فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: کوهنوردان

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 17 کتاب درسی مرور فصل حل شد.

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: کتاب کار علوم درس دوم بخوان و بیاموز به همراه کار در کلاس های صفحه ی 18 و 19 تدریس و انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 19 و 20 در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: درس مسجد محله را چندین بار با دقت بخوان جعبه ی کلمات این درس را حفظ کن و یک املای یک صفحه ای بنویس فردا روخوانی و جعبه ی کلمات پرسیده می شود و املاء گفته می شود. صفحه ی 18 کتاب کار فارسی نوشته شود. کلمه های مهم درس مسجد محله را خوش خط روی کارت های 6 در 6 نوشته (توجه داشته باشید از هر کلمه دو کارت درست شود و همه ی کارت ها هم رنگ باشند) و فردا با خود به مدرسه بیاورید.برای فردا کتاب فارسی درسی، کتاب کار فارسی علوی، کتاب کار ریاضی علوی، دفتر مشق، دفتر املاء را همراه بیاورید.کتاب های علوم درسی ، کتاب کار علوم علوی،کتاب نگارش، کتاب کار ریاضی علوی در مدرسه است.

هنر دوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: داستان خوانی با موضوع :جان شما کجاست ؟ ابتدا داستان خوانده شده وسپس درباره آن گفتگو کردیم . درجلسات آینده برداشت خود را از داستان تصویر سازی می کنند.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: درس سوم مهارت های زندگی همدلی کردن و اسیب نرساندن به دیگران را اموختند و دانش اموزان اموختند درد جسمانی با درد احساسی متفاوت است.
تکلیف: تکالیف کتاب دانش اموزان در کلاس انجام شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی های حرکتی ریتمیک به وسیله حلقه انجام شد.

آزمایشگاه

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: فعالیت صفحه ی 17 کتاب درسی در آزمایشگاه، انجام شد.
فعالیت: با سلام و احترام اولیای محترم به اطلاع می رساند همزمان با روز هنرمند نمایشگاهی از آثار هنری در مدرسه برای دانش آموزان برگزار خواهد شد. در صورتی که اولیای گرامی در هر شاخه ای از هنر مانند : نقاشی، عکاسی، شمع سازی، منبت کاری، سفالگری، قالی بافی، عروسک سازی و ... تبحر دارند و می توانند آثار خود را جهت شناخت دانش آموزان از هنر ارزشمندشان در دبستان به نمایش بگذارند؛ جهت هماهنگی از طریق روابط عمومی به معاون پرورشی خانم اسماعیلی اطلاع دهند تا هماهنگی های لازم با ایشان انجام شود. با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 16 مرور فصل اول حل شد.
تکلیف: صفحه ی 31 کتاب کار انجام شود.کتاب هوش و ریاضی در مدرسه است.برای فردا کناب نگارش کتاب کار فارسی علوی، کتاب کار علوم علوی را همراه بیاور

نگارش دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: سوالات صفحه ی 20، 21، 22، 23 پاسخ داده شد.
تکلیف: سوال 1 و 4 صفحه ی 22 ، 23، 24 نوشته شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: درس سوم همراه با فعالیت های آن تدریس شد.

هوش و ریاضی

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 10 و 11 حل شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: ارزشیابی مهره‌ها و مقایسه آنها با یکدیگر
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی به اطلاع می رساند رمز آزمون کاریبو دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده بودند امروز به پسران عزیزمان تحویل داده شده است. مطابق اطلاعیه های قبلی رمز را وارد سایت کاریبو نمایید.حتما تا روز قبل از آزمون یک بار وارد شده و از درستی رمز اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است آزمون به صورت آنلاین است. دانش آموزان روز چهارشنبه 26 مهر (بعد از خروج از مدرسه) و یا پنج شنبه 27 مهر می توانند در منزل تا ساعت 17:00 وارد سایت شده و به سوالات پاسخ دهند. ( فقط در یکی از روزها به سوالات پاسخ داده شود.) با تشکر همیز ( معاون آموزشی دبستان)

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 14 کتاب درسی ریاضی مبحث الگوها تدریس شد. دانش اموزان عزیز توجه داشته باشید در این مبحث قدم اول یعنی پیدا کردن رابطه ی الگو و نوشتن آن اهمیت زیادی دارد.صفحه ی 30 کتاب کار علوی مربوط به الگوها حل شد.برای فردا کتاب هوش و ریاضی، کتاب ریاضی درسی، کتاب کار ریاضی علوی،کتاب هدیه های آسمان، کتاب فارسی و نگارش همراه داشته باشید.
تکلیف: تمرین صفحه ی 15 کتاب درسی حل شود.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: واژه سازی و بیاموز و بگوی درس دوم تدریس شد.

نگارش دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: سوال 1 صفحه ی 20 و 21 خوش خط و زیبا نوشته شود.

املا دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: املای تقریری درس اول گفته شد. دفتر های املاء صحیح شد و تحویل دانش آموزان داده شد.

قرآن دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: تا انتهای درس دوم تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز یک هفته زمان دارید روان خوانی درس دوم قرآن را انجام دهید هفته ی آینده پرسیده می شود.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش. بازی های ایستگاهی فوتبال؛بسکتبال و والیبال. هدف آشنایی با ورزش ها و بازی کردن گروهی .

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه 13 کتاب تدریس شد.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 3 انجام شود.تمرین صفحه ی 12 کتاب درسی ریاضی حل شود. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید برای نوشتن تکالیف تا ساعت 7 عصر روز پنجشنبه زمان دارید.برای روز شنبه کتاب درسی ریاضی،کتاب کار ریاضی علوی،دفتر املاء، فارسی خوانداری، نگارش، قرآن،دفتر مشق همراه دانش آموزان باشد.(کتاب نگارش،کتاب کار ریاضی علوی، علوم درسی، کتاب کار فارسی علوی در مدرسه است)

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: تکمیل تدریس درس دوم انجام شد و به سوالات کتاب درسی پاسخ داده شد و بحث و گفت وگو در مورد آب و هوای سالم و ناسالم انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: جعبه ی کلمات صفحه ی 16 کتاب کار فارسی علوی تکمیل شد.

املا دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: درس کتاب خانه ی کلاس ما را با دقت بخوان و یک صفحه املاء از درس کتاب خانه ی کلاس ما بنویس روز شنبه املای تقریری خواهیم داشت.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: فعالیت درس1(پول) با استفاده از داستان و فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم پول،شناخت واحد پولی رایج کشور،تفاوت ریال و تومان،آشنایی با انواع پول های ایرانی و بررسی ویژگی های هریک از آن ها فعالیت کلاسی صفحه 14 با کمک دانش آموزان انجام شد. تکلیف فعالیت منزل صفحه 15 انجام شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: آشنایی با مفهوم حافظه و درایو ها، نحوه ی ذخیره کردن فایل word و ساخت پوشه در این جلسه آموزش داده شد.
تکلیف: حتما هر جلسه کتاب رایانه همراه دانش آموز باشد. صفحه ی 19 تا 25 مرور و مطالعه شود. تمرین صفحه ی 26 که داخل کلاس با هم انجام دادیم را می توانید برای خودتان در منزل دوباره انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: