فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز مطالب و دروس قبلی مرور شدند و دو فیلم مرتبط با موضوع یونیت 1 (پیک نیک) با بچه ها کار و عبارت های مهم تمرین شد.
تکلیف: لطفا ورک شیتی که به بچه ها داده شده، کامل شود و روز یکشنبه بچه ها با خود به مدرسه بیاورند. عدم اوردن ورک شیت به معنای عدم انجام تکالیف است. لطفا مطالب ارسالی امروز حتما مرور و تمرین شوند. هر دو فیلم ارسالی مکررا برای بچه ها پخش شوند. یکشنبه از بچه ها ارزیابی گرفته میشود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز یونیت 2 کتاب پیکچر دیکشنری کار شد. (کلمات، سانگ و دیالوگ) همچنین یک سانگ به نام do you like...? با بچه ها کار و تمرین شد. لغات و ساختار جملات این سانگ به بچه ها آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا کلمات، دیالوگ و سانگ یونیت 2 کتاب پیکچر دیکشنری کامل کار و تمرین شوند. همچنین سانگ do you like ارسال شده خدمت شما عزیزان هم کامل در منزل تمرین و بخاطر سپرده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: باسلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان . در کلاس امروز به همراه پسر های گل به حیاط رفتیم و پیک نیک برگزار کردیم ، همچنین کلمات ، سانگ و دیالوگ های درس اول کتاب را با موضوع picnic تمرین و مرور کردیم .
تکلیف: دانش آموزان شعر درس اول کتاب را در منزل گوش دهند و بخاطر بسپارند و همچنین دیالوگ ها و کلمات را در منزل تمرین و مرور کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و احترام. امروز با بچه های عزیز عبارات مربوط به greeting مانند (hello, how are you? i'm good. what's your name? I'm____) کار شد. بچه ها روی کاغذ چهره خود را کشیدند و خود را به زبان انگلیسی معرفی کردند. همچنین در زنگ دوم یونیت 1 کتاب picture dictionary با بچه ها کار شد. (لغات، دیالوگ و سانگ).
تکلیف: عبارات مربوط به greetings تکرار و تمرین شوند. سانگ و دیالوگ یونیت 1 کتاب picture dictionary و همچنین لغات آن به خاطر سپرده شده و تمرین گردد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: