فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دانش آموزان به مناسبت روز آتش نشان برای عرض تبریک و آشنایی با شغل اتش نشانی به ایستگاه اتش نشانی رفتند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز طرح کتاب خانه ی کلاس ما اجرا شد . دانش آموزی که در برد تشویقی بیشترین امتیاز را کسب کرده بود . خلاصه ای از کتاب قصه ای که روز چهارشنبه به عنوان تشویقی از کتاب خانه ی کلاسی دریافت کرده بود، برای دانش آموزان بیان کرد . و دانش اموزان هر آنچه در داستان بود را نقاشی کردند .
تکلیف: ندارند .

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان ابتدا با شعر لوحه جدید را یاد گرفتند. سپس نحوه ی نوشتن لوحه را یاد گرفتند و قوانین خط زمینه مجدد مرور شد . چهار خط از لوحه در دفتر مشق نوشته شد .
تکلیف: چهار خط از لوحه جدید در دفتر مشق . و نقاشی و رنگ امیزی با لوحه .

استعداد فضایی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان با خمیر بازی لوحه های خوانده شده را با هدف ایجاد انگیزه و تقویت هوش فضایی و تقویت عضلات دست درست کردند و در کنار هم لذت بردند.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دانش آموزان امروز به کمک ابزار چینه و چوب خط الگو های منظم ساختند . نحوه کار با ابزار ( خط کش) را یاد گرفتند . و به کمک خط کش دسته های مساوی را به هم وصل کردند . تم 1 کتاب درسی به پایان رسید .
تکلیف: دانش اموزان با هر ابزار و وسایلی که در منزل هست ( قاشق و چنگال - لیوان - اسباب بازی ) الگو های منظم بسازند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: نگاره 1و نگاره 2 مرور شد کارت های هر دو نگاره پرسیده شد . صدای اول و صدای آخر هر کدام هم آغاز و هم پایان برای هر کدام از دانش آموزان پرسیده شد
تکلیف: تکرار و تمرین کارت تصاویر نگاره ها

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دانش آموزان ابتدا با دست ورزی خمیر بازی لوحه را به همراه شعر یاد گرفتند . سپس در دفتر مشق تمرین کردند ودر نهایت کتاب نگارش را تا پایان صفحه 5کامل کردند .
تکلیف: 4خط از لوحه ی امروز در دفتر مشق تکلیف داده شده . و مرور از لوحه های اموخته شده ،از هر کدام دوخط در دفتر مشق نوشته شود .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: جلسه آشنایی با بچه ها انجام شد و درباره قوانین کلاس با آن ها صحبت شد.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا دانش آموزان با مفهوم دسته بندی کردن و نحوه ی دسته بندی کردن اشنا شدن و با وسایل جامدادی دسته های یکی، دوتایی ،سه تایی ، چهار تایی ، و پنج تایی درست کردند و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 4 کامل شد .
تکلیف: دانش آموزان با وسایل بازی خود دسته های یکی تا پنج تایی درست کنند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مرور کارت های نگاره 1انجام شد . سپس نگاره 2 بچه ها آماده !تدریس شد . بچه ها در مورد انچه در تصویر می بینند،برای هم کلاسی های خود صحبت کردند . در مورد مدرسه رفتن لوازمی که برای مدرسه رفتن نیاز هست و..... بچه ها صحبت کردند . کارت های انتهای نگاره با بچه ها کار شد . (صدای اول و آخر هر کارت و بخش کردن کارت ها )
تکلیف: تمرین صدای اول و آخر و بخش کردن کارت های نگاره یک و دو به خاطر سپاری نوشته هر کارت بدون اینکه تصویر کارت را ببینند .تکرار و تمرین شود

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا دانش آموزان نقاشی های خود را مچاله کردند و تبدیل به توپ کردند و سپس مسابقه پرتاب توپ در تور به صورت گروهی طبق گروه های هام سیستم انجام شد . با هدف تقویت عضلات ریز و درشت دست و تقویت به همکاری گروهی و تشویق هم کلاسی هایی که توانستند برنده شوند . سپس لوحه 2و لوحه 3 را با شعر یاد گرفتند و در دفتر مشق تمرین کردند و کتاب نگارش خود را تا صفحه 4 کامل کردند .
تکلیف: برای هر کدام از لوحه ها 4خط سرمشق در دفتر داده شد . لطفا به نحوه صحیح نوشتن لوحه ها (توجه به جهت فلش ) و فاصله ی چشمی و تمیز نویسی دقت شود

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و عرض تبریک به مناسبت سال تحصیلی جدید : امروز آشنایی با دانش آموزان را داشتیم و آموزش سلام کردن با نمایش عروسکی انجام شد
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: تم 1ریاضی با هدف آشنایی با شمارش و الگوها و اعضای خانواده (دوقلوها)،وعده صبحانه تدریس شد . صفحه 2 با هدف شمارش اشکال شبیه به هم و جهت های ریاضی تدریس شد .
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: نگاره شماره 1فارسی با موضوع به خانه ما خوش آمدی! در مورد خانواده و اعضای خانواده و و نقش هر یک و...صحبت شد . تصویر خوانی کلمات انجام شد . تصویر خوانی به صورت تلفیق با جهت های ریاضی و الگو ها انجام شد . ببین و بگو به صورت گروهی و مشارکت اعضا ی گروه انجام شد .
تکلیف: دانش آموزان در منزل تصویرک های پایین صفحه 2کتاب فارسی را بخش کنند و صدای اول و اخر هر کدام را بیان کنند .

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نحوه ی صحیح مداد گیری آموزش داده شد . سپس دانش آموزان با خط زمینه و نحوه نوشتن روی خط زمینه و قوانین خط زمینه آشنا شدن . سپس لوحه شماره 1 کتاب نگارش آموزش داده شد و انجام شد .و چند خط لوحه نویسی در کلاس انجام شد .
تکلیف: چهار خط لوحه شماره 1 در دفتر مشق به صورت سرمشق داده شده با دقت و رعایت نحوه ی صحیح نوشتن لوحه انجام شود . و در انتها با لوحه یک نقاشی زیبا بکشند و رنگ بزنند .

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: عرض سلام و ادب سال تحصیلی مبارکتون باشه پسرای گلم ،امروز جلسه معارفه و صحبت با گل پسرای گل و کشیدن نقاشی آزاد،از جلسه آینده طبق طرح درس و کارهای کلاسی و خلاقیت را باهم شروع میکنیم ،روز خوبی داشته باشید.
تکلیف: لطفا از جلسه بعدی پسرای گل دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه خود بیاورند ،دفتر نقاشی بزرگ و کوچک فرق نمیکنه ،بهتر است کوچک باشد که دستشان خسته نشود و لطفا چند صفحه از دفتر کادر رنگی کشیده شود ،سپاسگزارم

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: آموزش نقاشی با کامپیوتر از طریق نرم افزار Paint و توصیف ابزارهای این نرم افزار

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ضمن خوش آمد گویی به پسرانم معرفی کتاب ها و قوانین کلاسی انجام شد.وسپس فعالیت دست ورزی موش را انجام دادند با هدف هماهنگی چشم و دست بازی های مهارتی و تمرکزی به صورت گروهی به منظور ایجاد روحیه کار تیمی همراه با نشاط و شادابی انجام شد .
تکلیف: ندارند.

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: آشنایی با تاریخچه ی شطرنج و آشنایی کامل با صفحه ی شطرنج

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: معرفی دانش آموزان توضیح و تعریف توانایی و مهارت ها، شناسایی توانایی بچه ها
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: