فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نیما یوشیج

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: پسر گلم کاربرگ مربوط به جمع با چوب خط را وارد دفترت کن و انجام بده،یادت باشد حتما از دو رنگ استفاده کنی.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم کاربرگ فارسی را انجام بده.

زنگ تفریح

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: دستپخت:تهیه آلاسکای میوه ای (دانش آموزان با میوه های خرد شده و شربت میوه با هدف تقویت ماهیچه های دست و تقویت روحیه همکاری و مسئولیت پذیری آلاسکای میوه ای تهیه کردند.)

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: پسر خوبم کاربرگ ریاضی را با دقت انجام بده.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث پیدایش شب و روز با نمایش انیمیشن تدریس شد و دانش آموزان با برخی حیوانات شب زی آشنا شدند.
تکلیف: پسر گلم یک حیوان شب زی (حیوانی که در شب فعالیت می کند)را انتخاب کن ،در موردش تحقیق کن ،تصویرش را بکش و چند جمله ی کوتاه در مورد آن بنویس.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: دانش آموزان در گروه های خود کلمه های به هم ریخته را مرتب کردند و لیوان مربوط به هر کلمه را بر روی خودش قرار دادند ،سپس از همان کلمات در دفتر دیکته نوشتند.(این فعالیت با هدف تمرین املا انجام شد.) دانش آموزانی که غلط داشتند از هر اشتباه 2 بار بنویسند.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: زرافه قلب بزرگی داره که می تونه چیزهای زیادی رو توش نگه داره... شما هم توی قلبت چیزها و افراد زیادی رو نگه می داری که باید مراقبشون باشی. در کلاس نقاشی قلب زرافه رو کشیدیم و در مورد چیزهایی که دوست داریم صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا کودک خود را ترغیب کنید که در مورد علایق خود فکر کند و او را تشویق به دوست داشتن اطرافیان کنید. می توانید در مورد ویژگی های دوستانش سوال بپرسید و اینکه چرا او را دوست دارد؟

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث چوب خط یاد آوری شد .جمع و‌تفریق از طریق بازی ماز مرور شد و‌کاربرگ مرتبط در کلاس انجام شد. پ.ن: رضایت نامه اردوهای باقیمانده تابستان و‌اردوی استخر تحویل داده شده است.در صورت تمایل به حضور دانش آموز در اردوها لطفا همه ی برگه هارا امضا شود و‌فردا تحویل داده شود.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درک مطلب (پرلز):داستان المر کار شد.(دانش آموز ها با هدف درک مطلب و روان خوانی در طی داستان با مفاهیم فردیت و‌پذیرش خود،تفاوت های فردی و احترام به آنها و دوستی و برقراری ارتباط با یکدیگر آشنا شدند.)
تکلیف: پسرم داستان من و بابام را روان خوانی کن و فردا به من بگو خواندن این داستان برای تو مانند رانندگی با کدام ماشین بود؟

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی گوزن را با توجه به الگو یاد گرفتند. و محیط پیرامون آن را با حیواناتی که از قبل بلد بودند را پر کردند.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پسر خوبم کاربرگ فارسی را با دقت انجام بده. لطفا هفته آینده دانش آموزها یک قطعه عکس برای تکمیل برد تشویقی کلاس همراه داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز Greeting مرور شد.فونیکس 1 تا پایان فونیکس 4 مرور شد.بچه ها حتما هنگام حروف خوانی باید فرق اسم حرف و صدای حرف را بدانند.مثلا: the name is S_the sound is[s] دفتر ها چک و امضا شد.عزیزان لطفا سرمشق ها را خود بچه ها با مداد بنویسند به جهت چک کردن دست خط و بین 3 خط نویسی.روی دفتر حتما اسم پسرها درج شود.دفتر هر روز آورده شود.سپاس از همکاری شما
تکلیف: برای روز یکشنبه با کلمات زیر جمله بسازید: Train//play//skate//goat//snow//rose//tie//like//fight// sea//bee//horn//sing

زنگ تفریح

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: بازی ساختنی(پسرهای عزیزم ساختن برج با لیوان های یک بار مصرف و‌چوب بستنی را در گروه های خود با هدف افزایش تمرکز،حل مساله ،آشنایی با مفاهیم فیزیک و‌افزایش مهارت های جمعی تجربه کردند.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: