فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز صدای y را معرفی کردیم . شعر ، action و نحوه ی نوشتن آن تدریس شدند . همچنین یک فعالیت برای تمرین letter formation انجام دادیم و دانش آموزان phonics notebook را تا خط ششم انجام دادند .
تکلیف: نحوه ی نوشتن y و Y تمرین شوند . اپیزود دهم کارتون https://www.aparat.com/v/H9p7A

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز مباحث قبلی کتاب science شامل parts of plants / stages of growth مرور شدند .
تکلیف: بیان جملات صفحه ی 25 کتاب science تمرین شوند .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز یک فعالیت برای تقویت حافظه ی دانش آموزان با هدف مرور کلمات صدای u و b انجام دادیم .
تکلیف: 1. دفتر ها به دانش آموزان تحویل داده شدند ، لطفا اشتباهات دیکته ی خود را تمرین کنند . ( متن دیکته در ادامه بارگذاری خواهد شد . 2. با توجه به اتمام کتاب phonics 1 دانش آموزان تمام صداهای تدریس شده ، tricky words , روخوانی تمرین کنند تا با ورود به کتاب phonics 2 مشکلی وجود نداشته باشد . 3. اپیزود نهم کارتون : https://aparat.com/v/I0rgi

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز مباحث قبلی کتاب math شامل light / heavy __ full / empty __ more / fewer __ مرور شدند .
تکلیف: تکلیف نداریم .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز به مناسبت هفته ی ملی علوم فعالیت های مختلفی برای ترکیب رنگ ها انجام دادیم و اینکه ترکیب هر دو رنگ اصلی چه رنگی می شود را تمرین کردیم . 2. سنجش spelling از دانش آموزان گرفته شد .
تکلیف: tricky word ( کلمات جادویی ) که تا الان تدریس شده اند : one / the / has / his / I / she / are تمرین شوند ، بهتر است دانش آموزان هر کدام را بر روی یک تکه کاغذ رنگی بنویسند و هر روز آن ها را مرور کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز در مورد ترکیب رنگ ها صحبت کردیم که هر کدام از رنگ های اصلی را با هم ترکیب کنیم چه رنگی بدست می آید و جملات red and blue make purple ( ترکیب آبی و قرمز ، بنفش می شود ) // yellow and red make orange . ( ترکیب قرمز و زرد ، نارنجی می شود ) // blue and yellow make green ( ترکیب آبی و زرد ، سبز می شود ) // سپس از دانش آموزان خواسته شد تا با ترکیب رنگ ها رنگ خواسته شده را بسازند .
تکلیف: 1. فردا سنجش spelling ( دیکته ) خواهیم داشت ، 2. دفتر های دانش آموزان برای چک کردن تکلیف دیروز تحویل گرفته شدند . 3. اپیزود هشتم : https://www.aparat.com/v/jGBa2

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. یک داستان را با کمک دانش آموزان خواندیم 2. چند کلمه به دانش آموزان داده شد و از آن ها خواسته شد تا آن ها را مرتب کرده و جمله بسازند .
تکلیف: لطفا جملات زیر به صورت به هم ریخته در دفتر دانش آموزان نوشته شوند و از آن ها خواسته شد تا جملات را مرتب کنند . He is his dad . // She has got a cap . // I am a dentist // He has got one leg // The grandad has a pink pig
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: