فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: نشاط

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: مبحث الگویابی مرور شد. جشن عدد 100 برگزار شد و صفحه 56 کتاب ریاضی انجام شد. لینک فیلم آموزشی عددهای سه رقمی و معرفی پول: https://www.aparat.com/v/RYEc9
تکلیف: پسرهای گلم با تاج های زیبایی که درست کردید و با لباس مناسب عکس های قشنگ به صورت افقی بگیرید و ارسال کنید. همچنین فیلم آموزشی عددهای سه رقمی را حتماً مشاهده نمایید. تصویر صفحه دفترمشق که امروز سر کلاس انجام شد را لطفاً ارسال فرمایید.

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: درس "از همه مهربان تر" آموزش داده شد. کلمات دارای ارزش املایی ، قسمت "درست و نادرست" و "گوش کن و بگو" بررسی شد.

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: صفحه 54 انجام شود.

قرآن دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: روانخوانی صفحه 31 و 33 تمرین شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: آموزش زبان بدن(حالتهای چهره)غم.خشم.خوشحالی.ترس.شرم!در قالب بازی چگونگی برقراری ارتباط با دیگران با شناخت احساسات فرد مخاطب مرور شناخت احساسات
تکلیف: تکمیل ص:34و35 گلهای من.باکشیدن یک نقاشی زبان بدن خودتون را در صورت ماهتون نشان بدهید(وقتی ناراحتی.خوشحالی.ترسیدی.عصبانی هستی) ممنونم نورچشمیهای کلاس مهارتهای زندگی

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحه 81 و 82 کتاب کار بررسی شد.
تکلیف: دانش آموزان حضوری فردا کتاب کار ریاضی و تاج عدد 100 همراهشان باشد. ( مداد ، پاک کن ، تراش ، مدادرنگی ، شابلون و دفتر مشق همیشه باید همراه دانش آموز باشد.) فردا جشن کلاسی عدد 100 برگزار می شود. همچنین مبحث الگویابی با دانش آموزان تمرین خواهد شد.

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 47 الی 49 کتاب درسی تدریس و به سوالات پاسخ داده شد. لینک کارتون دوربینک: https://www.aparat.com/v/wioyk لینک بازی صفحه 48: https://www.aparat.com/v/ntcON لینک بازی دیگر: https://www.aparat.com/v/wGjJB
تکلیف: پس از مشاهده لینک های بازی صفحه 48 کتاب درسی می توانید این بازی را به کمک مادر ، خواهر یا برادر خود انجام دهید. ( یک هفته فرصت دارید ، فیلم را حتماً افقی بگیرید و به واتساپ بنده ارسال نمایید.)

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 59 الی 64 کتاب کار با پرسش از دانش آموزان انجام شد.

استعداد فضایی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: کاربرگ تاج عدد 100 به سلیقه دانش آموز روی مقوا طراحی ، رنگ آمیزی و آماده شود. دانش آموزان حضوری و غیرحضوری برای جشن فردا این تاج را حتماً آماده نمایند. این کاربرگ تحویل داده نشده است. مستطیل پایین کاربرگ نوار دور سر تاج است ، اگر سایز آن مناسب سر دانش آموز نیست می توان از نوار بلند تر ، روبان ، بند یا کش هم استفاده نمود. پیشاپیش از همکاری شما مادران عزیز سپاسگزارم.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش وارد کردن عکس در برنامه و سربرگ تنظیمات آن. فیلم آفلاین 24 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: ایجاد یک برگه با تنظیمات زیبا و متن و عکس دلخواه که مرتبط باشند.

هوش و ریاضی

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحه 18 و 19 کتاب ریاضی و هوش انجام شد.
تکلیف: صفحه 22 ، 27 و 28 انجام شود. ( دقت بفرمایید فقط همین 3 صفحه انجام شود.)

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 53 و 54 کتاب ریاضی انجام و صفحات 73 ، 74 ، 75 ، 79 و 80 کتاب کار بررسی شد.
تکلیف: صفحات 81 و 82 کتاب کار انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: روانخوانی "مورچه اشک ریزان" پرسش شد.

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: صفحه 52 انجام شود.

هنر دوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی انار و هندوانه اموزش داده شد
تکلیف: لطفا تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: تقارن 4 قسمتی و ربع در ساعت آموزش داده شد. صفحات 49 الی 52 انجام شد.
تکلیف: صفحه 79 و 80 کتاب کار انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: بخوان و بیندیش "مورچه اشک ریزان" تدریس شد. لینک روانخوانی: https://www.aparat.com/v/BcWxj
تکلیف: روانخوانی این درس حداقل 3 بار تمرین شود.

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: صفحه 51 انجام شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: درس 10 پرسش و درس 11 تدریس شد. لینک فیلم آموزش نماز دو رکعتی بارگزاری شد.
تکلیف: https://www.aparat.com/v/6GPA3

ریاضی دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 47 و 48 کتاب درسی توضیح داده و انجام شد.
تکلیف: صفحه 51 و 52 کتاب درسی ( به جز قسمت فرهنگ نوشتن ) انجام شود.

علوم دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحات 56 ، 57 و 58 کتاب کار با پرسش از دانش آموزان انجام شد. فیلم فندق مربوط به درس "پیام رمز 2" نمایش داده شد.
تکلیف: لینک فیلم فندق: https://www.aparat.com/v/gun1C

نگارش دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: صفحه 50 انجام شود.

املا دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: کاربرگ املا آموزشی درس "کوشا و نوشا" و "دوستان ما" انجام شود. ( تحویل داده شده و دو رو می باشد.)

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: مرادی، مهسا
تکلیف: درس 10 "خانواده‌ی مهربان" مطالعه شود.

قرآن دوم

مدرس: مرادی، مهسا
فعالیت: صفحه 30 الی 33 آموزش داده شد و صفحات 34 و 35 انجام شد.
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: