فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ارزشیابی ریاضی برگزار شد .
تکلیف: 6 عبارت جمع و تفریق بنویس و با استفاده از چوب خط و یا شکل های رنگی جواب را بدست بیاور .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه های قبلی تکرار و تمرین شد نشانه ی دو شکلی گ معرفی شد و ترکیب ها و نحوهی نوشتن مرور و تکرار شد . درس جنگل فارسی ابتدا تصویر خوانی شد و با هدف شناخت حیوانات جنگل و تغذیه و نحوه ی زندگی حیوانات وحشی و تفاوت ان ها با حیوانات اهلی تدریس شد. کتاب کار فارسی تا پایان درس گ با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی گ انجام شد .
تکلیف: 1)جدول تشخیصی ک و گ 2)دیکته شب با صدای خیلی ارام و به کار بردن کلمات ک و گ در جملات .

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس گ با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: ندارند.

هوش و ریاضی

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب چهار هوش تا پایان صفحه ی 27 با هدف مرور و تکرار مفاهیم اموخته شده و تقویت هوش فضایی و کلامی انجام شد .
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا از دانش اموزان روان خوانی کلمه کوچولو پرسیده شد . سپس بازی رنگ ها برای پیدا کردن کلمه با ترکیب های خواسته شده در کلاس انجام شد . جدول تشخیصی او -واو_ اُ در کلاس انجام شد . بازی شمارش نقطه های کلمه ها و نوشتن کلمه ی صفر نقطه و یک نقطه و دو نقطه و سه نقطه در کلاس انجام شد و با درس ریاضی تلفیق شد نقطه های دو کلمه ی داده شده را بشمار و بگو روی هم چند نقطه دارند . درس ریاضی از تم یک تا 13 مطالعه شود .
تکلیف: 1)دیکته ی شب از کلمات ای پنهان و اِ دوستی و کلمات درس (واو) و ک حتما استفاده شود . 2) کاربرگ ریاضی انجام شود . کتاب های شنبه 1)کتاب نگارش 2)کتاب کار فارسی 3)کتاب کار علوم 3)دفتر مشق

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی ک را جهت تثبیت یادگیری در دفتر دیکته ی علوی نوشتند . دانش آموزان با اشتباهات خود جمله سازی کنند .دانش آموزانی که بیش از دو غلط دارند هرشب باید دیکته در دفتر مشق بنویسند .علت اشتباهات زیاد عدم تکرار و تمرین می باشد .
تکلیف: جمله سازی با اشتباهات در دفتر دیکته ی علوی . و ارائه ی بازخورد به دیکته ها .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: ارزشیابی نیم سال اول درس سواد مالی برگزار شد. خواهشمندم دستگاه خودپرداز نگهداری شوند تا بتوانیم در صورت برگزاری نمایشگاه آن ها را به نمایش بگذاریم. در صورت برگزاری نمایشگاه تاریخ آن اعلام میشود.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا اعداد خوانده شده مرور و تکرار شد . علامت های خوانده شده تکرار و تمرین شد . اعداد خانواده بیست را دانش آموزان به کمک ابزار چوب خط و دسته بندی کردن یاد گرفتند و در دفتر مشق نوشتند .سپس از صفر تا بیست و نه به ترتیب در دفتر نوشتند . سپس عبارت های جمع و تفریق را با ابزار بادکنک های بند دار تمرین کردند با کمک چینه جهت ایجاد انگیزه و تثبیت یادگیری علامت های خوانده شده.
تکلیف: 1)یکبار اعداد صفر تا 29 پشت سر هم نوشته شود. و یکبار دنده عقب از 29تا صفر نوشته شود .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی پ مرور و تکرار شد . سپس دانش آموزان کلماتی که روی تخته نوشته شده بود در دفتر مشق نوشتند و با یک کلمه دیگر ربط دادند . و کلمات ای پنهان را با یک کلمه ی دیگر ربط دادند و سپس با آنها جمله سازی کردند .
تکلیف: 1)10تا کلمه به اتخاب اولیا از کلمه کوچک نوشته شود دانش آموز آن کلمه را به یک کلمه ی دیگر ربط دهد و جمله سازی کند . 2)جدول تشخیصی او _(واو)_اُ برنامه ی فردا 1)دفتر مشق 2)کتاب کلمه کوچولو 3)دفتر دیکته ی علوی 4)کتاب نگارش

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا علامت های خوانده شده در ریاضی مرور و تکرار شد . سپس چند نمونه جمع و تفریق پایه تخته جهت تکرار انجام شد . کتاب ریاضی تا پایان تم 14 با هدف یادگیری نحوه ی جمع به کمک شکل و رنگ و تقارن اشکال انجام شد . کتاب کار ریاضی تا پایان تم 14 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: 1)جدول نظام دار 1تا 5 در دفتر مشق کشیده شود .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس سنگ و خاک مرور شد . کلیپ فندق جهت تثبیت یادگیری درس سنگ و خاک انجام شد .کتاب کار علوم تا پایان درس سنگ و خاک جهت انجام نمونه سوال و آشنایی با نحوه ی پرسش های این درس انجام شد .
تکلیف: ندارد .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: نشانه ی پ مرور و تکرار شد .نکات تدریس ها مثل اِ دوستی و ی میانجی و ای مستقل و ای پنهان مجدد مرور و تکرار شد . ارزشیابی فارسی برگزار شد .
تکلیف: 1)دیکته در گوشی (مادر یا پدر در گوش دانش آموز جمله را کامل می گوید و دانش آموز به اتاق خود رفته و جمله ای که مادر گفته در دفتر مشقش می نویسد این کار را چندین بار تکرار کنید و در نهایت دیکته را تصحیح کنید با هدف تقویت حافظه ی شنیداری و افزایش تمرکز)

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی اُ را در دفتر دیکته ی علوی نوشتند . دانش آموزانی که بی غلط بودند کارت امتیاز گرفتند . دانش آموزانی که در دیکته اشتباه دارند حتما اشتباهات خود را تکرار و با آن جمله سازی کنند . اولیای گرامی حتما به دیکته ها بازخورد داده شود .
تکلیف: ندارند .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان نقاشی آدم برفی را در سایت کشیدند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا با توجه به دستوراتی که از نرم افزار paint یاد گرفته اید یک نقاشی را به دلخواه خود بکشید با تشکر

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تم 13 و عدد نویسی و جدول ارزش مکانی و ...تکرار و مرور شد . سپس علامت منها تدریس شد و معنا و مفهوم آن را دانش آموزان یاد گرفتند و عبارت های تفریق را خواندن و کتاب ریاضی تم 14 تا پایان صفحه ی 96انجام دادند. کتاب کار ریاضی هم جهت تکرار و تمرین و تثبیت یادگیری تا پایان صفحه ی 102انجام شد .
تکلیف: 1)انجام عبارت های جمع و تفریق داده شده . برنامه ی فردا 1)کتاب ریاضی 2)کتاب کار ریاضی 3)کتاب کار علوم 4)دفتر دیکته ی علوی 5)دفتر مشق

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مرور نشانه ی پ و ترکیب ها مرور و تکرار شد . کتاب کلمه کوچولو پرسیده شد . چند کلمه را دانش آموزان به کمک اِ ربط با یک کلمه ی دیگر دوست کردند و سپس جمله سازی کردند. درس فارسی از نشانه ی آ تا نشانه ی ش تمرین شود .
تکلیف: 1) کتاب کلمه کوچولو صفحات 39-42-45 کامل شود . 2)جمله سازی با کلمه هایی که با اِ ربط و یا ی میانجی با هم دوست شده اند . پنج کلمه به انتخا دانش اموز از کلمه کوچولو بنویسند و سپس جمله سازی کند . 3)جواب عبارت های زیر را به کمک شکل بدست آورید . 8+1= 5+4= 9-5= 7+3= 8_7= برای جمع حتما از رو رنگ استفاده شود چون دوتا عدد با هم جمع شده اند. برای منها هم به تعداد عدد اول شکل بکشند به تعداد عدد دوم خط بزنند و جواب را بنویسند خواندن عبارت ها هم تمرین شود . 4)دیکته شب از ابتدا تا درس ش

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت های جابجایی هماهنگی گروهی هماهنگی چشم و دست هماهنگی چشم و پا تعادل دقت و تمرکز مهارت دستکاری تقویت عضلات دست

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای محترم مبحث امروز کلاس آچمز کردن بود که برای شروع، کاربرد آچمز کردن در شروع بازی آموزش داده شد و در ادامه کاربرد های دیگر این تکنیک به شکل تمرین به بچها ارائه شد
تکلیف: بچه ها تسلط کافی رو در مبحث آچمزی داشته باشن حداقل یک بار در روز بازی در سایت lichess.org رو داشته باشن
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: