فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب و احترام. امروز با بچه های عزیز سانگ one potato, two potatoes کار شد و اجرای آهنگ wind the bobbin up انجام شد.
تکلیف: با تشکر از همکاری شما در پایگاه تابستانی.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز دو عدد فیلم مرتبط با موضوع درس 4 کتاب پیکچر دیکشنری کار شد. و همچنین بچه ها سانگ wind the bobbin up رو به صورت دسته جمعی کار کردند.
تکلیف: لطفا تا فردا حتما سانگ Wind the bobbin up بطور کامل تمرین شده باشد و بچه ها هر دو فیلم ارسال شده و فایل مرتبط به آن را در منزل مرور و دوره کنند. با تشکر ازشما.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز با بچه های عزیز دروس 3 و 4 کتاب پیکچر دیکشنری مرور شدند و یک فیلم مرتبط با موضوع درس 3 برای بچه ها پخش شد. سانگ wind the bobbin up مرور شد. همچنین یک بازی آنلاین مرتبط با موضوع درس 4 با بچه ها انجام شد.
تکلیف: لطفا بچه ها بازی آنلاین را مکررا در خانه بازی کنند. سانگ wind the bobbin up و دروس قبلی کامل مرور شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و آرزوی آخرهفته ای خوش برای شما همراهان گرامی. امروز با بچه های عزیز سانگ one little teddy bear کار و تمرین شد. همچنین فیلمی مرتبط با موضوع درس 3 کتاب پیکچر دیکشنری (میوه ها) برای بچه ها پخش شد و به کلمات و عبارات مهم این فیلم، توجه شد و تکرار و تمرین صورت گرفت.
تکلیف: لطفا حتما سانگ one little teddy bear و فیلم Peppa pig برای بچه ها در منزل مکررا پخش شود. ورک شیتی که امروز در کیف بچه ها گذاشته شده، کامل شود و بچه ها روز چهارشنبه هفته اینده، همراه خود بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: باسلام خدمت شما عزیزان . در کلاس امروز زنگ اول : درس 4 کتاب picture dictionary با موضوع house تدریس شد . ( کلمات ، دیالوگ و سانگ ) زنگ دوم : دانش آموزان یک نقاشی با موضوع house کشیدند و کلمات را به انگلیسی برای هم کلاسی های توضیح دادند .
تکلیف: کلمات درس 4 کتاب پیکچر دیکشنری در خانه تمرین و تکرار شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: