فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گلستان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خدای انسانهای صبور.زنگ آنلاین تدریس صفحه ی 31 انجام شد،کاردرکلاس ص 32 سوال اول پاسخ داده شد..فیلمهای تدریس هم با بیان تمام نکات تکمیلی ارسال شد.. زنگ آفلاین ریاضی،آموزش ضرب 3 انجام و فیلم تدریس ارسال شد.تکلیف کلاسی این بخش مطابق نمونه ضرب 2 ارسال شد،به صورت شکل،عبارت ریاضی و عبارت فارسی.
تکلیف: با توجه به عصرمانی تکلیف نوشتنی ندارین.. فقط پسرم سال تولدتون رو با اسباب بازی،یا میوه ها و خوراکیهای مختلف روی میز یا زمین درست کنید و برای من عکسش رو ارسال کنید...دیگه اعداد چهاررقمی رو هم که خوووب یاد گرفتی.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 30 و 31 در کلاس انجام شد.لعت معنی ها پرسیده شد...کلمات هم خانواده تکرار و تمرین شد و همراه با کلمات مخالف درس ارسال شد.

املا سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: املای خلاق درس 3 در زنگ آفلاین ارسال شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم درس 3 و 4 پرسیده می شود آماده باش.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: درس 4 فردا پرسیده می شود آماده باش نازنینم.

هنر سوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی روباه با تکنیک مداد رنگی آموزش داده شد.نقاشی های دانش آموزان دیده شد . بسیار عالی اجرا کردند.
تکلیف: لطفا نقاشی روباه همراه تصویر سازی کامل صفحه ارسال شود. هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید. لینک آموزش نقاشی روباه: https://www.aparat.com/v/Tc5Pz/اعداد بصورت لاتین تایپ شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق مهربانی ها..پرسش و پاسخ ضرب دو انجام شد.لطفا ضربها هر روز به شیوه ای که آموزش دادم و تلفیق با روزمرگیها کار شود.
تکلیف: 1.ریاضیدان کوچکم کتاب کار علوی صفحه ی 45 را با دقت کامل کن.2.از عدد 9999 تا 9980 دنده عقب اول همه رو به عدد نوشته بشه سپس... از عدد 9999 تا 9991 عددهای زوج را جدا کن دورش رو با مداد رنگی خط بکش و آنها را به حروف بنویس. از عدد 9990 تا 9980 عددهای فرد را جدا کن دورش را با مداد رنگی خط بکش و آنها را به حروف بنویس. روی هم 20 تا رو عدد و 10 تا رو به حروف می نویسید..بعد عددهای زوج و فرد را برایم بخوان و در یک ویس ارسال کن...موفقترین باشید.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی درس سوم قسمت تمرین در کلاس کامل انجام شد..پرسش و پاسخ صورت گرفت،درس 3 کامل مرور شد.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: روانخوانی درس 3 انجام شد.مرور شروط هم خانواده،تکمیل جعبه ی کلمات و پرسش لغت معنی،کار در کلاس صفحه ی 29 انجام شد.
تکلیف: پسر باهوشم...شعر حفظی بصورت ویدئو اگر یک درصد مقدور نشد بصورت فایل صوتی ارسال شود

املا سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پسرم برای املای فردا روانخوانی و تمرین از درس 3 داشته باش.

قرآن سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: قرآن طرح 33 روزه تا صفحه ی 29 کامل کار شد.
تکلیف: پسر پر تلاش من صفحه ی 29 کتاب قرآن 4 عبارت پایین را به صورت شمرده شمرده تمرین و ویس آن را برایم ارسال کنید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق گلهای رنگارنگ.در دو زنگ ریاضی:پرسش و پاسخ ضرب صفر تا دو انجام شد کتاب هوش و ریاضی صفحات 11،13 و 15 در کلاس انجام شد. صفحه 39 کتاب کار علوی رفع اشکال شد. صفحه 43 کتاب کار علوی در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسر زرنگ من صفحه 44 کتاب کار علوی را با دقت انجام بده.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پژوهشگر کوچک من،کار در کلاس صفحه ی 43 را با دقت انجام بده. یادت باشه فردا قراره سر کلاس مثل یک قهرمان بدرخشی چون قراره ازت درس 3 رو بپرسم و شما هم مثل همیشه عااالی جواب منو بدی..پس برای فردا آماده باش.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسر پر توانم درس سوم فارسی را بلند و زیبا برای هر کسی که دوست داری بخوان و کنار کتابت از مامان یا بابا یا هر کسی که برایش خواندی یک امضای با تاریخ و ستاره بگیر،حالا مداد قرمزت را بردار و دور کلماتی که هم خانواده ی آنها را در متن درس بلدی خط بکش...و بالای آن یکی از هم خانواده هایش را بنویس سپس به تعداد کلماتی که درآوردی برای خودت امتیاز ثبت کن(هر یک کلمه با هم خانواده 2 امتیاز) امتیاز کلی را زیر امضای روانخوانیت بنویس و تصویر کتابت را برایم ارسال کن تا من هم امتیازت را داخل دفترم ثبت کنم... موفقیت شما نهایت آرزوی منه..

قرآن سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: قرآن صفحه 21 تا 25 کامل در کلاس کار شد.
تکلیف: پسر با ایمانم صفحه 26،سه عبارت پایین صفحه را به صورت ویس برایم ارسال کن. عزیزانم در پناه خداوند شاد و سربلند باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: جدول ارزش مکانی 3 رقمی تدریس شد. خواندن اعداد 3 رقمی تدریس شد‌. مبحث بزرگتر و کوچکتر تدریس شد.
تکلیف: ویدیو math رو حتما ببینند و تکرار کنند. خواندن اعداد سه رقمی حتما تمرین شود . صفحاتی که ارسال می شود مربوط به کتاب هست . نیازی به پرینت گرفتن نیست یا در واتس اپ یا دفتر انجام بدن ( خواندن بسیار مهم تره چون هدف تدریس ریاضی نیست بلکه بیان آن به انگلیسی است )

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: مبحث living things تدریس شد.
تکلیف: ویدیو science دیده شود. هفت آیتم مربوط به living things حفظ شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق بچه های زرنگ. فعالیت صفحه ی 28 کتاب ریاضی تدریس و در کلاس انجام شد.جشن هزار برگزار شد.فایل جشن ارسال شد..فیلم تدریس صفحه ی 28 و 29 ارسال شد.
تکلیف: عزیزای دلم صفحات 29 و 30 کتاب ریاضی داخل کتاب تمیز و مرتب انجام شود.از عدد 990 تا 1010 به صورت الگوی 10 تا 10 تا نوشته شود،سپس به عدد و حروف نوشته شود..لطفا در نوشتن حروف کلمه های (و) با مداد قرمز نوشته شود. اگر از جشن 1000 فیلم یا عکس گرفتی برایم ارسال کن.. فردا ضرب عدد 0 تا 2 را می پرسم آماده باش پسرم..

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: دانشمند کوچک من،کتاب کار علوی صفحه ی 42 را بعد از مطالعه ی درس و به تنهایی انجام بده.سوالی داشتی از من بپرس.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: روانخوانی درس 3 انجام شد.. قسمت پانتومیم بررسی شد. فیلم تدریس شعر هم بازی صفحه ی 35 کتاب فارسی ارسال شد.فیلم انیمیشنی مرور بیاموز و بگوی درس 3 ارسال شد.
تکلیف: روانخوانی و تمرین شعر حفظی را داشته باش..تا 3 روز مهلت حفظ داری تا اون رو بصورت ویدیو برام بفرستی...

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 3 تا صفحه ی 23 بررسی و چک شد.صفحه ی 24 در کلاس زنگ آفلاین انجام شد.

قرآن سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: قرآن طرح 33 روزه آغاز شد..هر روز 15 دقیقه تا 33 روز در یکی از زنگها قرآن خواهیم داشت..امروز تا صفحه ی 20 آموزش داده شد..
تکلیف: پسر پرتلاش و با ایمانم صفحه ی 20 کتاب قرآن 5 عبارت پایین صفحه را دوباره تمرین و بخش خوانی و روانخوانی کن و بصورت ویس برایم ارسال کن.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: