فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز حرف Pp کار شد. (صدا، کلمات، فرم و سانگ) و روخوانی کلمات2 و 3 و 4 حرفی انتهای فایل ضمیمه شده تمرین شدند.
تکلیف: لطفا سرمشق نوشته شده در دفتر بچه ها تکمیل شود. روخوانی کلمات تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: باعرض وقت بخیر در کلاس امروز مبحث how long is it ? - اینکه دانش آموزان بتوانند با استفاده از ابزاری که دارند طول یک شی را اندازه گیری کنند .
تکلیف: مباحث تدریس شده در منزل تمرین شوند . بچه ها با استفاده از وسایلی که دارند طول های اشیا را اندازه گیری کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: باعرض سلام و وقت بخیر. در کلاس امروز دیکته از حروف تدریس شده گرفته شد و فرم نوشتاری آن ها تمرین شد. سپاس از عزیزانی که در منزل دیکته را تمرین کرده بودند.
تکلیف: 1. سرمشق های نوشته شده در دفتر بچه ها تکمیل شوند ، حتما بچه ها در هنگام نوشتن حروف صدای آن ها را نیز تکرار کنند 2. کتاب فانیکس به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا تا صفحه ی 9 صفحاتی که ناقص هستند تکمیل شوند و روز شنبه دانش آموزان همراه خود بیاورند. 3. لطفا حتما در منزل از بچه های عزیز دیکته گرفته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز مفاهیم grow, change, move درارتباط با non living things کار شدند. به طور مثال: non living things can't grow / non living things can't change / non living things can't move
تکلیف: لطفا مفاهیم از روی فایل پیوست شده تمرین و تکرار شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز با بچه های عزیز درس 7 کتاب picture dictionary کار شد.(کلمات، دیالوگ، سانگ). در قالب بازی گروهی، دیالوگ این درس تمرین شد.
تکلیف: لطفا ورک شیت داده شده به بچه ها انجام شود و فردا تحویل داده شود. لازم به ذکر است که بچه ها "هیچ روزی" نیاز نیست کتاب picture dictionary را همراه خود به مدرسه بیاورند. این کتاب فقط برای تکرار و تمرین شما عزیزان در منزل است. فردا از بچه ها دیکته حروف و خوانداری کلمات کتاب فانیکس پرسیده می شود. (sat, tis, sit,...)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه ها مفاهیم short, tall, long کار شدند و ساختار tall/short/long + noun کار شد. به طور مثال، short monkey صحیح است و نه monkey short.
تکلیف: لطفا مفاهیم از روی فایل ضمیمه شده تکرار و تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز حرف Ii مرور شد. (صدا، کلمات، سانگ و فرم) و صفحات 8 و 9 کتاب کار جالی فانیکس 1 سرکلاس انجام شدند. فرم صحیح نوشتاری حرف Ii برای تمام دانش آموزان چک شد.
تکلیف: لطفا روخوانی کلماتی که در جلسات پیشین خدمت شما ارسال شده، تکرار و تمرین شوند. بچه ها تکلیف نوشتاری ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز حرف Ii کار شد. (صدا، کلمات، فرم و سانگ). و خواندن کلمات زیر کار شد: si, sa, ti, ta, at, it, tas, its, sit, sat
تکلیف: لطفا سرمشق نوشته شده در دفتر ها تکمیل شود. خواندن کلمات ذکر شده (بلندینگ) تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه ها کلمات grow, change و move مرتبط با مبحث living کار و آموزش داده شدند.
تکلیف: کتاب ساینس به بچه ها تحویل داده شده. لطفا صفحات 7 و 8 کتاب انجام شوند. مباحث جدید طبق فایل ضمیمه شده تمرین شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: