فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: کاوشگران 2

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... کلاس زیبانویسی به دلیل اردو تشکیل نشد ....

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: برگزاری آزمون

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: با سکه‌ها اعداد سه رقمی ساخته شد در دفتر دانش آموزان به عدد و حروف نوشتند و در جدول ارزش مکانی قرار دادند.
تکلیف: از 110 تا 120 به عدد و حروف نوشته شود و در جدول ارزش مکانی گذاشته شود. سه خط املا نوشته شود. روانخوانی تمرین شود. دانش آموزان لطفاً فردا فقط کتاب فارسی و کتاب ریاضی و دفتر مشق همراه داشته باشد. دانش آموزانی که کتاب کار ریاضی در منزل دارند حتماً فردا به مدرسه بیاورند.

علوم دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: کتاب کار علوم صفحه 36 و 37 و 41 انجام شد. (پیام رمز را پیدا کن)

استعداد فضایی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام کتاب چهار هوش صفحه 22 و 23 انجام شد. تمرین ضلع و گوشه و تفاوت‌ها و شباهت‌ها.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 9 داده شد ( استفاده از روش 1،2،3،4 برای مدیریت استرس ) . دانش آموزان عزیزی که کتاب مهارت زندگی نداشتند ، لطفا تمرین صفحه 40 و 41 را در منزل انجام دهند ، متشکرم .

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 57 و 58 و 59 کتاب ریاضی تدریس شد. (سکه‌های 1 ریالی و 10 ریالی و 100 ریالی )
تکلیف: از 100 تا 110 به عدد و حروف نوشته شود و در جدول ارزش مکانی گذاشته شود. همراه با شکل سکه. سه خط املا نوشته شود. روانخوانی تمرین شود. دانش آموزان لطفاً فردا سکه آموزشی به همراه بیاورد (یا به صورت کپی و یا آماده از لوازم التحریر تهیه شود)

نگارش دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: صفحه 56 کتاب نگارش مربوط به درس هشتم تکمیل شد

زیبانویسی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... آموزش حروف ب و د چسبیده (بد...تد...پد) سپس انجام تمارین صفحه 12 و 13 کتاب خوشنویسی

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه به مناسبت روز مادر به پسرهای عزیزم آموزش داده شد چطور با هوش مصنوعی copilot کارت پستال تبریک روز مادر طراحی کنند.
تکلیف: لطفا در منزل پسرهای نازنینم این کار را انجام دهند و فایل آماده شده را برای بنده ارسال کنند.

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: جمع و تفریق فرایندی با شکل تمرین شد. عددهای دو رقمی به حروف نوشته شد و در جدول ارزش مکانی گذاشته شد. عددهای سه رقمی نوشته شد و در جدول‌ارزش مکانی گذاشته شد.
تکلیف: فعالیت عملکردی صفحه 86 در کتاب کار ریاضی علوی انجام شود. ازکلمات مهم درس کتابخانه کلاس ما دو بار نوشته شود. روانخوانی و دیکته تمرین شود.

نگارش دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام صفحه 52 و 54 و 55 کتاب نگارش حل شد (مربوط به درس هشتم کتاب فارسی)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: درس ششم هدیه‌های آسمانی تدریس شد در رابطه با پیامبران خدا صحبت کردیم و قصه‌گویی انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: صفحه 56 کتاب ریاضی تدریس شد. دانش آموزان با عدد 100 و اعداد سه رقمی آشنا شدند. اعداد سه رقمی را در دفتر نوشتند . به حروف نوشتند ودر جدول ارزش مکانی قرار دادند. کتاب کار ریاضی 77و82 حل شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 83/84/85 حل شود. 3خط دیکته نوشته شود. روانخوانی تمرین شود.

فارسی دوم

مدرس: آهنگری گیوی، سمیه
فعالیت: به نام خدا با سلام شعر مثل یک رنگین کمان تدریس و روانخوانی شد دانش آموزان از روی شعر به ترتیب خواندند. با شاعر شعر, جعفر ابراهیمی آشنا شدند.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی درس نهم با مشارکت بسیار خوب پسرهای عزیزم در کلاس تدریس شد و فعالیت کلاسی نیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مربوط به درس در کلاس بارگذاری گردید. از همراهی و همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس نهم انجام شود باسپاس.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: