فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیا عزیز، مرور و تمرین شمارش، نوشتن عدد 1. ارزشیابی مداد قرمز استعداد فضایی از گل پسرها گرفته شد.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: مرور حیوانات اهلی و وحشی ، حیوانات گوشت خوار و گیاه خوار

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام، آموزش نشانه س با داستان و شعر خوانی انجام شد. کد گذاری نشانه . دادن پک ایجاد انگیزه به گل پسرها، گفتن کلماتی که س غیر آخر و آخر دارند، بخش کردن کلمات، صدای اول، صدای آخر در کلاس مرور شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 40 انجام شد. تک تک از گل پسرها روانخوانی پرسیده شد‌.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 59 و 60 انجام شود.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: دفتر املا های علوی به گل پسرها تحویل داده شد.لطفا ملاحظه شود. عزیزانی که اشکال داشتند از آن کلمات بنویسند. توسط اولیا امضا شود.

استعداد فضایی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ارزشیابی استعداد فضایی به صورت توصیفی از گل پسرها گرفته شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: سلام خدمت اولیای عزیزکتاب های سواد مالی روز هایی که دانش آموزان سواد مالی دارند به کلاس بیاورند،از این به بعد تکالیف در کتاب انجام شود.در ارتباط با تکالیف گذشته می توانند در کتاب انجام دهند. نمایش تصاویری ازلوگوی بانک ها بر روی تخته، از دانش آموزان سوال می شود کدامیک از بانک ها را میشناسند،از دانش آموزان داوطلب می خواهیم نمادی را که میشناسند و دیده اند روی تخته نشان دهند، پر تکرار ترین نماد ها روی تخته نام برده و تاکید می شود. کلیپ آموزشی در ارتباط با نحوه استفاده از پول پخش می شود و از دانش آموزان می خواهیم بیان کنند یکی از مکان های نگهداری پول کجا بود؟ داستان صوتی یک روز در بانک پخش می شود و نوبت دهی در بانک مطرح می شود.متن درس خوانده می شود از دانش آموزان سوال می گردد چرا نماد بانک ها بادهم متفاوت است؟ از دانش آموزان می خواهیم فعالیت کلاسی را با راهنمایی معلم انجام دهند.
تکلیف: انجام تمرین منزل انتهای مبحث بانک

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با بازکردن صفحه جدید در پینت هدف اصلی از آموزش در پایه اول آشنایی کلی با کامپیوتر و ایجاد هماهنگی دست با ماوس می باشد.
تکلیف: تمرین مطالب گذشته و کشیدن نقاشی نیاز به ارسال نیست

آزمایشگاه

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در زنگ علوم گل پسرها حیواناتی که اورده بودند مشاهده کردند. شمارش تعداد پا ها، نوع حرکت انها، اهلی و وحشی بودن، گوشت خوار و گیاه خوار در حیوانات بررسی شد. در آخر عزیزان با اسباب بازی ها بازی کردند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام خدمت عزیزان، کتاب ریاضی صفحه 45 انجام شد. آشنایی و نوشتن عدد 1 در کتاب. مرور فعالیت های قبل برای دانش آموزان ، اشنایی با نماد عدد یک
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه51 انجام شود.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: لطفا فردا کتاب کار علوم و اگر اسباب بازی حیوانات دارند (یک اسباب بازی ) که در کیف آنها جا شود همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام روز خوش، زنگ فارسی ارزشیابی مداد قرمز تا نشانه ب از گل پسرها گرفته شد. ترکیب ها و کلمات مرور شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 39 انجام شد.کلمات کتاب از گل پسرها روانخوانی پرسیده شد.
تکلیف: در دفتر تلاش دیکته نوشته شود. لطفا برای زیباتر شدن دفتر گل پسرها ، کادر بندی شود.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام و احترام در دفتر علوی به گل پسر ها دیکته گفته شد. ((دفتر املا در کلاس باقی ماند . فردا تحویل گل پسرها داده می شود.))حتما ملاحظه و امضا شود. بعضی دانش آموزان دفتر املا نداشتند ،لطفا زمانی که اعلام می شود حتما همراه دانش آموزان باشد.
تکلیف: کلماتی که اشتباه نوشته شده است حتما فردا تمرین شود.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: دانش آموزانی که کتاب قرآن همراه نداشتند حتما فردا تحویل دهند.

ورزش اول

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: تمرین هماهنگی عصب و عضله،آموزش قیچی و پروانه

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شده جهت گرم شدن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت ایجاد حفظ تعادل و هماهنگی حرکتی دو نیمکره راست و چپ
تکلیف: تکلیف ندارند

بازی دبستانی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در حیاط مدرسه مسابقه ی دو ، بازی صف ببند بدون برخورد به هم و حفظ تعادل ، بازی اتل متل به صورت گروهی انجام شد. به گل پسرها بسیار خوش گذشت.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام خدمت عزیزان،امروز در کلاس صفحه 44 کتاب مفهوم جمع و تفریق ، مرور و آمادگی لازم جهت شروع معرفی نماد ها، آمادگی برای حل مسئله، مفهوم برداشته و مانده، جدول سودوکو انجام شد. ((کتاب سواد مالی تحویل دانش آموزان داده شد))
تکلیف: صفحه 50 کتاب کار ریاضی انجام شود.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب علوم فصل 4 دنیای جانوران: فیلم فندق نشان داده شد.دوره ی فصل های قبل، توضیح در مورد موجودات زنده و غیر زنده ، تفاوت انها با هم، تفاوت شکل و اندازه جانوران گوناگون، نوع غذا خوردن انها گوشت خوار و گیاه خوار، تفاوت حرکت جانوران خزیدن، پریدن دویدن و....مراحل رشد حیوانات و ..... در کلاس صحبت شد.کتاب کار 40 تا 42 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 48، 49، 50 تا روز سه شنبه انجام شود.(لطفا کتاب کار ها تا زمانی که گفته نشده انجام نشود. سپاس)

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام روز خوش، در زنگ فارسی به گل پسرها تک تک دیکته ی پایه تخته گفته شد. دوباره تمام ترکیب ها تکرار و تمرین شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام روز خوش، کتاب نگارش صفحه 38 کامل شد. روانخوانی از گل پسرها پرسیده شد.(((فردا گل پسرها دفتر دیکته علوی همراه داشته باشند.)))
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 58 انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور اتیکت صحیح نشستن ، تدریس کلمات ارتباطی و کلمه ممکنه ( حل کردن مازها) ، پرسش و از دانش آموزان و بارش فکری.
تکلیف: دانش آموزان درخواست های خود را با کلمه ممکنه بیان کنند.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز یکشنبه 15 آبان ماه، جشن تولد کلیه متولدین آبان ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آبان ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام،تم 7 صفحه اغازین گفته شد:آداب تولد رفتن و شمارش 5 تایی.(( نامه ای برای جلسه حضوری پس فردا به دانش آموزان تحویل داده شده است. لطفا آن را مشاهده کرده و به ساعت حضور توجه داشته باشید.))
تکلیف: تکلیف ندارند.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام، امروز ارزشیابی مداد قرمز علوم از درس 1 تا پایان درس 3 در کلاس برگزار شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام خدمت اولیا عزیز تدریس نشانه م با داستان شعر خوانی و کدگذاری انجام شد. کلمات کتاب و جمله ها خوانده شد.ترکیب نشانه با ا و َ کار شد. خواندن شعر مهربانتر از مادر، دادن پک نشانه جدید به گل پسرها. نشانه های قبلی و ترکیب ها دوباره تکرار شد.
تکلیف: حتما ترکیب نشانه م با ا و َ کار شود.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 37 در کلاس انجام شد.خواندن کلمات و ترکیب ها .کتاب کار صفحه 55 و 56 انجام شد. تشخیص نشانه م غیر آخر و آخر، نوشتن کلمات جدید و... در کلاس کار شد. فردا املا پایه تخته ای تا نشانه د به گل پسرها گفته می شود.
تکلیف: کتاب کار صفحه 57 انجام شود. حتما ترکیب ها کار شود.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: اولیا عزیز توجه داشته باشید ؛ لطفا فردا حتما کتاب قرآن همراه گل پسرها باشد تا در کلاس نگه داشته شود.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب . تکرار و تمرین سرودها
تکلیف: دانش آموزان عزیز خواهشمندم برای جلسه آینده متن سرود خوش آمدید را حفظ نمایید ممنون

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام خدمت اولیا عزیز روز خوش: امروز در کلاس ریاضی به مناسبت روز دانش آموز گل پسر ها به صورت دو به دو با چینه بازی کردند و اشکال گوناگون درست کردند.
تکلیف: به مناسبت روز دانش آموز گل پسر ها تکلیف ندارند. آخر هفته ی خوبی داشته باشید.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: اولیا عزیز کتاب علوم حتما تا پایان درس سوم با گل پسرها کار شود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سلام، امروز به مناسبت روز دانش آموز در سالن یزدان برای گل پسرها جشن برگزار شد. از گل پسرها پزیرایی شد و هدیه به آنها تحویل داده شد. به مناسبت روز دانش آموز گل پسر ها تکلیف ندارند. تمام کتاب ها به عزیزان تحویل داده شد لطفا در منزل حتما تمرین شود. دانش آموزانی که غایب بودند صفحات کتاب را کامل کنند . حتماااا شنبه تمام کتاب ها همراه باشد تا دوباره در کلاس قرار بگیرد.(( لطفا دروسی که تدریس نشده در منزل انجام نشود.))
تکلیف: تکلیف ندارند.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: با سلام روز خوش، کتاب نگارش صفحه 35 و 36 انجام شد. نشانه ها، ترکیب ها، کلمات در کلاس دائم تکرار و تمرین شد. کتاب کار فارسی صفحه 53 و 54 در کلاس انجام شد. جدول بخش و صداکشی به گل پسرها آموزش داده شد.درس دال تمام صفحات در کتاب کار کامل شد. دانش آموزان به صورت تک تک دیکته ی چوبی با نشانه های چوبی روی تخته انجام دادند.
تکلیف: نشانه ها و صدای آنها، ترکیب ها(با، دا و..)، کلمات کتاب حتما تمرین شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: