1403/09/20
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
درس زمین خانه ی پر آب ما به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان مرور و تمرین شد .
تکلیف:
ندارند
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه ی جدید مرور شد و دانش آموزان جدول ترکیب را خواندند .
سپس جمله سازی به صورت مرتب کردن جملات به هم ریخته با دانش آموزان تمرین شد .
کتاب کار فارسی دو صفحه ی 93 و 94 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد.
جشن تولد آذر ماهی ها برگزار شد .
تکلیف:
1)رو خوانی کلمه کوچولو درس اِ و ش
2)دیکته شب
3)تکمیل کتاب نگارش درس گوش شنوا
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مسولیت پذیری (انجام تکلیف) آموزش داشتیم .
کتاب مهارت صفحات 22،23 انجام شد .
تکلیف:
عزیزان تکلیف ندارید .
1403/09/19
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا تصویر خوانی تم 11 توسط دانش آموزان انجام شد .
سپس دانش آموزان مفهوم برابر یا مساوی را درک کردند .
سپس با مداد رنگی های خود دو دسته ی برابر یا مساوی ساختند .
و بین دسته های برابر علامت مساوی گذاشتند .
کتاب ریاضی تا پایان تم 11 انجام شد .
تکلیف:
ندارند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا رو خوانی درس گوش شنوا پرسیده شد .
سپس رو خوانی کلمه کوچولو به صورت تلفیق با ریاضی از دانش آموزان پرسیده شد .
دور چند کلمه در کتاب کلمه کوچولو خط کشیده شد .
دانش آموزان آن کلمه را با اِ دوستی با هم دوست کردند و در دفتر مشق نوشتند .و در نهایت با آنها جمله سازی کردند .
تکلیف:
1)تمرین روان خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 29
2)انجام درک مطلب کلمه کوچولو صفحه ی 30
3) کاربرگ زیر در دفتر مشق انجام شود .
4)دیکته ی شب
5)انجام دو صفحه ی پایانی کتاب ریاضیتم 11
تکالیف در پرتال بارگزاری شود0
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان درش گوش شنوا با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .کتاب کار فارسی علوی دو صفحه ی اول درس گوش شنوا با هدف تشخیص شکل نشانه ی ش در کلمات و کامل کردن نان تصاویر و کلمه سازی با ترکب ها انجام شد .
تکلیف:
ندارند.
1403/09/18
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا جهت ایجاد انگیزه کلیپ برای دانش آموزان ارسال شد .
نشانه ی دوشکلی ش با کمک داستان تدریس شد .
با کمک دانش آموزان نشانه ی جدید وارد جدول ترکیب شد .
دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند .
سپس جدول ترکیب و کلمات را وارد دفتر مشق کردند .
درس 7 فارسی گوشِ شنوا با هدف شناخت اعضای بدن و مراقبت از آنها و گفتن اعضای بدنی که در آنها صدای ش شنیده میشود و صحبت در مورد لباس ورزشی و ورزش و نرمش تدریس شد .
تکلیف:
1)جدول ترکیب تمام نشانه هایی که یاد گرفته اند
2)ترکیب ها را نوشته و برای هر ترکیب کلمه بنویسند همانند کار کلاسی
3)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود
4)کتاب نگارش یک مداد ها برای درس ش زیبا و تمیز و با فاصله ی چشمی نوشته شود .
5) رو خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 28 تمرین شود.
تکالیف در سایت بارگزاری شود
شطرنج
مدرس:
جعفر پور، کیمیا
فعالیت:
مبحث آنپاسان توضیح داده شد.
تکلیف:
حل معمای مات در یک حرکت یا معمای گرفتن در حال عبور در سایت لیچس
1403/09/17
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا اعداد مرور شد .
سپس دانش آموزان از 0تا 15
و دنده عقب از 15تا صفر را در دفتر مشق نوشتند .
سپس برای عدد گفته شده شکل کشیدند و چوب خط کشیدند .
سپس اضافه کردن شکل به یک دسته مرور شد .
و دانش آموزان عدد مربوط به هر دسته را نوشتند .
تکلیف:
ندارند .
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
از فصل موجودات و فصل گیاهان و زمین خانه ی پر آب ما از دانش آموزان پرسیده شد .
و مرور کردیم .
تکلیف:
ندارند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه های چهار شکلی ای و اِ
توسط دانش آموزان مرور شد .
سپس جدول ترکیب را خواندند .
و با ترکیب ها کلمه سازی کردند و آن کلمات را با کلماتی دیگر ربط دادند و در نهایت جمله سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف:
1)دیکته ی شب
2)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود .
3)در دفتر مشق دو دسته بکشید که در هر کدام تعداد شکل ها متفاوت باشد از دانش آموز بخواهید تعداد هر دسته را زیر همان دسته بنویسد و سپس دسته ای که شکل بیشتری دارد را رنگ بزند .
(این کار 5 بار تکرار شود )
1403/09/14
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
درس شش علوم زمین خانه ی پر آب ما
با هدف پی بردن به فواید آب
استفاده ی درس از آب
مشاغلی که با آب سرو کار دارند.
آب شور و شیرین
مراحل تشکیل باران
آب آشامیدنی و آب غیر آشامیدنی و معرفی تابلوهای آن ها
و مرور آزمایش زیر آب و روی آب
تدریس شد .
کتاب کار علوم تا پایان درس شش انجام شد .
تکلیف:
دانش آموزان هر کدام نگهبان آب شدند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا روخوانی کلمه کوچولو مرور شد .
سپس دانش آموزان چند کلمه در دفتر نوشتند و به کلمه ای دیگر ربط دادند سپس جمله سازی کردند .
دیکته ی نردبانی
کلمه حدس بزن در کلاس انجام شد .
تکلیف:
1)دیکته شب
2)سوالات زیز در دفتر وارد شود .
الف) جمله بساز .
می بارد:
می سازد:
بر می داریم:
می بوسد:
می اندازد:
ب)جملات به هم ریخته را مرتب کن .
ندارم-در -دست-انار-من
ستاره ای -را -دید-اَمین
ایران-سرسبز-ما-دیدنی-بود
توت-است-این-تازه
مادرم-ساده ای- دامن-می دوزد
3)برای ترکیب ها کلمه بنویس.
بی:
ده:
رَ:
سی:
سه:
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
دیکته ی نردبانی در دفتر مشق گفته شد .
به این صورت که در پله ی اول از بالا
یک کلمه به دانش آموز گفته میشود
و دانش آموز باید با نشانه ی اخر کلمه یک کلمه ی جدید گفته و در پله ی بعد بنویسد .
تکلیف:
ندارند .