فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دانش آموزان ابزار های ساده و پیچیده ای که ساخته بودند در کلاس آنلاین به هم کلاسی های خود نشان دادند و در مورد ابزار خود نحوه ی کار و ساده یا پیچیده بودن آن صحبت کردند .
تکلیف: ندارند . با حضوری شدن حتما ابزار ها را به مدرسه بیاورند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی ف مرور و تکرار شد و از دانش آ موزان ترکیبات پرسیده شد . سپس روان خوانی کلمه کوچولو درس ف از دانش آ موزان پرسیده شد . و نشانه ی دو شکلی خ با پخس کلیپ و کارت تصاویر تدریس شد و نحوه ی صحیح نوشتن نشانه با دانش آموزان کار شد و دانش آموزان جدول ترکیب را در دفتر مشق خود کشیدند و سپس برای هر ترکیب کلمه ساختند و با کلمات جمله سازی کردندو در جملات زیبا به کار بردند . سپس کلماتی که در وسط و آخر آن ها صدای خ بود را خواندند و در دفتر نوشتند .
تکلیف: 1)رو خوانی صفحه ی اول کلمه کوچولو از درس خ انجام شود . 2)کتاب کار فارسی صفحات 123 و 124 انجام شود . 3)کلمات درس جدید را به صورت بخش بخش بنویس و سپس کلمه ی ساخته شده را کامل بنویس . مثال :رود +خا+نه= رود خانه (ده کلمه ) کلمات دشوار استفاده شود .

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس خ با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی دو شکلی خ کامل شد .
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نحوه ی دسته بندی و شمارش اشکال مرور شد . سپس کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 109 با هدف تثبیت یادگیری عدد نویسی شناخت دسته های ده تایی و جایگاه آن ها در جدول و همچنین یکی ها انجام شد .
تکلیف: 1)صفحه ی 110 کتاب کار ریاضی انجام شود .(در تقارن ابتدا گردی ها را بکش بعد به نوک تیز شه گوش دقت کن و بعد سه گوش را بکش و در نهایت رنگ بزن حتما از خط کش اشکال هندسی استفاده شود .)

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا انواع ابزار (ساده -پیچیده ) مجدد مرور و تکرار شد . سپس کتاب کار علوم تا پایان در س 8 با هدف شناخت انواع ابزار و تعریف ابزار و تشخیص ابزار ساده از پیچیده انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی دوشکلی ف مرور و تکرار شد . سپس روان خوانی کلمه کوچولو پرسیده شد . بازی رنگ و ترکیب های نشانه ی جدید در کلاس آنلاین انجام شد . کتاب کار فارسی تا پایان درس ف با هدف تثبیت یادگیری انجام شد و بازی اسم و فامیل به دانش آموزان یاد داده شد .
تکلیف: 1)روان خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 50 و درک مطلب صفحه ی بعد آن انجام شود . 2)دیکته از راه دور درس ف و گ گفته شود . 3)ارمغان شماره 15 انجام شود .

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: عرض سلام و ادب ،خدمت اولیا محترم دبستان علوی با توجه به اینکه شنبه در مدرسه نمایشگاهی از دست سازه های بچه ها برگزار می‌شود، لطفا دانش آموزان پایه اول تا ششم،دفتر نقاشی / دست سازهای هنری خودرا به مدرسه بیاورند و تحویل معلم هنر بدهند. باتشکر

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: با توجه به برگزاری نمایشگاه دست سازه ها در روز شنبه مورخ 22 دی خواهشمند است کاردستی های ساخته شده از جمله قلک و دستگاه خودپرداز حتما روز شنبه صبح به مدرسه تحویل دهید.

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس هشتم علوم چه می خواهم بسازم ؟ به صورت تلفیق با درس روز برفی و معرفی انواع ابزار ها و نام بردن چند ابزار توسط دانش آموز و شناخت ابزار ساده و پیچیده و تفاوت آنها باهم تدریس شد .
تکلیف: دانش آموزان با وسایل دور ریختنی خود و وسایلی که دیگر نیاز ندارند یک ابزار خلاقانه بسازند و تا دوشنبه ی هفته ی بعد به کلاس بیاورند (می توانند ابزاری بسازند که یک آزمایش ساده را با آن بشود انجام داد .و یا هر ابزار دیگری که خود دانش آموز دوست دارد چه ساده چه پیچیده .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی گ و تفاوت آن با نشانه ی ک مرور و تکرار شد . سپس نشانه ی دو شکلی ف با پخش کلیپ و داستان و شعر تدریس شد . و جدول ترکیب و خواندن ترکیبات تدریس شد دانش آموزان جدول ترکیب را در دفتر مشق خود نوشتند و سپس با ترکیب ها کلمه سازی کردند و درس روز برفی با هدف تصویر خوانی و تشخیص جایگاه نشانه ی ف در کلمات و به صورت تلفیق با درس ابزار علوم و درس نعمت های خدا تدریس شد . دانش آموزان درس را رو خوانی کردند و کلمات خواسته شده را در متن پیدا کردند با هدف تقویت حافظه ی دیداری . دو صفحه ی اول کتاب کار فارسی درس ف در کلاس آنلاین با هدف تثبیت یادگیری جایگاه نشانه ف در کلمات انجام شد .
تکلیف: 1)رو خوانی صفحه ی 49 کلمه کوچولو از درس ف انجام شود . 2)ترکیب های نشانه ی جدید را بنویس و برای هر کدام چند کلمه مثال بزن 3)جمع نظام دار عدد هشت و هفت در دفتر نوشته شود . برنامه ی فردا 1)کتاب کار ریاضی 2)کتاب کار فارسی 3)کتاب کار علوم 4)کتاب کلمه کوچولو 4)دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش درس 11 با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی دوشکلی ف انجام شد .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: با توجه به برگزاری نمایشگاه دست سازه ها در روز شنبه مورخ 22 دی خواهشمند است کاردستی های ساخته شده از جمله قلک و دستگاه خودپرداز تا روز چهارشنبه مورخ 19 دی به مدرسه تحویل دهید.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث مسئولیت پذیری و مراقبت از خود آموزش داشتیم و صفحات 28 /29 کتاب مهارت انجام شد
تکلیف: عزیزان برای جلسه آینده شماره موبایل مادر و پدر را کامل حفظ کنید

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا اعداد یک رقمی و خانواده ی ده و خانواده ی بیست مرور شد سپس اعداد خانواده ی سی تدریس شد .دانش آموزان اعداد خانواده سی را به ترتیب وارد جدول ارزش مکانی کردند و برای هر کدام شکل و چوب خط کشیدند . کتاب ریاضی تا پایان تم 15 با کمک دانش آموزان به عنوان معلم کوچک انجام شد .
تکلیف: 1)یکبار از صفر تا 39 بنویس . یکبار هم دنده عقب از سی و نه تا صفر . 2)برای اعداد 17 و 29و 31 و 38 شکل و جدول ارزش مکانی و چوب خط بکش .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: نشانه ی دو شلکی گ مرور شد . گی و گان مرور و تکرار شد با همکاری دانش آموزان . رو خوانی درس جنگل با هدف تقویت حافظه ی دیداری پرسیده شد .
تکلیف: 1)روخوانی کلمه کوچولو درس گ انجام شود 2)کاربرگ زیر انجام شود تکالیف در پرتال بارگزاری شود .

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان در کلاس آنلاین دیکته ی تشخیصی با هدف تشخیص صدای اُ و (واو)و(او) در دفتر دیکته ی علوی نوشتند .
تکلیف: حتما توسط اولیا بازخورد داده شود و تاریخ زده شود .

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام خلاق های کلاس امروز باهم یه آموزش جدید را تمرین کردیم

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا علامت های جمع و تفریق و کوچکتر و بزرگتر مرور شد . سپس تم 15 ریاضی با هدف تکرار مفاهیم ردیف و ستون دسته بندی کردن و دسته های ده تایی ساختن و...تصویر خوانی شد و تا پایان صفحه ی 102 با هدف دسته بندی به تعداد خوسته شده و ساخت دسته های ده تایی و مرور جدول ارزش مکانی. یا یکی ده تایی انجام شد . کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 106 با هدف تثبیت یادگیری اهداف تم 15 انجام شد .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی کلمه کوچولو درس گ پرسیده شد . سپس گی و گان تدریس شد . دانش آموزان به کمک شعر یادگرفتند و کلمات را در دفتر مشق نوشتند سپس با چند کلمه جهت مرور ا دوستی و یا ی میانجی جمله سازی کردند.
تکلیف: 1)درک مطلب کتاب کلمه کوچولو تا پایان درس گ انجام . برنامه ی فردا 1) دفتر دیکته علوی(دیکته ی واو داریم ) 2)کتاب ریاضی 3)کتاب کار ریاضی 4)کتاب کلمه کوچولو

قرآن اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا پیام های قرانی از ابتدا مرور شد ورورخوانی سوره ی توحید و کوثر تکرار شد. کتاب قرآن تا پایان صفحه ی 41 با هدف نام بردن نعمت های خدا و شکر نعمت های خدا و احترام به والدین و روان خوانی لوحه های 4و5و6و7 تدریس شد . سوره ی عصر رو خوانی شد و ویس آن پخش شد .
تکلیف: 1)تمرین لوحه های 4و5و6و7 جهت روان خوانی . دانش آموزان باید کلمات را به صورت ترکیب بخوانند نیاز به کل خوانی کلمات نیست

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت های جابجایی/ هماهنگی گروهی/ هماهنگی چشم و دست/ هماهنگی چشم و پا/ تعادل/ دقت و تمرکز/ مهارت دستکاری/ تقویت عضلات دست

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با سلام خدمت شما اولیای محترم مبحثی که امروز تدریس شد آنپاسان بود که ابتدا در قالب بازی تدریس شد و بچه ها تمرین های مربوط به درس رو جواب دادند اما بازی بچه ها همچنان اشکال های زیادی مثل زدن شاه و اشتباه در حرکت دادن مهره ها دیده میشه. لطفاً برای مفید تر واقع شدن کلاس شطرنج بچه ها حداقل روزی یک بازی انجام بدن تا سطح بازی ها بهتر بشه. با تشکر از توجه شما
تکلیف: حداقل یک بار در روز بازی در سایت lichess.org

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش مکالمه خوب
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: