فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 102

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس دوم علوم هوای سالم و آب سالم ابتدا توسط دانش آموزان تصویر خوانی و رو خوانی درس انجام شد .سپس نمایش آب سالم و ناسالم در کلاس با هدف شناخت آب ناسالم و راه های آلودگی و آب و هوا اجرا شد و دانش آموزان کتاب کار علوم صفحات 18 و 19 را انجام دادند و در متن کتاب موارد مهم را خط کشیدند .
تکلیف: دانش آموزان هر کدام نگهبان آب شدند .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی درس دوم پرسیده شد .و مجدد واژه سازی مرور و تکرار شد .و کتاب فارسی تا پایان صفحه ی 12 تدریس شد .
تکلیف: 1)دیکته شب از جملات درس دوم نوشته شود . (طرز صحیح گفتن دیکته از راه دور و به صورت جمله خوانی ) 2)ارمغان شماره ی 2 کامل شود . 3)صفحه ی 18 کتاب کار فارسی در منزل انجام شود . برنامه ی شنبه 1)کتاب فارسی 2)کتاب نگارش 3)کتاب ریاضی 4)کتاب کار فارسی

املا دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: املای پایانی از درس اول و کلمات مهم درس اول در دفتر دیکته ی علوی گفته شد .
تکلیف: ندارند .

قرآن دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: لوحه خوانی کتاب قران تا صفحه ی 10 مرور و تمرین شد .
تکلیف: ندارند .

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ارزشیابی گونیا از درس ریاضی برگزار شد . کتاب کار ریاضی با هدف تثبیت یادگیری تا پایان درس دوم انجام شد .
تکلیف: تکلیف آخر هفته برای ریاضی پسرم فعالیت عملکردی صفحه ی 21 کتاب کار ریاضی را با پدر و یا مادر انجام بده

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: روان خوانی بادکنکی از درس دوم با هدف تقویت توجه و تمرکز پایدار در کلاس انجام شد . واژه سازی درس دوم تدریس شد و دانش آموزان معنی واژه های جدید را یاد گرفتند . دعوت نامه های انفرادی روی دفتر تلاش همه دانش آموزان چسبانده شد اولیای گرامی لطفا در تاریخ و ساعت ملاقات دقت فرمایید و راس ساعت تشریف بیاورید حضور یکی از اولیا الزامی می باشد .
تکلیف: 1)معنی کلمات زیر را در دفتر بنویس. با دقت: با سلیقه؛ با حوصله؛ با سواد: 2)با هفت تا از کلمات دشوار درس دوم جمله بساز. برنامه ی فردا دفتر تلاش کتاب نگارش (دانش آموزانی که همراه دارند) کتاب کار علوم(در صورتی که منزل هست) دفتر دیکته ی علوی

نگارش دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان صفحه ی 22 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: دانش آموزانی که کامل نکردند همراه آورده اند .تکمیل کنند و فردا به کلاس تحویل دهند .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان به ابزار bold کردن متن ، چیدمان متن از راست به چپ یا از چپ به راست (left to right ، right to left ) ، رنگ متن ، تغییر سایز فونت و نحوه تغییر فونت در سربرگ home آشنا شدند و در گروه های دو نفره از دانش آموزان خواسته شد یک متن را در مورد خود و همگروهیشان تایپ نمایند و این ابزار ها را روی متن اعمال کنند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا متن های زیر را در نرم افزار ورد تایپ کنید ***دانش ما کُره ای است که هرچه گسترش می یابد، به همان نسبت درمی یابیم که کدام چیزها را نمی دانیم.*** *** خوشبخت کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد: کتاب‌های خوب و دوستانی که اهل کتاب باشند *** متن اول : رنگ آبی ، فونت B nazanin ، سایز فونت 18 ، متن بولد شود ، چیدمان متن از چپ متن دوم : رنگ سبز ، فونت B Tir ، سایز 26 ، چیدمان از راست ( لطفا تمرین کنید ) با تشکر Alinikzad0044@gmail.com

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی این هفته تقویت دقت و تمرکز شنیداری (گوش دادن به توقف موسیقی و نام رنگ‌ها) رشد مهارت‌های ریتمیک (حرکت هماهنگ با ضرب موسیقی) افزایش سرعت واکنش (واکنش سریع به توقف موسیقی و تغییر جای رنگ‌ها) تقویت مهارت‌های تشخیص رنگ و حافظه دیداری ایجاد هماهنگی حرکتی و تعادل بدن (چرخیدن دور حلقه و پریدن داخل آن) پرورش مهارت‌های اجتماعی و تعامل گروهی (رعایت نوبت، جایگزینی سریع با دیگران) تقویت انعطاف‌پذیری ذهنی (تغییر جهت و جایگاه بر اساس دستور معلم) افزایش نشاط، هیجان و تخلیه انرژی مثبت بالا بردن اعتماد به نفس در واکنش سریع و درست در جمع
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: مفاهیم روز گذشته و مواردی که دانش آموزان نیاز به تکرار و تمرین داشتند به صورت پرسش پاتخته ای در کلاس انجام شد .
تکلیف: کاربرگ زیر در دفتر وارد شود

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا هم معنی و مخالف های جعبه ی کلمات درس اول پرسیده شد. سپس روان خوانی درس دوم از کل کلاس پرسش شد . و جعبه ی کلمات درس دوم در کتاب کار فارسی انجام شد . باتوجه به اینکه روز چهار شنبه اردو داریم دانش آموزان در روز اردو کارت پول و یا پول نقد همراه نداشته باشند چون خریدی انجام نمی شود .
تکلیف: 1)رو نویسی پنج خط اول درس مسجد محله ی ما در دفتر تلاش انجام شود و کلماتی که نشانه ی م دارند با رنگ قرمز نوشته شود . 2)جعبه ی کلمات درس دوم حفظ شود .فردا پرسش داریم برنامه ی فردا 1)کتاب فارسی 2)کتاب کار فارسی 3)کتاب کار ریاضی(در صورتی که منزل هست)

نگارش دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: صفحه ی اول کتاب نگارش از درس دوم در کلاس انجام شد .
تکلیف: ندارند.

هنر دوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان خلاق کلاس ،موضوع طرح دوسالانه هنر ،زباله ها در پارک ،حیوانات در سطل زباله و زباله های تفکیک شده ،پسرهای عزیزم ایده و طرح های جالبی ارائه دادن و بعد روی مقوا نقاشی کشیده میشود
تکلیف: لطفا همکاری لازم را با پسرای عزیزم انجام دهید ،ایده ها و طرح را مرتب روی کاغذ کشیده و با خود به کلای بیاورند

دست ورزی

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کاربرگ پازل وضو در کلاس ابتدا رنگ آمیزی شد سپس دانش آموزان به ترتیب انجام مراحل پازل را کنار هم چیده و چسب زدند .
تکلیف: ندارند .

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 13 با هدف یادگیری و مرور روش های حل مسئله و مرور جمع نظام دار و یادگیری انجام الگو ها به کمک شکل و محور و چوب خط کامل شد .
تکلیف: کاربرگ زیر در دفتر وارد شود

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا هم معنی و مخالف کلمات درس اول از دانش آموزان پرسیده شد . با توجه به اینکه از روز قبل گفته شده که پرسیده می شود چند نفر آماده نبودند .فردا مجدد از همه ی دانش آموزان پرسیده می شود . درس دوم از کتاب فارسی مسجد محله ی ما به صورت تلفیق با درس پنجم هدیه ها تدریس شد .ابتدا درس دوم توسط اموزگار رو خوانی شد و دانش آموزان با هدف تکرار و تمرین در کلاس رو خوانی کردند و کلمات جدید و مهم املایی درس دوم خط کشیده شد . کتاب کار فارسی تا پایان درس یک کامل شد .
تکلیف: 1)روان خوانی درس دوم تمرین شود . 2)از هر کدام از کلمات مهم املایی درس دوم ،دو بار با خطی زیبا و مرتب در دفتر تلاش بنویس. برنامه ی فردا 1)دفتر دیکته 2)کتاب کار فارسی 3)کتاب هدیه ها 4)کتاب نگارش

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس پنجم هدیه ها مراحل وضو گرفتن به صورت تلفیق با درس دوم فارسی تدریس شد . کلیپ مراحل وضو گرفتن در کلاس پخش شد دانش آموزان مراحل وضو گرفتن را به صورت عملی نشان دادندو کتاب هدیه ها درس پنجم کامل شد .
تکلیف: 1)انجام فعالیت صفحه ی 29در منزل امشب با بزرگتر خود وضو بگیر و جدول صفحه ی سی را کامل کن .فردا کتاب هدیه ها همراه دانش آموزان باشد .

قرآن دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز بخش خوانی لوحه های صفحه ی هشت تا ده کتاب قرآن در کلاس تمرین شد .
تکلیف: ندارند .

متن ادبی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: گنجینه ی شماره ی یک زنبور تلاشگر با هدف تقویت روان خوانی و درک مطلب در کلاس انجام شد
تکلیف: ندارند .

ریاضی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مفهوم عدد و رقم و عدد نویسی مجدد تکرار و تمرین شد سپس درس دوم ریاضی (حل مسئله ) با هدف یادآوری انجام حل مسئله به روش های مختلف مثل شکل و چوب خط و محور و .... تا پایان صفحه ی 10 کتاب ریاضی کامل شد . کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 18 با هدف تثبیت یادگیری در کلاس انجام شد .
تکلیف: 1)کاربرگ زیر در دفتر تلاش وارد شود و یا کپی گرفته شود .

علوم دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مفاهیم اصلی درس اول علوم جهت تکرار وتمرین ویاد آوری مرور و تکرار شد . سپس ارزشیابی گونیا از درس علوم با هدف ارزیابی دانش اموزان از مفاهیم سال گذشته برگزار شد .
تکلیف: ندارند . دانش آموزانی که هنوز یادداشت برداری را تحویل نداده اند حتما به کلاس ارائه دهند .

فارسی دوم

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: روان خوانی درس کتابخانه کلاس ما پرسیده شد . سپس بازی کلمه نویسی با هدف تقویت حافظه ی دیداری انجام شد .
تکلیف: 1)کاربرگ زیر در دفتر تلاش وارد شود . 2)جعبه ی کلمات درس یک از کتاب کار فارسی مطالعه شود فردا پرسش کلاسی داریم . برنامه ی فردا 1)کتاب کار فارسی 2)دفتر تلاش 3)کتاب فارسی 4)کتاب کار ریاضی (در صورتی که منزل هست)

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام درس اول کامل تدریس شد کتاب شلخته خوانده شد کاربرگ مربوط به درس اول انجام شد.
تکلیف: اتاق خود را مرتب کرده سپس آن را نقاشی کرده و شنبه ی آینده با خود به مدرسه بیاورند. سپاس از لطف و همراهی شما والدین گرامی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: