فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس زمین خانه ی پر آب ما به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان مرور و تمرین شد .
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی جدید مرور شد و دانش آموزان جدول ترکیب را خواندند . سپس جمله سازی به صورت مرتب کردن جملات به هم ریخته با دانش آموزان تمرین شد . کتاب کار فارسی دو صفحه ی 93 و 94 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد. جشن تولد آذر ماهی ها برگزار شد .
تکلیف: 1)رو خوانی کلمه کوچولو درس اِ و ش 2)دیکته شب 3)تکمیل کتاب نگارش درس گوش شنوا

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث مسولیت پذیری (انجام تکلیف) آموزش داشتیم . کتاب مهارت صفحات 22،23 انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تصویر خوانی تم 11 توسط دانش آموزان انجام شد . سپس دانش آموزان مفهوم برابر یا مساوی را درک کردند . سپس با مداد رنگی های خود دو دسته ی برابر یا مساوی ساختند . و بین دسته های برابر علامت مساوی گذاشتند . کتاب ریاضی تا پایان تم 11 انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا رو خوانی درس گوش شنوا پرسیده شد . سپس رو خوانی کلمه کوچولو به صورت تلفیق با ریاضی از دانش آموزان پرسیده شد . دور چند کلمه در کتاب کلمه کوچولو خط کشیده شد . دانش آموزان آن کلمه را با اِ دوستی با هم دوست کردند و در دفتر مشق نوشتند .و در نهایت با آنها جمله سازی کردند .
تکلیف: 1)تمرین روان خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 29 2)انجام درک مطلب کلمه کوچولو صفحه ی 30 3) کاربرگ زیر در دفتر مشق انجام شود . 4)دیکته ی شب 5)انجام دو صفحه ی پایانی کتاب ریاضیتم 11 تکالیف در پرتال بارگزاری شود0

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درش گوش شنوا با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .کتاب کار فارسی علوی دو صفحه ی اول درس گوش شنوا با هدف تشخیص شکل نشانه ی ش در کلمات و کامل کردن نان تصاویر و کلمه سازی با ترکب ها انجام شد .
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا جهت ایجاد انگیزه کلیپ برای دانش آموزان ارسال شد . نشانه ی دوشکلی ش با کمک داستان تدریس شد . با کمک دانش آموزان نشانه ی جدید وارد جدول ترکیب شد . دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند . سپس جدول ترکیب و کلمات را وارد دفتر مشق کردند . درس 7 فارسی گوشِ شنوا با هدف شناخت اعضای بدن و مراقبت از آنها و گفتن اعضای بدنی که در آنها صدای ش شنیده میشود و صحبت در مورد لباس ورزشی و ورزش و نرمش تدریس شد .
تکلیف: 1)جدول ترکیب تمام نشانه هایی که یاد گرفته اند 2)ترکیب ها را نوشته و برای هر ترکیب کلمه بنویسند همانند کار کلاسی 3)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود 4)کتاب نگارش یک مداد ها برای درس ش زیبا و تمیز و با فاصله ی چشمی نوشته شود . 5) رو خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 28 تمرین شود. تکالیف در سایت بارگزاری شود

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: مبحث آنپاسان توضیح داده شد.
تکلیف: حل معمای مات در یک حرکت یا معمای گرفتن در حال عبور در سایت لیچس

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا اعداد مرور شد . سپس دانش آموزان از 0تا 15 و دنده عقب از 15تا صفر را در دفتر مشق نوشتند . سپس برای عدد گفته شده شکل کشیدند و چوب خط کشیدند . سپس اضافه کردن شکل به یک دسته مرور شد . و دانش آموزان عدد مربوط به هر دسته را نوشتند .
تکلیف: ندارند .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: از فصل موجودات و فصل گیاهان و زمین خانه ی پر آب ما از دانش آموزان پرسیده شد . و مرور کردیم .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه های چهار شکلی ای و اِ توسط دانش آموزان مرور شد . سپس جدول ترکیب را خواندند . و با ترکیب ها کلمه سازی کردند و آن کلمات را با کلماتی دیگر ربط دادند و در نهایت جمله سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف: 1)دیکته ی شب 2)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود . 3)در دفتر مشق دو دسته بکشید که در هر کدام تعداد شکل ها متفاوت باشد از دانش آموز بخواهید تعداد هر دسته را زیر همان دسته بنویسد و سپس دسته ای که شکل بیشتری دارد را رنگ بزند . (این کار 5 بار تکرار شود )

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس شش علوم زمین خانه ی پر آب ما با هدف پی بردن به فواید آب استفاده ی درس از آب مشاغلی که با آب سرو کار دارند. آب شور و شیرین مراحل تشکیل باران آب آشامیدنی و آب غیر آشامیدنی و معرفی تابلوهای آن ها و مرور آزمایش زیر آب و روی آب تدریس شد . کتاب کار علوم تا پایان درس شش انجام شد .
تکلیف: دانش آموزان هر کدام نگهبان آب شدند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روخوانی کلمه کوچولو مرور شد . سپس دانش آموزان چند کلمه در دفتر نوشتند و به کلمه ای دیگر ربط دادند سپس جمله سازی کردند . دیکته ی نردبانی کلمه حدس بزن در کلاس انجام شد .
تکلیف: 1)دیکته شب 2)سوالات زیز در دفتر وارد شود . الف) جمله بساز . می بارد: می سازد: بر می داریم: می بوسد: می اندازد: ب)جملات به هم ریخته را مرتب کن . ندارم-در -دست-انار-من ستاره ای -را -دید-اَمین ایران-سرسبز-ما-دیدنی-بود توت-است-این-تازه مادرم-ساده ای- دامن-می دوزد 3)برای ترکیب ها کلمه بنویس. بی: ده: رَ: سی: سه:

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دیکته ی نردبانی در دفتر مشق گفته شد . به این صورت که در پله ی اول از بالا یک کلمه به دانش آموز گفته میشود و دانش آموز باید با نشانه ی اخر کلمه یک کلمه ی جدید گفته و در پله ی بعد بنویسد .
تکلیف: ندارند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: