فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نیما یوشیج
توضیح: با سلام باتوجه به مجازی شدن کلاس های فردا ، برنامه خرید کتاب دانش آموزان از نمایشگاه به شنبه 27 آبان تغییر پیدا کرد.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: جمع فرایندی کار شد و دانش آموزان نمونه ای از جمعذهای فرایندی را در دفتر انجام دادند.
تکلیف: لطفا کاربرگ وارد دفتر شود. (پسر باهوشم ،یادت باشه برای جمع فرایندی باید اول ده تایی ها را به عدد بالایی اضافه کنی ،سپس یکی ها را)و شعر جمع فرایندی را به خاطر بیار)

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پسر گلم،سه درس اول علوم را مرور کن و‌برای پرسش فردا آماده باش.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: بخوان و بیندیش (تمیز باش ،عزیز باش )تدریس شد و‌به سوالات درس پاسخ داده شد.مترادف و‌متضاد هلی درس مدرسه خرگوش ها مرور شدو صفحه 32 کتاب کار انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: سوال های 2و 3 صفحه 34کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه های 34 و 35 کتاب نگارش را کامل کن.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور حرکت شاه و بررسی خانه های اطراف شاه برای مات کردن .در مورد مرکز و اهمیت آن صحبت کردیم. چهار خانه وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4,e5,d4,d5 که مرکز نامیده دارد هر مهره ای در مرکز قرار گیرد قدرتش چند برابر می شود. مثلا فیل در مرکز 13 خانه را می تواند کنترل کند ،اما همین مهره وقتی در گوشه صفحه شطرنج قرار می گیرد ،فقط 7 خانه را کنترل می کند ،پس اتفاقی که افتاده اینست که جایگاه مهره تغییر کرده و این همان مرکز است که به مهره قدرت دارد تا خانه های بیشتری را تحت کنترل قرار دهد. همین موضوع در مورد مهره های دیگر صادق است ،یعنی اسب در مرکز 8 خانه را کنترل کرده ولی در گوشه 2 خانه را می تواند کنترل کند. عزیزان حتما در منزل روی جایگاه مهره ها تمرین نمایند .متشکرم.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امر‌ز مروری بر مکان های عمومی داشتیم و با قوانین رستوران (مشارکت دانش آموزان ) آشنا شدیم .
تکلیف: عزیزان لطفا یک رفتار درست و یک رفتار نادرست را نقاشی کنید .
توضیح: با سلام تاریخ خرید کتاب، توسط دانش آموزان از نمایشگاه کتاب چهارشنبه 24 آبان می باشد.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: جمع فرآیندی (مرحله ای)با داستان و‌شعر تدریس شد.و بهدمنظور نظارت بر یادگیری فردی،بچه ها جمع ها را در دفتر و‌صفحه های خود انجام دادند.
تکلیف: لطفا کاربرگ وارد دفتر شود.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: بخشی از فصل چهار،گردش زمین 2تدریس شد،در مورد باد و‌مزایا و‌معایب آن صحبت شد.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم با کلمه های منتظر،صدا،مواظبت،مثلا،اتفاق،خطر،لذت،مهم جمله بساز.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: پسر خوبم ،صفحه 33 کتاب نگارش را انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: از کلمه های مهم درس مدرسه خرگوش ها یک بار با دقت بنویس.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: به منظور دست ورزی برای شروع تدریس جمع فرایندی،دانش آموزان با کوییزنر جمع مرحله ای تمرین کردند.
تکلیف: لطفا کاربرگ وارد دفتر تلاش شود.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: بیاموز و‌بگو صفحه (کلمات تنوین دار)تدریس شد و‌روانخوانی کار شد.
تکلیف: عزیزم،از روی کلمه های مهم درس مدرسه خرگوش ها 2بار بنویس.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املا از درس خرس کوچولو گفته شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم ،صفحه 32 کتاب نگارش را با خط خوش بنویس.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که روی مقوا کشیده بودند را تکمیل کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی و چسب مایع و قیچی همراه داشته باشند. ممنون

بازی دبستانی

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: بازی حمل خرچنگ با هدف تقویت استقامت عضلانی،حفظ تعادل،تقویت روحیه همکاری و‌تعاون و‌تمرکز و‌دقت انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: ارزشیابی ریاضی انجام شد.
تکلیف: پسر خوبم ،ارمغان 5را انجام بده.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس مدرسه خرگوش ها با ایجاد انگیزه توسط ماسک خرگوش و خوردن هویج و صحبت کردن در مورد گوش و‌راهای مراقبت از آن و آشنایی با ساختار گوش با مشاهده مولاژ گوش تدریس شد. کلمه های مهم درس مشخص شد و صفحه 26 و واژه سازی(کلمات هم معنی )صفحه 27 تدریس شد.
تکلیف: درس مدرسه خرگوش ها را روان خوانی کن.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 31کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که غیبت دارند فعالیت ها ی انجام شده در کلاس و‌تکالیف را انجام دهند تا از کلاس عقب نباشند.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: از درس های 1تا 3 یک صفحه املا در دفتر تلاشت بنویس وکلمه های مهم درس خرس کوچولو را تمرین کن تا برای املای فردا آماده باشی.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس ششم (بانک) تدریس شد. انیمیشن مهارت زندگی بانک گذاشته شد. کتاب داستان صوتی یک روز در بانک پخش شد. معرفی کتاب داستان 1: بازدید از بانک معرفی کتاب داستان 2: کودکان در اردوی بانک با بچه ها راجب خدمات بانک ( پاورپوینت ) صحبت شد. کتاب های بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس ششم صفحه 52 انجام شود کتاب داستانی که در گروه گذاشته میشود را گوش بدهند ممنون میشم در صورت از هم باز شدن کتاب ها ، کتاب را منگنه یا سیمی کنید. در صورت داشتن غیبت تمامی فعالیت های کتاب از درس اول تا آخر درس ششم (بانک) انجام شود، هفته آینده چک میشود

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس ششم حرف و تدریس وتمرین شد
تکلیف: کلمات صفحه19دردفترنوشته شود

هوش و ریاضی

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های 8 و 9 کتاب انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: نمونه سوال فصل های 1و 2ریاضی در دفتر تلاش حل شد.
تکلیف: برای شنبه فصل های1و 2تا جایی که تدریس شده تمرین شود:(سوال های کتاب و نمونه سوالات حل شده در دفتر و سوالات ارمغان ها منابع خوبی برای تمرین هستند.) نمونه سوال برای تکرار و‌تمرین بیشتر بارگذاری می شود.(اجباری به انجام دادن نمونه سوال ها نیست )

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: انیمیشن فندق به منظور ایجاد انگیزه برای تدریس فصل 4 نمایش داده شد.در مورد انواع گردش زمین(وضعی و‌انتقالی) صحبت شد.
تکلیف: لطفا یک مشت لوبیا بردارید و به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. و داخل اب بگذارید تا خیس بخورد. بعد از دو روز پنج تا از لوبیاها را داخل دستمال خیس داخل یخچال قرار داده و پنج تای دیگر را داخل دستمال نمدار در منزل در جای نور گیر قرار دهید. هفته اینده یعنی شنبه27 ابان نتیجه را بررسی خواهیم کرد.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: لطفا به کمک دانش آموزها یک ماسک خرگوش آماده کنید و‌شنبه همراه ایشان باشد.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: فعالیت 34 کتاب در کلاس انجام شد. هم چنین دانش آموزان با نحوه وسط چین کردن متن آشنا شدند.
تکلیف: ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: