1402/07/30
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
صفحه 17 تکمیل شد.مرور فصل اول انجام شد ونمونه سوال در دفتر تلاش حل شد.
لطفا کاربرگ ریاضی وارد دفتر شود.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
کلمات متضاد ومترادف درس مسجد محله مرور شد.
پسرم ،صفحه های 18 و 19 کتاب کار فارسی علوی را انجام بده.(صفحه 16 انجام نشود)
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
املای آموزشی(جای خالی) در دفتر املای علوی کارشد.
هنر دوم
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان روی نقاشی هفته قبل کار کردند و چیزهایی که میخواستند به آن اضافه کردند تا در هفته آینده نقاشی ها روی مقوا کشیده شود.
لطفا لطفا برای تمامی جلسات دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند
ممنونم
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
تقویت مهارت های حرکتی پایه
استواری
جابجایی
چابکی
کنترل شی
کار گروهی
بازی دبستانی
کوچک کپورچالی، معصومه
بازی گل دایی (پنالتی با دست وپشت به دروازه)با هدف استقامت عضلاتی و قدرت عضلانی ، شناخت مهارت خم شدن وپرتاب و هدف گیری صحیح انجام شد.
1402/07/29
علوم دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
مطالب مهم درس 2(آب وهوای سالم)مرور شدو در آزمایشگاه دانش آموزان با باران اسیدی ونحوه تشکیل آن آشنا شدند.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
درس چغندر پربرکت(بخوان وبیندیش)تدریس شد وبه سوالات درک مطلب درس پاسخ داده شد.در مورد چغندر وخواص آن صحبت شد و به منظور ایجاد انگیزه دانش آموزان لبومیل کردند.
نگارش دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
صفحه 23 کتاب نگارش را انجام بده.
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پسر خوبم ،املای درس مسجد محله ما را تمرین کن تا برای املای فردا آماده باشی.
(دانش آموزانی که نشان افتخار دریافت کردند اطفا نشان ها را تحویل بدهند.)
سواد مالی
شیخ رحیمی، مهسا
تدریس درس 3
چک کردن تکالیف
به داستان های صوتی گوش داده شود صفحه 30 حل شود دانش آموزانی که تمایل دارند در مسابقه شرکت کنند،نقاشی یا پوستر مربوط به سواد مالی در سایتی که در گروه ارسال شده ،بفرستن و یا می توانند خاطره ای که مربوط به سواد مالی میشود مانند ذخیره کردن پول،هدر ندادن پول و .... را تعریف کنند و در فیلم توضیح بدن و برای سایت ارسال کنند کسانی که شرکت کنند ستاره دریافت میکنند (اجباری در شرکت در مسابقه نیست)
مهلت شرکت برای مسابقه تا فردا می باشد
زیبانویسی
الهی، شیما
درس چهارم د متصل تدریس وتمرین شد
شعرصفحه14 دردفترنوشته شود
1402/07/28
1402/07/26
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
صفحه های 15 کتاب ریاضی تدریس شد.(مباحث الگو یابی و شمارش چند تا چندتا تمرین شد.)
صفحه های30 و 31 کتاب کار انجام شد.
پسرم سوال های زیر را وارد دفتر تلاشت کن و با دقت پاسخ بده.
1.همه جمع هایی که جوابشان 8 می شود را بنویس(جمع نظام دار)
2.من چه عددی هستم؟رقم یکان 4+2و رقم دهگان 2 تابیشتر از یکان .
3.حاصل جمع های زیر را بنویس.
30+20+10+5+10+5+2
4.در شمارش 7تا 7 تا اولین عدد بعد از 49 چه عددی است؟
5.در شمارش 5 تا 5 تا ،عدد قبل از 60 چه عددی است؟
6. چهار تا چهارتا 40 بنویس.
7.عبارت زیر را روی محور نشان بده.
15-4+3
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
به مناسبت هفته ی تربیت بدنی ،دانش آموزها به سالن ورزشی رفتند ودر جشن شرکت کردند.
ارمغان شماره 2و صفحه های 13 و14 کتاب کار فارسی علوی را انجام بده وکلمات مترادف و متضاد درس کتاب خانه را از کتاب کار مرور وتمرین کن.
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
عزیزم ،املا از درس های کتاب خانه ومسجد محله در دفتر تلاشت بنویس.
رایانه
براتی، الناز
نحوه تایپ حرف آ در نرم افزار word
تایپ یک پاراگراف جمله درنرم افزار word جهت آشنایی با کلیدهای space .enter
ندارند.
مهارت اجتماعی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر امروز در مورد حریم شخصی صحبت کردیم و با آن آشنا شدیم .
دانش آموزان عزیز لطفا نظر والدین خود را در مورد حریم شخصی بپرسید .
1402/07/25
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
روان خوانی تمرین شد.معنی کلمه ها مرور شد.بیاموز و بگو تدریس شد.مسابقه دقت(پیدا کردن کلماتی که ا استثنا دارند )برگزار شد.
عزیزم ،صفحه ی 22 کتاب نگارش را انجام بده
و با کلمه های محله،مسجد،پیش نماز،گلدان،حوض ،شیرینی و شربت در دفتر تلاشت جمله بنویس.
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
املای آموزشی حافظه ای با هدف تقویت حافظه و مرور کلمات مهم درس های کتاب خانه کلاس ما و مسجد محله کار شد(در دفتر املای علوی)
قرآن دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
درس اول الف مقصوره تدریس شد و روان خوانی کار شد.
مهارت زندگی
علوی، زهره
سلام و عرض ادب
در کلاس مهارت های زندگی امروز به موضوع کمک با دیگران و توجه به محیط زیست پرداختیم.
همچنین قوانین آسیب نرساندن به دیگران و انواع درد (احساسی و جسمانی) بررسی شد.
جشنواره بادبادک ها با محوریت احساسات منفی
به مناسب هفته سلامت روان دپارتمان روانشناسی دبستان علوی برگزار می کند
لطفا شنبه 29 مهر 1402 عزیزانم با بادبادک به مدرسه بیایند.
عزیزانم لطفا شب گذشته احساسات منفیتون رو روی بادبادک بنویسید.
مثل خشم (چیزهایی که خشمتون رو به وجود میارن)، غم، ترس و نگرانی هاتون (چیزهایی که باعث غم و نگرانی یا ترس های شما میشه) رو روی بادبادک ها بنویسید و روز شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید.
(میتونید به جای بادبادک، بادکنک هم همراتون باشه)
قراره مثل همیشه کلی خوش بگذره و حال دلمون خوب بشه
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما روی حرکت اسب و پیاده کار کردیم.
اسب یک مهره پرنده است که می تواند از روی مهره های خودی و یادحریف بپرد،
حرکت اسب L مانند است. اسب در هر حرکت خود می تواند رنگ خانه اش را تغییر دهد.
پیاده 4 ویژگی دارد
1- پیاده در حرکت اول خود می تواند 2 خانه به جلو حرکت کند،اجبار است ؟ نه اگر مایل باشد ،اما بعد از آن فقط یک خانه یک خانه باید برود.
2- پیاده حرکتش با زدنش فرق دارد ،پیاده صاف میره کج می زنه.
3- پیاده هرگز به عقب بر نمی گردد.
4- پیاده تنها مهره ترفیع گیرنده است.یعنی هر گاه پیاده به عرض آخر خودش برسد ،می تواند تبدیل به هر مهره ای که خواست بشود بجز شاه.
عزیزان ما باید در هر جلسه جزوه خود را همراه داشته و 4 صفحه اول آنرا حل نمایند.
ممنونم.