فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا پایان تم 25 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: ارائه بازخورد به کتاب کار ریاضی و کتاب ریاضی دانش آموزان هر دو کتاب باید تا پایان تم 25 انجام شده باشند .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس از گذشته تا آینده با پخش کلیپ و توضیح دانش آموزان و مشاهدات آنها تدریس شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه غ و ظ مرور و تمرین شد . سپس درس پیامبر مهربان جمع خوانی شد . کتاب فارسی درس آزاذ محل زندگی من با هدف اشنایی با محل زندگی و جاهای دیدنی و... کامل شد . کتاب کار فارسی با هدف تثبیت یادگیری نشانه ظا تا پایان نشانه ظا انجام شد .
تکلیف: 1)ارمغان 29 انجام شود. 2)کتاب کلمه کوچولو درس پیامبر مهربان روخوانی شود و درک مطلب آن انجام شود . 3)دیکته (در صورت نیاز دانش آموز ) برنامه شنبه 1)کتاب کلمه کوچولو 2)کتاب فارسی 3)کتاب نگارش 4)کتاب کار علوم

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش درس آزاد محل زندگی من توسط دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: ندارند.(انجام کار های کلاسی توسط غایبین )

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هجدهم ( درآمد ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس هجدهم صفحه 137 انجام شد. فعالیت در منزل درس هجدهم صفحه 138 انجام شد. انیمیشن داستان خرسی موضوع درآمد پخش شد. انیمیشن دنبال کار رفتن پخش شد.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار ریاضی تم 25 تا پایان سوال اول صفحه ی 176 انجام شد .غایبین حتما کامل کنند .
تکلیف: ارائه بازخورد اولیا به انجام کار های کلاسی

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تمامی نشانه ها ی 2 از تشدید تا آخرین نشانه مرور و تکرار شد . سپس نشانه ی یک شکلی ظا به کمک داستان کلمات آن تدریس شد . دانش آموزان کلمات را در دفتر مشق نوشتند و جدول ترکیب را برای نشانه انجام دادند . درس پیامبر مهربان روان خوانی شد .
تکلیف: 1)کلمات ظا مجدد در دفتر مشق به همان شکلی که در کلاس انجام داده اند نوشته شود . 3) با ده کلمه از (ظا و ضاد و ذال ) جمله سازی کنند . 4)درس پیامبر مهربان روان خوانی شود . برنامه فردا 1)کتاب کار فارسی 2)کتاب فارسی 3)دفتر مشق 4)کتاب کار ریاضی 5)کتاب نگارش در صورت غیبت تمامی کار های کلاسی و تکالیف انجام شود و فردا برای بازخورد بیاورند .

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس پیامبر مهربان با هدف تمرین وتثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: حتما غایبین انجام داده و فردا بیاورند .

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت هیجانات ناخوشایند آموزش داشتیم و صفحات 50،51 انجام شد.
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا جدول تشخیضی ز و ذ و ض توسط دانش آموزان با هدف تکرار و مرور کلمات انجام شد . سپس روان خوانی کلمه کوچولو از دانش آموزان پرسیده شد .
تکلیف: 1)ارمغان 28 انجام شود . 2)خاطرات انقلاب در دفتر مشق رو نویسی شود و کلماتی که نشانه ی ط دارند با رنگ قرمز نوشته شود . 3)دیکته ها توسط اولیا بازخورد داده شود و دانش آموزانی که در دیکته اشتباه بیشتر از دو تا دارند هر شب چهار خط دیکته بنویسند . برنامه فردا 1)کتاب فارسی 2) کتاب نگارش 3) دفتر مشق 4) کتاب کار ریاضی

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان از نشانه های ح و ض در دفتر دیکته علوی دیکته نوشتند . و با اشتباهات خود جمله سازی کردند .
تکلیف: ارائه بازخورد به دفتر دیکته های دانش آموزان

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: هنرمندان کلاس سلام امروز در مورد خانه کاکتوسی باهم صحبت کردیم و شروع کردیم به کشیدن و رنگ کردن

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مسئله های دو مرحله و نحوه ی انجام انها مرور و تمرین شد . سپس تم 25 کتاب ریاضی ابتدا تصویر خوانی شد و سپس اعداد از 1 تا 99 را دانش آموزان در جدول اعداد نوشتند و تم 25 تا پایان با هدف تثبیت یادگیری الگو ها و مسئله های دو مرحله ای انجام سد .
تکلیف: 1)از عدد 50 تا 70 هم به حروف و هم به عدد بنویس .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه غ تکرار و مرور شد . سپس روان خوانی درس 21 کتاب فارسی باهدف ارزیابی دانش آموزان از همگی پرسیده شد . و کتاب کار فارسی تا پایان درس 21 با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: 1) دیکته شب تا پایان نشانه ضاد گفته شود . 2) روان خوانی درس 21 از کتاب کلمه کوچولو و انجام درک مطلب آن . برنامه فردا 1)کتاب کلمه کوچولو 2) کتاب فارسی 3) دفتر مشق 4)دفتر دیکته علوی

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: تعادل مهارت های جابجایی دقت و تمرکز و توجه هماهنگی چشم و پا هماهنگی گروهی

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز مبحث مات با رخ تدریس شد که آخرین درس از کلاس ما بود و از هفته بعد مرور حرکات مهره ها رو شروع میکنیم با تشکر از توجه شما

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش رفتار صحیح در خیابان

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار علوم باهدف تکرار و مرور مفاهیم درس 13 تا پایان درس 13 انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا روان خوانی کلمه کوچولو درس ط با هدف مرور و تکرار نشانه ط از همه دانش آموزان پرسیده شد . سپس نشانه چهار شکلی غ با کمک داستان و کد گذاری دوغ تدریس شد . و دانش آموزان کلمات و جدول ترکیب را در دفتر مشق نوشتند . جهت ایجاد انگیزه دانش آموزان برای نشانه غ دانش آموزان با خمیر های خود غذا های مختلف را درست کردند .
تکلیف: 1) روان خوانی درس لاک و مرغابی از کتاب فارسی تمرین شود . 2)یک بار از درس مرغابی و لاک پشت با خط زیبا رو نویسی کن .)اکثر دانش آموزان در کلاس انجام دادند ) 3) کلمات غ که در دفتر مشق نوشته شده مجدد نوشته شود. برنامه فردا 1)کتاب فارسی 2)کتاب ریاضی 3)کتاب کار فارسی 4)دفتر مشق

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس لاک پشت و مرغابی ها با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: ندارند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: