاژ درست کردند.
تکلیف: لطفا تا آخر سال دانش آموزان همیشه دفتر نقاشی و مدادرنگی و قیچی و چسب مایع یا ماتیکی همراه داشته باشند. ممنونم

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و عرض ادب: 1-تدریس فصل سوم 2-انجام صفحه ی 38 از کتاب ریاضی
تکلیف: چک کردن صفحه ی 38 .

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: تدریس صفحه ی 41 و 40
تکلیف: 1- مطالعه . 2-تمرین های درس 4 از کتاب کار علوم انجام شود . 3-کانال ایتا چک شود.

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-ارزشیابی شفاهی . 2-تدریس صفحه ی 34 از کتاب فارسی .
تکلیف: 1- صفحه ی 33 تا 31 از کتاب نگارش انجام شود .

قرآن دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ 2-رفع اشکالات 3-روخوانی صفحه ی 19
تکلیف: روخوانی از صفحه ی 19 تا 4 .

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس7حرف ن تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: کلمات صفحه21نوشته شود

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز با قوانین سینما رفتن با خواندن یک داستان و شبیه سازی سینما در کلاس آشنا شدیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: