فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی (و ) مرور و تکرار شد . روان خوانی کلمه کوچولو درس واو پرسیده شد . دانش آموزان با پنج کلمه از درس واو به انتخاب خود جمله سازی کردند. دیکته در دفتر مشق با هدف ارزیابی گفته شد . سپس نشانه ی دو شکلی پ به کمک داستان و پخش کلیپ تدریس شد . دانش آموزان جدول ترکیب را کشیدند و کامل کردند. سپس با ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند . درس پرواز تصویر خوانی شد و بازی پر پر را دانش آموزان انجام دادند . و دانش آموزان در کلاس به عنوان ایجاد انگیزه توپ بازی کردند به صورت تلفیق با درس ریاضی مفهوم تفریق را با ابزار تمرین کردند . سپس کتاب کار فارسی تا پایان درس پ با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: 1)با ترکیب های پ کلمه سازی شود همانند کار کلاسی 2)کاربرگ زیر در دفتر وارد شود . 4)رو خوانی کلمه کوچولو درس پ صفحه ی اول دانش اموزانی که نیاز به تمرین گرفتند فردا درس واو هم پرسیده می شود . برنامه ی فردا 1)کتاب ریاضی 2)کتاب کار ریاضی 3)دفتر مشق 4)کتاب کلمه کوچولو

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دانش اموزان کتاب نگارش را تا پایان درس پ انجام دادند با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید .
تکلیف: ندارند .

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان دیکته ی کلاسی با هدف ارزیابی از تدریس های اخیر در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا جمع نظام دار مرور و تمرین شد . سپس تم 13 کتاب ریاضی تا پایان با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: تمرین جمع نظام دار روی تخته وایت برد و یا هر چیز دیگری به همراه استفاده از ابزار (شکلات -چینه -مداد رنگی و ....)جهت تثبیت یادگیری نیاز به ارسال این مورد در پرتال نیست. کتاب کار ریاضی صفحات 95و 96 انجام شود.

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا درس شش زمین خانه ی پر آب ما مرور شد . سپس درس هفتم علوم زمین خانه ی سنگی ما با پخش کلیپ و آوردن وسایل سنگی مختلف تدریس شد . دانش آموزان انواع سنگ ها را نام بردند و تفاوت انها را بیان کردند وموارد استفاده ی سنگ را نام بردند و مشاغلی که با سنگ کار می کنند را نام بردند و کتاب کار علوم را تا پایان درس هفتم انجام دادند .
تکلیف: 1)صفحه ی 79 کتاب کار علوم (نقاشی یک مکان که در آن سنگ وجود دارد )انجام شود. 2)کلیپ فندق زمین خانه ی سنگی ما دیده شود . علوم درس 1تا7 تمرین شود

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی یک شکلی (و) و ترکیبات آن مرور وتکرار شد . سپس روانخوانی کتاب کلمه کوچولو از دانش آموزان پرسیده شد و (وَ ربط )تدریس شد وَ می تونه بین دو یا چند کلمه یا جمله بیاید وآن ها را به هم ربط دهد . با چند کلمه با هدف به کار گیری و ربط در جمله دانش آموزان جمله سازی کردند . کتاب کار فارسی تا پایان درس (و ) با هدف تثبیت یادگیری انجام شد . تاریخ شروع ارزشیابی دانش آموزان 10/8 تا 10/19 می باشد .
تکلیف: 1)ارمغان شماره ی 14 انجام شود . 2)دیکته ی شب حتما تکالیف در پرتال بارگزاری شود .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس دهم ( همراه بانک ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 80 انجام شد.
تکلیف: در صورت داشتن کتاب فعالیت در کلاس درس دهم صفحه 81 و جمع بندی صفحه 82 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی ک مرور و تکرار شد و روان خوانی کلمه کوچولو از دانش آموزان پرسیده شد. دانش آموزان با چند کلمه جمله سازی تایپی انجام دادند . سپس نشانه ی یک شکلی(و) با داستان و کد گذاری (و )ورزش کار تدریس شد . دانش آموزان در دفتر مشق جدول ترکیب کشیدند وبا ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند . درس 9 کتاب فارسی درس ورزش تدریس شد .دانش آموزان نام ورزش های مختلف را یاد گرفتند و با جایگاه نشانه در کلمات آشنا شدند و روان خوانی درس را تمرین کردند . و دانش آموزان با پنج کلمه از درس به دلخواه جمله سازی کردند .
تکلیف: 1)حل صفحات 92و93و94 کتاب کار ریاضی علوی 2)حل صفحات 107 و 108 کتاب کار فارسی علوی 3)روان خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 40 4) *کلمات زیر را به یک کلمه ی دیگر ربط بده و با آن جمله سازی کن . 1-دیوار 2-کشور 3-نانوا 4-کاموا تکالیف در پرتال بارگزاری شود .

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان کتاب نگارش درس ورزش را با هدف تقویت خواندن کلمات درس جدید و مرتب سازی جملات به هم ریخته و جمله سازی برای تصایر و تثبیت یادگیری انجام دادند .
تکلیف: ندارند .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا اعداد مجدد مرور شد و گذاشتن علامت مناسب بین دوعدد را دانش آموزان تمرین کردند .و چند نمونه تمرین در دفتر مشق انجام دادند . جمع دو عدد به کمک شکل را امروز یاد گرفتند . و در دفتر مشق تمرین کردند. جمع نظام دار اعداد یک تا شش به صورت بازی و ساختمان قانون دار اموزش داده شد . تم 13 تا پایان به غیر از جمع نظام دار هفت تا ده انجام شد . بازی جمع دوعدد به کمک خمیر بازی در کلاس انجام شد .
تکلیف: ندارند. برنامه ی فردا 1) کتاب نگارش 2)کتاب کار فارسی 3)کتاب کار علوم 4)دفتر مشق 4)کتاب کلمه کوچولو فردا همراه دانش آموزان باشد

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: مرور و تکراز نشانه های (ی ،اُ،ش،ک) انجام شد. جدول تشخیصی او-و ، اُ ُ. تمرین شد . با هدف تثبیت یادگیری نشانه ها ی نام برده.
تکلیف: 1)جدول تشخیصی ای وی 2)جدول تشخیصی او_و. ا- 3) کلمات زیر را به یک کلمه ی دیگر ربط بده و جمله باز : 1-کِشتی 2-بو 3-رو 4-اُردَک 5-بادکُنک 6-ماشین 4)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود .

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی (ی ) را در دفتر دیکته ی علوی نوشتند . به دانش آموزانی که بدون غلط بودند کارت امتیاز داده شد. دفتر دیکته بازخورد داده شود و دانش آموزانی که اشتباه داشتند حتما در قسمت مربوطه کلمه را تکرار کرده و جمله سازی کنند .
تکلیف: ندارند.

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام پسرای گل کلاس امروز یه آموزش جدید و جذاب را باهم تمرین کردیم آموزش مداد پاکن ،تمام صفحه دفتر را رنگ تیره میزنیم و بعد به کمک پاکن شروع میکنیم به شکل کشیدن

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان نقاشی آدم برفی را با نرم افزار paint در کلاس کشیدند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا با کمک والدین خود نقاشی که امروز در کلاس یاد گرفتید را در محیط paint بکشید با تشکر(نقاشی در پرتال بارگذاری شده است)

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا دانش آموزان اعداد یاد گرفته را نام بردند. سپس برای اعداد 16_17_18_19 شکل پ جدول ارزش مکانی یا یکی و ده تایی کشیدند و در نهایت اعداد را از جدول خارج کردند و برای هر کدام چوب خط کشیدند . و از صفر تا 19 پشت سر هم نوشتند . و هم چنین دنده عقب اعداد را هم تمرین کردند. تم 13 با موضوع رفتن به رستوران با هدف یاد آوری مفاهیم چپ و راست وکسب مهارت سفارش غذا و نحوه ی رفتار در رستوران و .... تدریس شد . سپس دانش آموزان علات +(به اضافه یا بعلاوه) را یادگرفتند و نوشتن و خواندن عبارت جمع را تمرین کردند .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مجدد نشانه ی ک تکرار و مرور شد . نحوه ی نوشتن و جدول ترکیب تمرین شد . دانش آموزان چند کلمه را با ی میانجی و یا اِدوستی به هم ربط دادند و در نهایت با انها جمله سازی کردند . کتاب کار فارسی تا پایان درس ک انجام شد . بازی مرتب کردن جملات به هم ریخته انجام شد .
تکلیف: 1)دیکته شب از نشانه ی (ک و اُ) 2)تمرین اعداد ریاضی همانند کار کلاسی مجدد با توجه به توضیحات داده شده در قسمت ریاضی تمرین شود . برنامه ی فردا 1)کتاب ریاضی 2)کتاب کار ریاضی 3)دفتر مشق 5)کتاب کار علوم 6)دفتر دیکته ی علوی (فردا دیکته داریم)

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: مباحث آموزشی از ابتدا مرور شد.
تکلیف: تمرین مات در یک حرکت در سایت لیچس.

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش مکالمه ی خوب نقش شنونده و گوینده
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: