فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نیما یوشیج

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: جمع و‌تفریق با استفاده از جدول اعداد و صفحه 32 کتاب تدریس شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ وارد دفتر شود.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: واژه سازی ،ساخت کلمه با (ها)تمرین شد.در مورد ضرب المثل ها صحبت شد و دانش آموزان با مفهوم چند ضرب المثل و‌کاربرد آن ها آشنا شدند.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: پسر خوبم صفحه 38 کتاب نگارش را انجام بده

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املا از درس مدرسه خرگوش ها گفته شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور مرکز و مرز و اهمیت آن در مورد آچمزی صحبت کردیم. آچمز یک کلمه ترکی است ،به معنی قفل. ما دو نوع آچمزی داریم 1_ آچمزی مطلق 2_ آچمزی نسبی. هر گاه مهره ای بین شاه و مهره کیش دهنده قرار گیرد ،آن مهره آچمز است و حق حرکت ندارد ،به این نوع آچمزی که بین شاه و مهره کیش دهنده قرار می گیرد ،آچمزی مطلق گفته می شود. یعنی تحت هیچ شرایطی آن مهره نمی تواند حرکت کند و درواقع دست و پایش در گل گیر کرده است. حالا اگر به جای شاه مثلا وزیر بود،یعنی مهره ای بین وزیر و مهره حمله کننده قرار داشت ،آن مهره هم آچمز بود ،اما آچمزی نسبی ،یعنی می توانست مهره آچمز حرکت کند ،اما اگر حرکت می کرد وزیرش را از دست می داد.بخاطر همین ما به آن آچمزی نسبی می گوییم و حالا متناسب با شرایط می توانیم تصمیم بگیریم.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: جمع و‌تفریق فرآیندی با شکل در صورتی که نیاز باشد بسته ی دهتایی بسازیم یا بسته دهتایی را باز کنیم در دفتر تلاش کار شدو صفحه های 50 و 51 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: پسر خوبم دقیقه های ساعت را 5تا 5 تا پشت ساعت ها بنویس و فقط دقیقه های خواسته شده را با عقربه ی بزرگ در ساعت ها نشان بده.(دقیقه های 40،29،15و25 را نشان بده)کاربرگ را وارد دفتر کن و جمع و تفریق ها را به صورت فرایندی و با شکل انجام بده.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: گلم ،صفحه 37 کتاب نگارش را انجام بده.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های29 تا 31 کتاب انجام شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ وارد دفتر شود.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس چوپان درست کار تدریس شد،روان‌خوانی کار شد و‌کلمه های مهم درس مشخص شد.
تکلیف: پسرم،از کلمه های درس چوپان درست کار 2 بار بنویس.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املای نا مرئی از درس مدرسه خرگوش ها کار شد.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی حیوانات دریایی را کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. ممنونم

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: وارم آپ خلاقیت سرعت و دقت هماهنگی چشم و دست

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: تفریق فرایندی تدریس شد و‌دانش آموزان انجام دادن تفریق فرایندی با شکل و‌بدون شکل را در دفتر تلاش و‌روی صفحه های خود تمرین کردند.
تکلیف: لطفا کاربرگ ها وارد دفتر شود. (پسر باهوشم،یادت باشه برای تفریق فرایندی رو به عقب و‌برای جمع فرایندی روبه جلو‌بشماری )

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: فصل 4مرور شد و بچه ها جهت و‌سرعت باد را در حیاط با بادسنج و‌بادنماهایی که ساخته بودند بررسی کردند.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: روان خوانی تمرین شد.
تکلیف: پسر گلم ،صفحه های37 و 38 کتاب کار فارسی را انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: املا از کلمه ها و جمله های درس مدرسه خرگوش ها بنویس.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هفتم (خدمات بانک ها) تدریس شد. انیمیشن مهارت زندگی ( وام آقا فرهنگ ) گذاشته شد. انیمیشن دیرین دیرین پخش شد. معرفی کتاب داستان: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ کتاب های بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس هفتم صفحه 58 انجام شود کتاب داستانی که در گروه گذاشته میشود را گوش بدهند ممنون میشم در صورت از هم باز شدن کتاب ها ، کتاب را منگنه یا سیمی کنید. لطفا در رابطه با سایت ecoravizh که توضحاتشو در گروه گذاشتم اقدام کنید درسته اختیاری هست اما موقعیت بسیار خوبی برای بچه ها می باشد. خیلی ممنون

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس 7حرف ن داده وتمرین شد.
تکلیف: نوشتن کلمات صفحه21دردفتر

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم ارمغان شماره 6 را انجام بده و‌جمع های کاربرگ را وارد دفترت کن .

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس های قبلی ازطریق پرسش از دانش آموزان مرور شدو درس 4 (گردش زمین 2) تدریس شد.
تکلیف: پسر گلم به انتخاب خودت یک بادسنج (فرفره )یا یک بادنما بساز.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املا کارشد و صفحه 34 کتاب کار انجام شد
تکلیف: صفحه 34 حتما کامل شود و‌صفحه های 35 و‌36 کتاب کار انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: