1402/09/19
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام و وقت به خیر.
فعالیت های انجام شده:
1-انجام دست ورزی شکال هندسی(نمایش روابط بین شکل ها)
صفحه ی 43 از کتاب ریاضی انجام شود.
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
قسمت واژه سازی درس کوشا و نوشا تدریس شد.
1-قسمت حالا تو بگو و واژه سازی درس کوشا و نوشا انجام شود .
2-صفحه ی 42 از کتاب نگارش انجام شود.
3-برای روز دوشنبه کتاب نگارش جهت تصحیح همراه دانش آموزان باشد.
املا دوم
سپاس گزار، زهرا
برگزاری دیکته ی انگشتی .
با اهداف:
هماهنگی دست و چشم .
تقویت حافظه ی دیداری .
افزایش سرعت نوشتاری .
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس دهم (همراه بانک) تدریس شد.
درس قبلی ( دستگاه خودپرداز ) دوره شد.
انیمیشن همراه بانک گذاشته شد.
با بچه ها راجب اطلاعات همراه بانک و مزایای آن صحبت شد
کتاب های بچه ها چک شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس دهم صفحه 76 و 77 و 78 انجام شود
شطرنج
یوسفی، ژاله
در این جلسه ما ضمن مرور کامل طرح و اهداف ایده آل های سفید.در مورد پاسخ سیاه صحبت کردیم . دردابتدا بخاطر اینکه برخی از عزیزانمان نتوانسته بودند درس آنلاین جلسه قبل را درست دریافت کنند ،ما آنرا مرور کرده و سپس نحوه درست پاسخگویی سیاه را بطور کامل مورد ارزیابی قرار دادیم در واقع ما می خواستیم عزیزانمان یک توضیح منطقی از حرکتها را در ذهن داشته باشند. ما از بچه ها خواسته ایم که همیشه سعی کنند برنامه ای برای کارهای اصلی خود داشته باشند در شطرنج 3 طرح اولیه داریم
1_ گرفتن مرکز
2_ گسترش دادن مهره ها
3_ امنیت شاه.
من تمامی موارد را با مثال برایشان توضیح دادم لطفا در منزل از عزیزانمان بخواهید که داستان پاسخ سیاه به ایده آل ها را بیان نمایند. متشکرم.
1402/09/18
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با عرض ادب و احترام .
فعالیت های انجام شده :
1- مرور مبحث تقارن
2-انجام صفحه ی 41 و 42 از کتاب ریاضی
1- تمرین صفحه ی 42 از کتاب ریاضی کانل شود .
2- لطفا برای فردا *تخته چوبی* از لوازم التحریر تهیه شود .
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1-پرسش و پاسخ گروهی .
2-انجام صفحه ی 44 از کتاب علوم .
1- صفحه ی 37 و 34 از کتاب کار علوم تا روز * دوشنبه * انجام شود .
2-مطالعه.
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
1-پرسش و پاسخ
2-تکمیل بخش درست و نادرست و گوش کن و بگو درس کوشا و نوشا
3-تدریس بیاموز و بگو
1- ده کلمه که نشان ه در آخر آنها صدای اِ و ه می دهد از درس ستایش تا درس کوشا و نوشا پیدا و نوشته شود .
مانند:
خانه (صدای اِ)
ماه (صدای ه )
هدیههای آسمان دوم
سپاس گزار، زهرا
1- ارزشیابی شفاهی .
2-تدریس درس ششم.
3-نوشتن نکات مهم درس.
مطالعه .
رایانه
براتی، الناز
دانش آموزان با نحوه قرار دادن تصویر، اشکال و باکس متنی آشنا شدند.
فعالیت صفحه 63 انجام شود.
بازی دبستانی
سپاس گزار، زهرا
انجام بازی حرکتی - تمرکزی با اهداف :
افزایش دقت و تمرکز .
افزایش هماهنگی دست و چشم.
1402/09/15
علوم دوم
سپاس گزار، زهرا
1-انجام آزمایش کنید صفحه ی 43
آزمایش کنید صفحه ی 43 در منزل توسط دانش آموزان انجام شود و تا نهایتا روز پنجشنبه عکس و فیلم کوتاه گرفته و داخل pv بنده ارسال شود.
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
سلام .
فعالیت های انجام شده :
1- تکرار و تمرین واژه سازی و بیاموز و بگو دروس.
2- انجام قسمت درست و نادرست درس کوشا و نوشا
1- تمرین های درس چوپان درست کار از کتاب نگارش انجام شود .
نکته :
انجام کاربرگ آدینه به *هفته ی آینده* موکول شد .
مهارت زندگی
علوی، زهره
سلام و عرض ادب
پیرامون رفتارهای دوستانه در دوستی صحبت کردیم.
و وجود تفاوت ها در عین شباهت ها را در رابطه دوستانه مورد بررسی قرار دادیم.
1402/09/14
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
با سلام و وقت به خیر.
فعالیت های انجام شده :
1-ارزشیابی شفاهی دروس
2-مشخص کردن کلمه های مهم درس ششم.
3-ارسال فایل مربوط به کلمه های هم معنی و متضاد درس کوشا و نوشا
1-کلمه های مترادف و متضاد درس ششم بر روی برگه ی نُت نوشته شود .
2- از کلمه های مهم درس *یک خط* نوشته شود و با *5 تا* از کلمه های این درس دو *جمله ی خبری و پرسشی* ساخته شود.
3-صفحه ی 46 تا 44 از کتاب کار فارسی انجام شود.
مهلت انجام این تکالیف تا *روز چهارشنبه* می باشد .
هنر دوم
ایروانی، سارا
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان یک عدد لوله دستمال کاغذی،چسب مایع یا ماتیکی و قیچی و مدادرنگی همراه داشته باشند.
ممنون
هوش و ریاضی
سپاس گزار، زهرا
برگزاری مسابقه ی آقای ریاضی
تکرار و مرور جمع و تفریق فرایندی
1402/09/13
ریاضی دوم
سپاس گزار، زهرا
با عرض ادب و احترام.
فعالیت های انجام شده :
1- مرور مبحث تقارن
2-تدریس روابط بین شکل ها (قطعات تانگرام)
ساخت قطعات تانگرام با استفاده از *مقوای رنگی*
فارسی دوم
سپاس گزار، زهرا
1-پرسش و پاسخ
2- مشخص کردن کلمات مهم درس کوشا و نوشا (صفحه ی 36)
مطالعه ی دروس تدریس شده .
زیبانویسی
الهی، شیما
درس8حرف ل تدریس وتمرین شد
صفحه23دردفتر
مهارت اجتماعی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر امروز در مورد شرایط یک مکالمه خوب صحبت کردیم
عزیزان لطفا چارت voice level را به صورت کاردستی یا نقاشی بکشید .