فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب. امروز با بچه ها صدای Hh کار شد. روخوانی کلمات تمرین شدند.
تکلیف: لطفا سرمشق تکمیل شود. (H, H, h, h, hen, hat, hiss) و روخوانی در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و احترام. امروز با بچه های عزیز فعالیت تمرین نوشتار حرف Ee با استفاده از اثر انگشت بچه ها انجام شد. صفحات ورک بوک جالی فانیکس 2 بخش حرف Ee در کلاس انجام شدند.
تکلیف: لطفا سرمشق تکمیل شود. (کلمات net pen test pest nest)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام. امروز در کلاس ساینس کتاب a day with the baby در کلاس کار و تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز با بچه های عزیز صدای Ee کار شد. (صدا، فرم، کلمات) و روخوانی کلمات مختلف با این صدا تمرین شد.
تکلیف: لطفا سرمشق تکمیل شود. روخوانی و حفظ کردن کلمات در منزل تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض ادب. امروز با بچه های عزیز اعداد 1 تا 10 کار شدند. (تشخیص اعداد و نوشتار اعداد) و صفحات 7 و 8 کتاب math در کلاس انجام شد.
تکلیف: عزیزان کتاب math به بچه ها داده شده است. لطفا صفحات 7 و 8 کتاب math را چک بفرمایید و اعدادی که بچه ها اشتباه نوشته اند نوشتارشان در دفتر تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز با بچه های عزیز دیکته کار شد و روخوانی کلمات با ck تمرین شدند.
تکلیف: لطفا سرمشق انجام شود. کتاب کار جالی 2 به بچه ها تحویل داده شده لطفا بررسی و درصورت ناقص بودن، تکمیل شود. لطفا دیکته امروز بچه ها در دفتر را چک بفرمایید و کلماتی که ایراد داشتند را بچه ها دوباره تمرین کنند. دیکته آخرهفته فراموش نشود. ممنون از زحمات شما عزیزان. عزیزان هفته آینده هفته کتاب و کتابخوانی است. یک استوری بوک ضمیمه شده که علاقه مندان میتوانند تا روز سه شنبه هفته آینده، این داستان را حفظ کنند و سرکلاس روز چهارشنبه هفته آینده برای دوستان خود اجرا کنند. (کاملا اختیاری است. بدیهی است که ما انتظار خواندن تک تک کلمات این کتاب را از بچه های پایه اول نداریم و دانش آموزان برای خواندن و بخاطر سپردن این کتاب نیاز به کمک شما عزیزان در منزل دارند. همجنین این کتاب فایل صوتی نیز دارد که شما عزیزان در صورت تمایل میتوانید روز شنبه با آوردن فلش از ما این فایل را دریافت کنید).

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: باعرض وقت بخیر . در کلاس امروز صفحه 12 کتاب ساینس : جمله سازی با کلمات healthy و unhealthy برای مثال : carrot is healthy . soda pop is unhealthy تدریس شد .
تکلیف: مبحث جدید تمرین شود و صفحه 12 کتاب ساینس در منزل انجام شود. فایل مربوطه بارگذاری شده است .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: