1403/09/24
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ها و جدول ترکیب تکرار و مرور شد .
سپس نشانه ی دو شکلی (ی ) با داستان و کد گذاری
آموزش داده شد .
سپس دانش آموزان جدول ترکیب را در دفتر نوشتند و با ترکیب ها کلمه سازی کردند .
و به عنوان ایجاد انگیزه اوریگامی قایق ساختند .
و نشانه ی دو شکلی ی را روی قایق نوشتند .
درس هشتم کتاب فارسی دریا
با هدف اشنایی با دریا و حیوانات دریا و موارد استفاده از دریا و ....تصویر خوانی و تدریس شد .
1)جدول ترکیب نشانه ی جدید در دفتر مشق تمرین شود .
2)همانند کار کلاسی با ترکیب های جدید کلمه سازی کنید.
3)رو خوانی کتاب فارسی درس دریا تمرین شود .
4)رو خوانی کلمه کوچولو درس ی صفحه ی 31 سه خط اول تمرین شود .
5)کتاب کار ریاضی علوی صفحات 78و80و81انجام شود.
برنامه ی فردا
1)کتاب کلمه کوچولو
2)کتاب کار فارسی علوی
3) کتاب ریاضی
4) کتاب کار ریاضی علوی
همراه دانش اموز باشد .
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش دو صفحه اول درس هشتم دریا با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید انجام شد .
کتاب کار فارسی علوی سه صفحه ی اول درس دریا با هدف تکرار و تمرین و تثبیت یادگیری به صورت مشارکت دانش اموز انجام شد .
ندارند .
1403/09/20
علوم اول
ترکاشوند، مولود
درس زمین خانه ی پر آب ما به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان مرور و تمرین شد .
ندارند
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی جدید مرور شد و دانش آموزان جدول ترکیب را خواندند .
سپس جمله سازی به صورت مرتب کردن جملات به هم ریخته با دانش آموزان تمرین شد .
کتاب کار فارسی دو صفحه ی 93 و 94 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد.
جشن تولد آذر ماهی ها برگزار شد .
1)رو خوانی کلمه کوچولو درس اِ و ش
2)دیکته شب
3)تکمیل کتاب نگارش درس گوش شنوا
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مسولیت پذیری (انجام تکلیف) آموزش داشتیم .
کتاب مهارت صفحات 22،23 انجام شد .
عزیزان تکلیف ندارید .
1403/09/19
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تصویر خوانی تم 11 توسط دانش آموزان انجام شد .
سپس دانش آموزان مفهوم برابر یا مساوی را درک کردند .
سپس با مداد رنگی های خود دو دسته ی برابر یا مساوی ساختند .
و بین دسته های برابر علامت مساوی گذاشتند .
کتاب ریاضی تا پایان تم 11 انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا رو خوانی درس گوش شنوا پرسیده شد .
سپس رو خوانی کلمه کوچولو به صورت تلفیق با ریاضی از دانش آموزان پرسیده شد .
دور چند کلمه در کتاب کلمه کوچولو خط کشیده شد .
دانش آموزان آن کلمه را با اِ دوستی با هم دوست کردند و در دفتر مشق نوشتند .و در نهایت با آنها جمله سازی کردند .
1)تمرین روان خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 29
2)انجام درک مطلب کلمه کوچولو صفحه ی 30
3) کاربرگ زیر در دفتر مشق انجام شود .
4)دیکته ی شب
5)انجام دو صفحه ی پایانی کتاب ریاضیتم 11
تکالیف در پرتال بارگزاری شود0
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان درش گوش شنوا با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .کتاب کار فارسی علوی دو صفحه ی اول درس گوش شنوا با هدف تشخیص شکل نشانه ی ش در کلمات و کامل کردن نان تصاویر و کلمه سازی با ترکب ها انجام شد .
ندارند.
1403/09/18
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا جهت ایجاد انگیزه کلیپ برای دانش آموزان ارسال شد .
نشانه ی دوشکلی ش با کمک داستان تدریس شد .
با کمک دانش آموزان نشانه ی جدید وارد جدول ترکیب شد .
دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند .
سپس جدول ترکیب و کلمات را وارد دفتر مشق کردند .
درس 7 فارسی گوشِ شنوا با هدف شناخت اعضای بدن و مراقبت از آنها و گفتن اعضای بدنی که در آنها صدای ش شنیده میشود و صحبت در مورد لباس ورزشی و ورزش و نرمش تدریس شد .
1)جدول ترکیب تمام نشانه هایی که یاد گرفته اند
2)ترکیب ها را نوشته و برای هر ترکیب کلمه بنویسند همانند کار کلاسی
3)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود
4)کتاب نگارش یک مداد ها برای درس ش زیبا و تمیز و با فاصله ی چشمی نوشته شود .
5) رو خوانی کلمه کوچولو صفحه ی 28 تمرین شود.
تکالیف در سایت بارگزاری شود
شطرنج
جعفر پور، کیمیا
مبحث آنپاسان توضیح داده شد.
حل معمای مات در یک حرکت یا معمای گرفتن در حال عبور در سایت لیچس
1403/09/17
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا اعداد مرور شد .
سپس دانش آموزان از 0تا 15
و دنده عقب از 15تا صفر را در دفتر مشق نوشتند .
سپس برای عدد گفته شده شکل کشیدند و چوب خط کشیدند .
سپس اضافه کردن شکل به یک دسته مرور شد .
و دانش آموزان عدد مربوط به هر دسته را نوشتند .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
از فصل موجودات و فصل گیاهان و زمین خانه ی پر آب ما از دانش آموزان پرسیده شد .
و مرور کردیم .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه های چهار شکلی ای و اِ
توسط دانش آموزان مرور شد .
سپس جدول ترکیب را خواندند .
و با ترکیب ها کلمه سازی کردند و آن کلمات را با کلماتی دیگر ربط دادند و در نهایت جمله سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند .
1)دیکته ی شب
2)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود .
3)در دفتر مشق دو دسته بکشید که در هر کدام تعداد شکل ها متفاوت باشد از دانش آموز بخواهید تعداد هر دسته را زیر همان دسته بنویسد و سپس دسته ای که شکل بیشتری دارد را رنگ بزند .
(این کار 5 بار تکرار شود )