فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تم 18 تدریس شد . شمردن سه تا سه تا و دو‌تا دو تا تدریس شد . حاصل جمع از 20 کمتر تدریس شد . کتاب ریاضی صفحه 121 و 122و‌123 حل شد .
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه 125 حل شود. کتاب کار ریاضی علوی صفحه 127 و 128 حل شود .

علوم اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 14 علوم با موضوع زمین خانه ی خاکی ما تدریس شد . جانوران مختلف و استفاده از خاک و ....گفته شد . صفحه 91 تا 95 حل شد .
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: قانون( هم )و جمع (ها ) تدریس شد . کلمات در دفتر تلاش نوشته شد .
تکلیف: روان خوانی نشانه ه و املا نشانه ه مرور شود . کتاب ها : کتاب نگارش و کتاب فارسی و کتاب کار فارسی و کتاب ریاضی و دفت تلاش همراه دانش اموز باشد .

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با انواع مدل های کوه آشنا شدند و نقاشی آن را یاد گرفتند.با درختانی که هفته پیش یاد گرفته بودند یک منظره به دلخواه خود نقاشی کردند.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: عبارت نویسی مطابق صفحه 122 کتاب کار ریاضی علوی در دفتر تلاش به عنوان نمونه سوال حل شد . صفحه 122 کتاب کاری ریاضی علوی حل شد .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: متن صفحه 183 کتاب کار فارسی علوی خوانده شد سوالات درک مطلب صفحه 184 حل شد .
تکلیف: 1)متن درس صفحه 183 روان خوانی شود . 2)املا تا نشانه و _____ ُ استثنا نوشته شود . فردا املا تا نشانه و-_ُ خواهیم داشت . کتاب ها : کتاب کار علوم علوی ' کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی ' دفتر املا و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس پانزدهم (لوگو) تدریس شد. انیمیشن برند لوگو گذاشته شد. انیمیشن برندینگ گذاشته شد. کتاب بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است تکلیف درس پانزدهم صفحه 116 و 117 و 118 (جمع بندی) را انجام دهند.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار اسکرچ جونیور کار با بلوک های برای همیشه
تکلیف: نرم افزار اسکرچ جونیور را از سایت ایران اسکرچ دانلود کنید و در منزل دانش آموزان تمرین کنند. این نرم افزار با استفاده از بلوک های حرکتی ذهن بچه ها را خلاق می کند فلذا توصیه می شود.

بازی دبستانی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: بازی کلمات با خلاقیت انجام شد . جهت تثبیت کلمات

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: به اردو رفتیم و به پسران گلم حسابی خوش گذشت . تشخیصی صدای ( اِ - ه ) تاکید شد و در دفتر تلاش نوشته شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه 182 حل شد . با دستبند کاغذی کلمات استثنا مرور شد .
تکلیف: 1) لطفا اعداد زیر را روی محور نشان بده و جواب حاصل را بنویس. 3+5+7= 11+6_3= 15+4_6= 5+5+5_10= 2) ارمغان شماره 20 به جز قسمت علوم حل شود. 3)در صورت تمایل املا تمرینی نوشته شود. کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و کتاب کار ریاضی علوی و کتاب کار علوم علوی و دفتر تلاش همراه دانش اموزان باشد.

املا اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: املا تصویری از نشانه( و -_ُ ) گفته شد .

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: با ابزار ریاضی تقارن را تکرار و تمرین کردیم .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 14 مهتاب تدریس شد . روان خوانی درس مهتاب و خروس خوش اواز پرسیده شد . ایجاد انگیزه ه و جشن اسم برگزار شد
تکلیف: متن درس کل خوانی شود .

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نوشتار نشانه ه تاکید شد . صفحه 91 و 92 کتاب نگارش حل شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه 179 و 180 و 181 حل شد .
تکلیف: دفتر املا علوی همراه دانش اموزان باشد . دایره کلمات استثنا در حد درس 13 کتاب کار فارسی علوی باشد کافی است . املا از نشانه و استثنا به صورت کلمه ای نوشته شود . کتاب ها: کتاب کار فارسی علوی . دفتر املا و دفتر تلاش همراه دانش اموزان باشد . فردا اردو داریم کیف کوچک همراه دانش اموزان باشد . کتاب ها را در کلاس می گذاریم به اردو می رویم . خوراکی لازم همراه دانش اموزان باشد .

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز عزیزانمان دور دوم مسابقات داخلی خود را برگزار کردند. هدف از اینکار قرار گرفتن بچه ها در فضای مسابقات و همچنین رفع اشکالات آنها بود. در ابتدا بچه ها فکر می کنند که هنوز خوب وارد نیستند ،اما وقتی از آنها سوالات خاصی در مورد وضعیت بازیشان می پرسیم براحتی می توانند ،توضیح دهند، این نکته گویای آن است که عزیزانمان حرکت ها را می دانند فقط جمع تمامی مهره ها روی یک صفحه برایشان راحت نیست،پس خواهشا در منزل با پسرمان بازی کرده ،تا تسلط بیشتری پیدا کند. متشکرم. دوستان گرامی پنجشنبه روز کارنامه من در مدرسه حضور دارم تا پاسخگوی سوالات شما باشم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: