فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مصطفی رحماندوست

زنگ تفریح

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ تابستانه پسرهای گلم بستنی یخی ( آلاسکا) را با لذت و‌شادی کنار یک دیگر نوش جان کردند.

ماهرشو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ استقلال من آموزش رفتن به سرویس بهداشتی را با هدف شناخت و آشنایی با حریم شخصی انجام داده و در پایان نحوه صحیح شستن دست ها آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا رفتن به سرویس بهداشتی و شستن دست ها در منزل تمرین شود .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ بازی و ریاضی، تقارن را که یکی از موضوعات پرکاربرد در ریاضی است و تقریباً در تمام مقاطع نیز مورد نیاز است را با ابزاری چون رنگ انگشتی که برای کودکان جذابیت دارد آموزش داده و با هم روی برگه انجام دادیم. آموزش مفهوم تقارن به کودکان پیش دبستانی جنبه آموزشی و سرگرمی دارد. تقارن مفاهیمی چون نیم دیگرشکل، اندازه، همرنگی و هم شکلی را به کودکان آموزش می‌دهد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

زنگ تفریح

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ بازی و ورزش با گل پسرها بازی بولینگ را انجام دادیم که باعث افزایش هماهنگی بین چشم و دست می‌شود وهمچنین این بازی مهارت‌های حرکتی، تیزبینی و هدف‌گیری را در کودکان افزایش می‌دهد و احترام به قانون و رعایت نوبت دیگران را به کودک آموزش می دهد را انجام دادیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از گل سفالگری صورتک درست کردند. کارها در مدرسه ماند تا جلسه آینده رنگ کنند و به خانه بیاورند.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ علوم با هدف اشنایی با اتش فشان و بالابردن دقت و تمرکز و شناخت رنگ ها یک اتش فشان رنگین کمانی همراه با سرکه و جوش شیرین در ازمایشگاه درست کردیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .

ذهن زیبا

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ذهن زیبا با هدف دوستی و اشنایی با حیوانات کلیپ تماشا کردیم و با دستکش های عروسکی مربوط به حیوانات یک نمایش توسط بچه های عزیز اجرا شد.

زنگ تفریح

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ تابستانه همراه با پسرهای گل با هدف افزایش نشاط و شادی ، تقویت مهارت در کار گروهی و تقویت استعداد و توانایی های کودکان بستنی یخی لیمویی درست کردیم.

ماهرشو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ استقلال من بچه های عزیز با هدف تقویت مهارت دست ورزی و بالابردن دقت و تمرکز کفش های خود را دراورده و دوباره پوشیدند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: