فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نیما یوشیج

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 12 کتاب ریاضی تدریس شد و جمع های نظام‌دار مرور شد.و‌نمونه تمرین در دفتر تلاش انجام شد. صفحه 24 کتاب کار(فعالیت کلاسی )انجام شد.
تکلیف: پسر خوبم ، صفحه های 21و 25 کتاب کار را انجام بده وجمع های نظام دار 9و 4 رادر دفتر تلاشت بنویس. (آپارتمان بکش،طبقه های آن را مانند نمونه های انجام شده در کلاس مشخص کن ،یادت باشد زیر زمین را صفر در نظر بگیری) **لطفا فردا چینه همراه دانش آموزان باشد.**

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: انیمیشن فندق به منظور ایجاد انگیزه برای تدریس بخش دوم(آب )نمایش داده شدو از طریق بارش فکری بخشی از مطالب (آب سالم و ناسالم، استفاده های آب،تصفیه آب و...)تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: واژه سازی با پیشوند (با)تدریس شد.
تکلیف: عزیزم درس مسجد محله ما را روانخوانی کن.(یک جمله تو‌بخوان،یک جمله مادر،پدر،یا هر کسی که خودت دوست داری بخواند) فراموش نکن برای اینکه دقت بیشتری داشته باشی حتما انگشتت را زیر جمله ها قرار بده.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه 21 کتاب نگارش را انجام بده.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 11 تدریس شد و مباحث‌جمع های ترکیبی ،ساعت(گذشته ،مانده) و‌شمارش 10 تا و 5 تا 5 تا مرور شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ ارسال شده وارد دفتر شود و‌انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس مسجد محله ما با ایجاد انگیزه از طریق انیمشن مرتبط و صحبت کردن در مورد مساجد معروف ایران و‌جهان و‌دیدن تصاویر آن ها تدریس شد.کلمات مهم درس مشخص شد.
تکلیف: پسر گلم،از روی کلمه های مهم درس مسجد محله ما 2بار با دقت و‌با خط زیبا بنویس. از روی درس حتما روان خوانی کن.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: از درس کتاب خانه کلاس ما ،املا گفته شد و‌به نویسنده های برتر مدال افتخار داده شد.
تکلیف: دانش آموزانی که غلط داشتند با هر غلط یک جمله بنویسند.(در دفتر املا)

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: فعالیت این جلسه در راستای اجرای استعدادیابی نقاشی با موضوع کتاب، داستان مورد نظر برای دانش آموزان به طور مفصل و کامل خوانده شد و طبق توضیحات گفته شده در جلسه برای اولیا، دانش آموزان شروع به کشیدن و اتود زدن طرح اولیه خود نسبت به برداشتی که از موضوع داستان داشتند کردند. طی دو جلسه طرح های خود را کامل میکنند و اشکالات را رفع و طرح نهایی روی مقوا انتقال داده میشود و رنگ آمیزی با متریال دلخواه شروع میشود
تکلیف: لطفا دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 10 تدریس شد و روش های بدست آوردن جواب جمع و‌تفریق (باشکل،با انگشت،با محور و‌چوب خط)مرور شد.
تکلیف: 1.جاهای خالی را کامل کن. (.....ده تایی و.... یکی میشود 28) (.....برابر است با چهار ده تایی) (هشت ده تایی و سه یکی برابر است با.....) (مساله های زیر را حل کن) 2.تولد یزدان یازدهم همین ماه بوده است. امروز هفت روز از تولد او می گذرد امروز چندم است.؟(چوب خط) جلو نویسی فراموش نشود 3.اراد دو بسته ده تایی مداد داشت. مادرش برای او 8 مداد دیگر خرید. او حالا چند مداد دارد؟ (شکل)جلو نویسی فراموش نشود. 4. با رقم های 3،6،4چند عدد دورقمی می توان نوشت؟عدد ها را مثل نمونه هایی که در کلاس حل کردیم در جدول نشان بده و‌بنویس. 5.با کارت های 1،5،8 هر چند تا که می توانی عدد دو رقمی بساز. 6.برای تفریق های زیر شکل بکش: (13-9 و 6-15) لطفا سوالها در دفتر نوشته شود و بچه ها پاسخ بدهند.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پرسش از فصل 1 انجام شد. انیمیشن فندق به منظور ایجاد انگیزه برای تدریس فصل دوم نمایش داده شد ودر مورد عوامل آلودگی هوا و روش های کاهش آن صحبت شد.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: پسر خوبم ،صفحه 11 کتاب کار علوی انجام را انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: فردا املا از درس کتاب خانه کلاس ما گفته می شود. حتما تمرین کن و یک صفحه املا در دفتر تلاشت بنویس. مرور کلمات متضاد و‌مترادف فراموش نشود.(با توجه اینکه از هم معنی و‌متضاد ها در املا سوال داریم ،کتاب کار تحویل داده شده تا بچه ها بتوانند مرور کنند.)

سواد مالی

مدرس: شیخ رحیمی، مهسا
فعالیت: تدریس درس 2 تکالیف چک شد
تکلیف: صفحه 24 حل شود کسانی که این جلسه تکالیف را انجام ندادند لطفا برای جلسه بعد انجام دهند

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس سوم حرف د تدریس وتمرین شد
تکلیف: کلمات صفحه11دردفترنوشته شود

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 18 کتاب کار انجام شد و مطالب مرتبط مرور شد.
تکلیف: پسر خوبم ،صفحه های 19 و 20 کتاب کار را انجام بده.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های 12 و 13 کتاب کار انجام شد و مطالب مرتبط مرور شد.
تکلیف: درسنامه و سوالات فصل 1 علوم را از کتاب کار مرور کن و برای پرسش روز شنبه آماده باش.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های 8 و 9 کتاب کار (متر ادف و متضاد )کار شد.
تکلیف: عزیزم ،کلمات هم معنی و متضاد را مرور کن .حفظ کردن شعر یار مهربان فراموش نشود. (شنبه پرسش داریم) دانش آموزانی که صفحه 10 کتاب کار را در کلاس تمام نکردند،این صفحه را حتما در منزل کامل کنند. لطفاشنبه یک دفتر 40 برگ برای کلمات مترادف و‌متضاد همراه دانش آموزان باشد.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه های 18 و 19 کتاب نگارش را انجام بده.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: فعالیت های ص 13 تا ص 18 کتاب توسط دانش آموزان انجام شد. ص 19 کتاب روخوانی شد. نحوه راست چین کردن و نوشتن فارسی آموزش داده شد. نحوه رفتن به خط بعدی با کلید enter
تکلیف: ص 13 تا ص 18 کتاب کار شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد 4کلمه جادویی (لطفا،بفرمایید.تشکر .سپاس) وتاثیر آن در گفت و گو صحبت کردیم و در کلاس تمرین کردیم .
تکلیف: لطفا در مکالمات روزانه از این 4کلمه جادویی استفاده کنید .

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: اردوی صبحانه در هتل برگزار شد .
تکلیف: کاربرگ را وارد دفتر تلاشت کن و‌انجام بده.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: شعر یارمهربان تدریس شد.
تکلیف: پسر باهوشم تا شنبه فرصت داری شعر را حفظ کنی و امتیاز بگیری.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: گلم،صفحه 17 کتاب نگارش را انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املای آموزشی مرتب کردن جمله های به ریخته در دفتر املا کار شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام حضور شما عزیزان درس شطرنج امروز ما در مورد خطوط اصلی صفحه شطرنج (ستون،عرض و قطر ) بود همچنین طرز چیدن مهره ها و نیز طرز زدن و گرفتن مهره و طرز حرکت رخ و فیل را کار کردیم. رخ صاف در ستون و عرض حرکت می کند و فیل کج در قطر ها حرکت می کند ، در ضمن امروز عزیزانمان جزوه شطرنج دریافت کرده و در کلاس چند نمونه تمرین با توجه به ارزش مهره ها انجام گرفته و بچه ها باید صفحه اول جزوه را حل کرده و هر جلسه همراه داشته باشند. ممنون از توجه شما.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: