فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا پایان تم 12 با هدف تثبیت یادگیری شناخت اعداد و رنگ آمیزی به تعداد اعداد نوشته شده و اندازه گیری به کمک ابزار و مقایسه ی اعداد انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا درس اُ تکرار و مرور شد .ترکیب ها از دانش آموزان پرسیده شد و دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند و سپس با کیبورد کلمات مربوط به هر ترکیب را با هدف تثبیت یادگیری و سنجش ابتدای کلاس تایپ کردند . دیکته ی کلاسی نوشتند .وجدول تشخیصی ای و ی را انجام دادند .و با علامت مخالف آشنا شدند و به صورت بازی دوتا از دانش آموزان به صورت انلاین و تصویری دو برادر مخالف شدند هر چی دانش آموز اول میگفت دانش آموز دوم مخالف آن را می گفت و کلمات مخالف را در دفتر مشق نوشتند . کتاب کارفارسی علوی تا پایان درس اُ با هدف تثبیت یادگیری نشانه انجام شد .
تکلیف: 1)دیکته شب به صورت جمله و استفاده از کلمات ای پنهان 2)رو خوانی کلمه کوچولو درس اُ دوصفحه ی 34و35 3)درک مطلب کلمه کوچولو صفحه های 33و 36کامل شود . 4)تکمیل ارمغان 12و حل ارمغان 13

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان عزیزم دیکته ی آنلاین نوشتند .و خواسته شد همراه تکالیف در پرتال بارگزاری شود .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی (ی) به همراه نکات آن مثل ی میانجی و ای پنهان از دانش آموزان پرسیده شد . سپس از دانش آموزان روان خوانی کلمه کوچولو پرسیده شد . و نشانه ی دو شکلی اُ با کمک داستان و با کد گذاری تدریس شد . دانش آموزان جدول ترکیب را نوشتند و با ترکیب ها کلمه سازی کردند و کلمات را در دفتر مشق نوشتند . درس 8 اُردک بااشاره به داستان جوجه اردک زشت تصویر خوانی شد. وبا هدف یادگیری جایگاه نشانه ی اُ در کلمات تدریس شد .
تکلیف: 1)جدول ترکیب توسط دانش آموز کشیده شود و کامل شود . 2)همانند کار کلاسی برای ترکیب های جدید کلمه بنویس . 3)با پنج تا از کلمه های درس جدید جمله سازی کن . 4)روان خوانی درس اُردک تمرین شود . 5)کاربرگ زیر انجام شود.(نیاز به وارد کردن در دفتر نیست می توانید از صفحه عکس بگیرید و بچه ها در گوشی یا تبلت انجام دهند و همان اسکرین را در پرتال بارگزاری کنید ) تکالیف در پرتال بارگزاری شود . برنامه ی فردا کتاب کار فارسی علوی کتاب کار ریاضی علوی دفتر مشق وجامدادی

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس هشت با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید و دیکته ی تصویری و تمرین روان خوانی انجام شد .
تکلیف: ندارند .

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز آموزش در مورد مبحث به موقع خوابیدن همراه با نمایش عروسکی انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا چند نمونه تمرین از تم 12 با کمک دانش آموزان حل شد . سپس کتاب ریاضی تا پایان تم 12 انجام شد . و کتاب کار ریاضی علوی با هدف تثبیت یادگیری و تمرین عبارت خوانی صفحه ی 85 انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی (ی) مرور و تکرار شد . سپس داستان یِ کمکی یا میانجی از دانش آموزان پرسیده شد . روان خوانی کلمه کوچولو پرسیده شد . و ای پنهان به کمک دست ورزی تدریس شد . دانش آموزان کلمات مربوط به آن را در دفتر نوشتند و با آن ها جمله سازی کردند . سپس صفحه ی کتاب کار فارسی علوی تا پایان درس ی کامل شد .
تکلیف: 1)کاربرگ زیر در دفتر وارد شود . 2)تمرین روان خوانی کلمه کوچولو درس (ی) هر دو صفحه . 3)کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 86و87

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام گل پسرای هنرمندم ،امروز در مورد داستان مترسک باهم صحبت کردیم و مرحله به مرحله کشیدیم و رنگ کردیم و تمام نقاشی با خطوط اجرا میشود

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تم 12 تصویر خوانی شد . و مفهوم کمتر و بیشتر و مساوی مرور شد . سپس داستان ماهی دهن باز با هدف تدریس علامت کمتر و بیشتر گفته شد . و دانش آموزان خواندن عبارت های ریاضی را یاد گرفتند و بین دسته ها علامت مناسب گذاشتند . و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 82 کامل شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی (ی) مرور و تکرار شد . سپس جدول ترکیب از دانش اموزان پرسیده شد . و دانش آموزان با ارکیب ها کلمه در کیبورد تایپ کردند .سپس ی میانجی تدریس با کمک داستان تدریس شد . دانش آموزان چند کلمه را با ی میانجی با هم دوست کردند ،و در دفتر نوشتند و با آن ها جمله سازی کردند . سپس چند کلمه ی دشوار از درس ی را در جدول بخش و صدا کشی بردند و در دفتر نوشتند .(مِیمون-رایانه-آیِنه)
تکلیف: 1)دیکته ی از نشانه ی (ی ) به صورت جمله در دفتر مشق نوشته شود . 2)کلمات زیر را ابتدا با هم دوست کن و بعد با آن کلمات جمله سازی کن . *دارو بیمار : *سوره ناس: *روستا ما: *ماشین تمیز: 3)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود . 4)کتاب کار ریاضی صفحات 79و82 انجام شود. برنامه ی فردا 1) کتاب ریاضی 2)کتاب کار ریاضی 3)کتاب کار فارسی 4)دفتر مشق و جامدادی همراه دانش آموزان باشد .

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش اتیکت مهمانی، رفتارهای مناسب و نامناسب در مهمانی

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ها و جدول ترکیب تکرار و مرور شد . سپس نشانه ی دو شکلی (ی ) با داستان و کد گذاری آموزش داده شد . سپس دانش آموزان جدول ترکیب را در دفتر نوشتند و با ترکیب ها کلمه سازی کردند . و به عنوان ایجاد انگیزه اوریگامی قایق ساختند . و نشانه ی دو شکلی ی را روی قایق نوشتند . درس هشتم کتاب فارسی دریا با هدف اشنایی با دریا و حیوانات دریا و موارد استفاده از دریا و ....تصویر خوانی و تدریس شد .
تکلیف: 1)جدول ترکیب نشانه ی جدید در دفتر مشق تمرین شود . 2)همانند کار کلاسی با ترکیب های جدید کلمه سازی کنید. 3)رو خوانی کتاب فارسی درس دریا تمرین شود . 4)رو خوانی کلمه کوچولو درس ی صفحه ی 31 سه خط اول تمرین شود . 5)کتاب کار ریاضی علوی صفحات 78و80و81انجام شود. برنامه ی فردا 1)کتاب کلمه کوچولو 2)کتاب کار فارسی علوی 3) کتاب ریاضی 4) کتاب کار ریاضی علوی همراه دانش اموز باشد .

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش دو صفحه اول درس هشتم دریا با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید انجام شد . کتاب کار فارسی علوی سه صفحه ی اول درس دریا با هدف تکرار و تمرین و تثبیت یادگیری به صورت مشارکت دانش اموز انجام شد .
تکلیف: ندارند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: