1404/02/03
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
مفاهیم مسئله نویسی برای عبارت و انجام مسئله به کمک چوب خط و شکل و محور انجام شد .و رفع اشکال از همه ی موارد قبلی و نام برد انجام شد .
تکلیف:
دانش آموزانی که در حل و انجام مسئله مشکل دارند دو نمونه تمرین شود .
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
درس یا تا هفت علوم مرور و تکرار شد .
تکلیف:
ندارند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا روان خوانی کتاب کلمه کوچولو از همه دانش آموزان از درس تشدید تا پایان درس ذال پرسیده شد.سپس نشانه ذال با کمک داستان آذر و ابوذر
و کلمه نویسی و رو نویسی درس سفر دلپذیر مرور شد.
تکلیف:
1)دیکته از کلمات تشدید دار و صاد و ذال گفته شود .
2)روان خوانی کلمه کوچولو تمرین شود .
3)ارمغان 30 انجام شود.
برنامه شنبه
کتاب فارسی
کتاب کلمه کوچولو
کتاب چهار هوش (دانش آموزانی که کتاب را در منزل نگه داشتند )
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان دیکته نشانه غین را در دفتر دیکته علوی با هدف تکرار و تمرید و تثبیت یادگیری نوشتند .
تکلیف:
ارائه بازخورد به دفتر دیکته و جمله سازی با کلماتی که اشتباه نوشته اند .
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس نوزدهم (مالیات) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس نوزدهم صفحه 143 انجام شد.
فعالیت در منزل درس نوزدهم صفحه 144 انجام شد.
انیمیشن طنز مالیات برای نوسازی مدارس گذاشته شد.
انیمیشن مهارت زندگی (اموال عمومی) گذاشته شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
کتاب ریاضی هوش تا پایان هفته ی پانزده هم با هدف پرورش هوش کلامی و ....ومرور مباحث ریاضی کامل شد .
تکلیف:
کتاب بچه ها در کلاس نگه داشته شده بود .چند نفر از دانش آموزان کتاب را با خود به منزل بردند کامل کنند و شنبه بیاورند.
1404/02/02
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز مباحث جدول سودوکو و قوانین آن مرور شد .
سپس محور و نکات آن تکرار و تمرین شد دانش آموزان برای محور ها عبارت نوشتند و برای عبارت ها محور کشیدند و همچنین برای محور ها داستان نوشتند را تمرین کردند.
تکلیف:
1)دو نمونه سوال همانند کار کلاسی از محور تمرین شود .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نکات روز قبل تکرار و مرور شد .
سپس نشانه صاد با کمک داستان آن تکرار و تمرین شد .دانش آموزان کلمات را در دفتر نوشتند .و بعد از پرسش روان خوانی درس صدای موج آن را رو نویسی کردند.
تکلیف:
1)با ده تا از کلمات صاد جمله سازی کنند .
2)روان خوانی درس صاد از کتاب کلمه کوچولو انجام شود .
کتاب های فردا
1)دفتر دیکته علوی
2)کتاب فارسی
3)کتاب کلمه کوچولو
دانش آموزانی که غایب بودند حتما کتاب ها را جهت ارائه بازخورد به کلاس آورند .
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مراقبت از محیط زیست آموزش داشتیم و صفحات 54،55 انجام شد .
تکلیف:
عزیزان تکلیف ندارید
1404/02/01
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز عدد نویسی در کلاس مرور و تکرار شد .
سپس بازی هپ در کلاس را اجرا کردیم .
و دانش آموزان چند نمونه سوال مربوط به اعداد را در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف:
1)دانش آموزانی که در انجام سوالات مشکل داشتند مجدد انجام دهند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا درس تشدید مجدد تکرار و مرور شد .
سپس روان خوانی درس تشدید پرسیده شد .دانش آموزان درس در بازار را رو نویسی کردند و کلمات تشدید دار را در دفتر مشق نوشتند .
تکلیف:
1)با ده کلمه تشدید دار جمله سازی کن .
2)روان خوانی درس در بازار و درس تشدید از کتاب کلمه کوچولو تمرین شود .
3) یکبار الفبا و اسامی انها همانند صفحه ی 109 کتاب فارسی در دفتر مشق کشیده شود .
برنامه فردا
1)کتاب فارسی
2)کتاب کلمه کوچولو
3) دفتر مشق
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان دیکته نشانه ی طا را در دفتر دیکته نوشتند .
تکلیف:
دانش آموزان جمله سازی با اشتباهات خود را فراموش نکند و اولیا به دفتر دیکته ها بازخورد دهند .
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
با توجه به انجام تمام پروژه های کتاب و آموزش کد های اسکرچ جونیور ، از دانش آموزان خواسته شد براساس خلاقیت خود و کد هایی که یاد گرفته اند یک برنامه بنویسند ، آن ها در گروه های دو نفره با توجه به خلاقیتی که داشتند یک برنامه ایجاد کردند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا در محیط اسکرچ جونیور با خلاقیت خود یک برنامه بنویسید با تشکر
1404/01/31
ریاضی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان با هدف مرور و تکرار و رفع اشکال چند نمونه سوال ریاضی را انجام دادند .
تکلیف:
دانش آموزان هر سوالی را مشکل داشتند مجدد انجام دهند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا روان خوانی درس ظا از کتاب کلمه کوچولو از دانش آموزان پرسیده شد .سپس چند نمونه سوال فارسی با هدف تثبیت یادگیری و تکرار و تمرین در دفتر مشق انجام دادند .
تکلیف:
1)درس لاک پشت و مرغابی ها پنج خط اول با خطی زیبا رو نویسی شود.
2)روان خوانی درس پیامبر مهربان از کتاب فارسی تمرین شود .
3)فردا دیکته ی نشانه ی طا گفته می شود .
(کلمات دفتر مشق و متن کتاب فارسی تمرین شود)
برنامه فردا
1)دفتر دیکته علوی
2)کتاب فارسی
3)دفتر مشق
بازی استراتژیک
مدرس:
سادات، هلیا
فعالیت:
مهارت های جابجایی/تعادل/تغییر جهت/تغییر سرعت/تقویت عضلات دست و بالا تنه/کنترل شی/دقت و تمرکز/حافظه/سرعت عمل
شطرنج
مدرس:
احمدی، امیر
فعالیت:
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز،روز اول دوره کردن بود و مبحث حرکت مهره ها به شکل کامل دوره شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
آموزش قوانین استفاده از سرویس بهداشتی
1404/01/30
علوم اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
کتاب کار علوم درس از گذشته تا آینده با هدف مرور مفاهیم و تثبیت یادگیری کامل شد .
تکلیف:
دانش آموزان غایب حتما انجام داده و در هنگام حضور در کلاس همراه داشته باشند .
فارسی اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
ابتدا نشانه ظ مرور شد .سپس روان خوانی درس پیامبر مهربان پرسیده شد .کتاب فارسی تا پایان درس نیایش توسط دانش آموزان ، روان خوانی شد .
سپس در دفتر مشق فصل ها و ماه های آن ها را نوشتند حتما فصل ها و ماه های آن ها حفظ شود .
سپس جدول تشخیصی ذ -ز-ظ-ض را در دفتر انجام دادند و با چند کلمه جمله سازی کردند .
تکلیف:
1)روخوانی کتاب فارسی بخش روان خوانی تمرین شود.
2)دیکته شب از کلمات مهم گفته شود .
برنامه فردا
1)کتاب فارسی
2)کتاب کلمه کوچولو
3)دفتر مشق
نگارش اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان کتاب با هدف تمرین داستان نویسی برای تصویر و آشنایی با لیست مشخصات خود کامل شد .
تکلیف:
غایبین حتما انجام داده و در روز حضور همراه داشته باشند .
املا اول
مدرس:
ترکاشوند، مولود
فعالیت:
امروز دانش آموزان دیکته پا تخته ای از کلمات املایی نوشتند .
تکلیف:
ندارند .