1403/11/06
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا اعداد یاد گرفته شده مرور و تکرار شد و از دانش آموزان پرسیده شد .
و خانواده ی 60 تدریس شد دانش آموزان اعداد یادگرفته را با شکل و جدول ارزش مکانی در دفتر مشق نوشتند و یک بار از صفر تا 69نوشتند.
سپس دیکته ی عددی در تبلت های وایت برد نوشتند هم به عدد و هم به حروف و انجام عبارت به کمک محور و شکل و چوب خط و داستان گویی برای عبارت تمرین و تکرار شد .
تکلیف:
حتما هر شب در انتهای دیکته ی شب چند عدد هم به عنوان دیکته ی عددی گفته شود .
و از دانش آموز بخواهید برای هر عدد که تا امروز یاد گرفته به صورت تصادفی شکل بکشد و یا برعکس .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
درس اُ استثنا به همراه داستان و پخش کلیپ و با کمک نمایش تدریس شد .
دانش آموزان هر تعداد کلمه در دفتر مشق نوشتند همان تعداد کلمه را باید تکرار و تمرین کنند.یادگیری کلمات بیشتر اصلا نیاز نیست .در خواندن مشکلی نیست اما در نوشتن کلمات بیشتر گفته نشود .
درس خروس خوش آواز با هدف تصویر خوانی و یادگیری کلمات جدید تدریس شد .
سپس دانش آموزان کتاب کار فارسی را تا پایان درس اُ استثنا با هدف تثبیت یادگیری انجام دادند.
تکلیف:
1)با شش کلمه از کلمات امروز جمله سازی کن .
2)روان خوانی کلمه کوچولو درس ا استثنا صفحه ی اول انجام شود.
3)جدول تشخیصی او-و*و *و ُ انجام شود
4)کد تدریس امروز خورشید می باشد حتما دانش آموز درست کند و کلمات را روی ان بنویسد و به دیوار اتاق بزندو هر روز کلمات را بخواند .
برنامه ی فردا
1)کتاب ریاضی
2)کتاب کار ریاضی
3)دفتر مشق
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان درس خروس خوش آواز با هدف تثبیت یادگیری درس جدید انجام شد .
تکلیف:
ندارند .
1403/11/04
1403/11/03
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا انجام عبارت های جمع و منها به کمک شکل و چوب خط مرور شد .انجام عبارت های جمع و منها به کمک محور مرور و تکرار شد .
سپس کتاب ریاضی تا پایان تم 17 با هدف یادگیری اندازه گیری اجسام مختلف به صورت بیان اندازه بین دو عدد و انجام جمع و تفریق با محور کامل شد.
امروز دانش آموزان خانواده ی پنجاه را یاد گرفتند و در دفتر نوشتند .
تکلیف:
تمرین عبارت جمع و تفریق با محور و شکل در تخته وایت برد و یا به هر صورت که دانش آموز دوست دارد .
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
درس نهم علوم زمین خانه ی خاکی با معرفی انواع خاک از راه مشاهده و بیان جاهایی که خاک رو می بینیم و کاربرد خاک و تفاوت خاک ها با هم و ....تدریس شد .
سپس کتاب کار علوم درس نهم با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف:
تحقیق در مورد اینکه خانه ی کدام حیوان در خاک است و صحبت در مورد آن در کلاس درس برای هم کلاسی ها با هدف تقویت بیان و افزایش اعتماد بنفس
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز نشانه های خ و ج مرور شد دانش آموزان با چند کلمه جمله سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
روان خوانی کلمه کوچولو تمرین شد.
تکلیف:
1)ارمغان 16و17 انجام شود .
2)دیکته ی شب از نشانه ی ج نوشته شود .
برنامه ی شنبه
1)کتاب نگارش
2)کتاب کار فارسی
3)دفتر مشق
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی ل را در دفتر مشق نوشتند حتما به دیکته ها بازخورد توسط اولیا داده شود .
تکلیف:
ندارند
قرآن اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا رو خوانی لوحه های تدریس شده از دانش آموزان پرسیده شد .
سپس درس مهربان ترین معلم تدریس شد و لوحه های مربوط به آن تدریس شد و همچنین درس با ارزش ترین هدیه تدریس شد و داستان مربوط به آن گفته شد لوحه های مربوط به آن تدریس شد و دانش آموزان لو حه ها خواندن و با علامت ساکن آشنا شدند.
سپس پیام قرانی یا بنی اقم الصلاه تدریس شد و کتاب قران تا پایان صفحه ی 55 تدریس شد .
تکلیف:
ندارند.
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس یازدهم ( کالا و خدمات ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس یازدهم صفحه 87 انجام شد.
فعالیت در منزل درس یازدهم صفحه 88 انجام شد.
در رابطه با تفاوت کالا و خدمات توضیح داده شد.
انیمیشن بارکد کارتون مهندسان گذاشته شد.
کتاب ها چک شد.
1403/11/02
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز کتاب ریاضی دانش آموزان تا پایان صفحه ی 117 بازخورد داده شد .
دانش آموزانی که در تایم انلاین کار های کلاسی را ارسال نمی کردند اکثر صفحات ناقص یا اشتباه بود .
حتما موارد خواسته شده کامل و یا اصلاح شود .
تکلیف:
کامل کردن کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی117
وکامل کردن کتاب کار ریاضی تا پایان تم 17
حتما انجام شود .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان پس از مرور و تکرار نشانه ی خ نشانه ی دو شکلی ج را با پخش کلیپ و داستان و شعر یاد گرفتند و تفاوت آنرا با نشانه ی خ فهمیدند .
سپس جدول ترکیب و کلمه نویسی با ترکیبات را در دفتر مشق نوشتند و کد نشانه ی جدید یعنی جوجه را با ج در دفتر مشق کشیدند.
سپس درس 13کتاب فارسی نارنج و برنج را تصویر خوانی کردند با شالیزار آشنا شدند و کلمات و جملات آن را خواندند
وبا چند کلمه از کلمات درس جدید جمله سازی کردند.
سپس کتاب کار فارسی را تا پایان نشانه ی ج انجام دادند.(غایبین کلاس کتاب نگارش و کتاب کار فارسی را تا پایان درس ج کامل کنند )
تکلیف:
1)پسرم با ترکیبات نشانه ی جدید کلمه سازی کن .
و دو کلمه را به انتخاب خود وارد جدول بخش و صدا کشی کن .
2)روان خوانی کلمه کوچولو درس ج صفحه ی اول انجام
برنامه ی فردا
1)کتاب ریاضی
2)کتاب کلمه کوچولو
3)کتاب کار علوم
4)دفتر دیکته ی علوی
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
دانش آموزان کتاب نگارش را تا پایان درس ج با هدف تثبیت یادگیری انجام دادند.
تکلیف:
ندارند.
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث صبوری در سفر آموزش داشتیم و صفحات 30،31 انجام شد .
تکلیف:
عزیزان تکلیف ندارید
آزمایشگاه
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان با ابزار های ساده و یا پیچیده ای که ساخته بودند به آزمایشگاه رفتند و در مورد ابزار خود با هم کلاسی هایشان صحبت کردند و با ابزار هایی که جهت ازمایش ساخته بودند آزمایش انجام دادند.
تکلیف:
ندارند.
1403/11/01
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان جمع و تفریق به کمک محور را با کمک بازی و داستان قورباغه یاد گرفتند .
و کتاب کار ریاضی تا پایان تم 17 با هدف تکرار و تمرین و تثبیت یادگیری انجام دادند.
تکلیف:
1)از صفر تا بیست دو بار بنویس و با صدای بلند اعداد را بخوان .
2)دو نمونه محور یکی جمع و یکی تفریق انجام بده .
کتاب های فردا
1)کتاب نگارش
2)کتاب کار فارسی
3)کتاب ریاضی
4)دفتر مشق
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
دانش آموزان امروز در دفتر دیکته ی علوی دیکته ی نشانه ی خ و ق را نوشتند .
تکلیف:
دانش آموزان حتما اشتباهات خود را تکرار کنند و در جمله به کار ببرند .
هنر اول
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
هنرمندان کلاس امروز باهم یه کاردستی خوشگل و زیبا را تمرین کردیم بادبادک و آرزو بچه ها
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با کد های رویداد ، حرکت و تنظیم حالت آشنا شدند و در گروه های دو نفره پروژه حرکت ماشین با پس زمینه city را انجام دادند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا با استفاده از کد هایی که یاد گرفتید کاراکتر دوچرخه را در پس زمینه دلخواه قرار دهید و آن را به حرکت درآورید وقتی به انتها رسید مجدداً بازگردد به یاد داشته باشید که اندازه کاراکتر 4 درجه کوچک نمایید با تشکر