فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 101

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: تم 14 به پایان رسید . تمرین جمع و تفریق اعداد زیر 10 انجام شد. تقارن شکل ها تمرین شد.

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: املا نوشته شد.
تکلیف: از این به بعد با اشتباهات املا در دفتر املای علوی جمله سازی شود. لطفا نظر خود را در دفتر املای علوی در قسمت ثبت نظر والدین ثبت بفرمایید‌. صفحات 44 و 45 کتاب کلمه های کوچولو کامل شود. برنامه کلاسی فردا: کتاب فارسی گل کتاب کار فارسی دفترمشق

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان نقاشی آدم برفی را در سایت کشیدند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا با توجه به دستوراتی که از نرم افزار paint یاد گرفته اید یک نقاشی را به دلخواه خود بکشید با تشکر

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: تعریف و آموزش مکالمه ی خوب، نقش گوینده وشنونده. چگونه شنونده ی خوبی باشیم.

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: تدریس تم 14 و صفحه آغازین با توجه بر شمارش و الگو ها تا صفحه 96 انجام شد.مفاهیم جمع و تفریق با چینه و داستان سازی تمرین شد. تقارن شکل ها تمرین شد.
تکلیف: 5 تمرین جمع و تفریق همراه با کشیدن شکل (دایره)در دفتر مشق انجام شود.

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
تکلیف: درس فارسی از نگاره ها تا نشانه ش مطالعه شود. با توجه به نمونه کاربرگ تمرین داشته باشند. برنامه کلاسی فردا دفتر املای علوی دفتر مشق کتاب ریاضی

نگارش اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: نگارش درس پرواز با روخوانی کلمات وجمله سازی انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات مربوط به درس پرواز کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت های جابجایی هماهنگی گروهی هماهنگی چشم و دست هماهنگی چشم و پا تعادل دقت و تمرکز مهارت دستکاری تقویت عضلات دست

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای محترم مبحث امروز کلاس آچمز کردن بود که برای شروع، کاربرد آچمز کردن در شروع بازی آموزش داده شد و در ادامه کاربرد های دیگر این تکنیک به شکل تمرین به بچها ارائه شد
تکلیف: بچه‌ها تسلط کافی روی مبحث آچمزی رو داشته باشن حداقل یک بار در روز بازی در سایت lichess.org رو داشته باشن

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: در تلفیق با درس فارسی و صدای پ مفهوم تفریق یا منها با پرتاب توپ به سبد تمرین و نماد منها معرفی شد.
تکلیف: دانش آموزان با وسایل مختلف مثل میوه یا لگو و ... مفهوم تفریق (کم کردن )را تمرین کنند .

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: تدریس درس پرواز روخوانی متن کتاب و تمرین تصویرک ها تشخیص جایگاه نشانه در کلمه و نوشتن کلمات و ترکب های درس جدید انجام شد. کتاب کار فارسی صفحات 111و 112 انجام شد. با توجه به آموزش حرف پ داتش آموزان با توپ بازی کرده و پنالتی می زدند. و به شمارش پرداختند .
تکلیف: از کلمات درس جدید 1بار نوشته شود. ارمغان 14 انجام شود. روخوانی صفحه 43 کتاب کلمه های کوچولو انجام شود. برنامه کلاسی فردا کتاب نگارش کتاب ریاضی زنبوری دفتر مشق

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: کتاب کار ریاضی تم 13 کامل شد مفاهیم جمع دو عدد ،قرینه و الگوی شطرنجی انجام شد. جمع های ترکیبی تمرین شد.

علوم اول

مدرس: دراج، زینب
تکلیف: علوم از درس 1تا7 مطالعه شود.

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: از کتاب کلمه های کوچولو روخوانی و کلمات نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحات مربوط به درس ورزش کامل شود. کتاب کلمه های کوچولو صفحات 41 و 42 کامل شود. برنامه روز شنبه کتاب فارسی گل کتاب کار فارسی دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: نگارش درس ورزش انجام شد جمله سازی و روخوانی کلمات تمرین شد.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس دهم ( همراه بانک ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 80 انجام شد.
تکلیف: در صورت داشتن کتاب فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 81 و جمع بندی صفحه 82 انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: صفحات 90 و 91 انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان با کمک ابزار جمع های عدد های 7_8_9را تمرین کنند .

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: درس ورزش تدریس شد . جایگاه نشانه در کلمه مشخص شد. متن کتاب روخوانی و حروف تمرین شد‌. کلمه های درس جدید نوشته شد. کتاب کار فارسی صفحات 107 و108 انجام شد.
تکلیف: جدول ترکیب برای نشانه و انجام شود. از کلمه های درس جدید 1بار نوشته شود. صفحه 40 کتاب کلمه های کوچولو روخوانی شود. برنامه کلاسی فردا کتاب نگارش کتاب کار ریاضی دفترمشق

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام نقاشی کوچولوهای من حالتون چطور امروز با یه آموزش جدید اومدم آموزش مداد و پاکن ،تول کل تصویر را با مداد مشکی مشق سیاه میکنم یک دست خط خطی نباشد و در مرحله بعد با پاکن هر شکلی که دوست داریم در می آوریم به همین راحتی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: