فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 2

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام کتاب ریاضی صفحه 44 45 و 47 حل شد. مرور اشکال هندسی و خط تقارن و الگویابی)

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: روانخوانی دو روز توسط دانش آموزان انجام شد. املا نوشته شد.
تکلیف: ارمغان شماره 10 انجام شود. کتاب کار ریاضی صفحه 59 حل شود. املا تمرین شود.

نگارش دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 42 43 و 44 حل شد. (مربوط به درس کوشا و نوشا)

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... مبحث کلاژ تلفیقی ... آموزش اوریگامی گربه ...سپس رنگ آمیزی ...

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 41-42-43 حل شد. کامل کردن اشکال هندسی با شابلون کشیدن اشکال هندسی با نقطه چین
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 57 و58 حل شود. فعالیت صفحه 41 کتاب ریاضی انجام شود.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه صفحات 36 تا 40 کتاب تدریس شد. پسرهای گلم این درس مجدد در اولین جلسه حضوری آموزش داده خواهد شد.

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام کتاب ریاضی: صفحه 39,40 تدریس شد. تفاوت و شباهت اشکال هندسی ساعت و دقیقه
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 55 و 56 کتاب کار فارسی صفحه 58 و 59

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: هم معنی و مخالف کلمات درس دوستان ما در کتاب کار فارسی نوشته شد.

ورزش دوم

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن و اجرای تمرینات (انعطاف پذیری)و در آخر بازی فوتبال خواشمندم که به دانش آموزان بفرمایین سر زنگ ورزش با لباس مناسب حاضر شوند

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا مرور آموزش ها با نشانه گذاری بر روی تخته و سوال از دانش آموزان

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت مکالمه آموزش داده شد ( درجه صدا ) .

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 38 و 39 کتاب ریاضی تدریس شد. یادآوری اشکال هندسی یادآوری ضلع و گوشه
تکلیف: صفحه 50 و 51 کتاب کار ریاضی انجام شود. کاربرگ انجام شود.

علوم دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: فصل 5 کتاب علوم تدریس شد. پیام رمز را پیدا کن. (حس شنوایی_صدا)

نگارش دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 34 و37 و 38 تکمیل شد. (مربوط به درس چوپان درست کار)

قرآن دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: درس 5 تدریس شد. مرور تنوین ها

هنر دوم

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... طراحی و رنگ آمیزی نقاشی با موضوع وسیله نقلیه .... به همراه فضاسازی مرتبط ....

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی، به اطلاع می‌رساند درس هفتم امروز تدریس شد. همچنین کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس قرار داده شده است. فعالیت‌های کلاسی نیز مطابق برنامه انجام گردید. با سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس انجام شود سپاس از همراهیتون.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: