فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2
فعالیت: با سلام لیست ناهار بهمن ماه در بخش مهارت زندگی قرار داده شده‌است. هزینه ناهار این ماه به شرح زیر است. تمام پرس: 17000000 ریال (یک میلیون و هفتصد هزار تومان) نیم پرس: 13000000 ریال (یک میلیون و سیصد هزار تومان) لطفا در صورت تمایل به ثبت‌نام، در اولین فرصت نسبت به این امر اقدام کرده و حتما تا پایان ساعت کاری فردا شنبه اول بهمن، رسید واریز خود را در پیام رسان بله، به آدرس دبستان ارسال نمایید و یا با تماس با مدرسه، واریز خود را به اطلاع مسئولین دبستان برسانید. با تشکر دفتر دبستان

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ها‌ی 78، 79 تدریس شدند و کامل کن صفحه‌ی 80 انجام شدند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ها‌ی 114، 115، 116 انجام شوند.از صفحه‌ی 120 فقط سوالات 1 و 4 و از صفحه‌ی 121 فقط سوال 1 انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: درس‌های زیارت و چغندر پر برکت روخوانی شوند.از کتاب کار فارسی صفحه‌ی 78 دیکته نوشته و روخوانی شود.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: صفحه‌ی 59 انجام شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌ها‌ی 11 و 12 دوره و پرسش شدند.درس 13 دوست مهربان تدریس شد و صفحات 64 و 65 انجام شدند.
تکلیف: درس‌ها‌ی 9، 10 و 13 دوره و تمرین شوند.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: پاورپوینت رعایت قوانین کلاس و مدرسه به اشتراک گذاشته شد و در مورد اهمیت رعایت قوانین کلاس و مدرسه گفتگو کردیم، کلیپ آموزشی کوتاهی مشاهده کردیم، قوانین کلاس و مدرسه را مرور کردیم و دانش‌آموزان به بیان نظرات خود پرداختند.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز اگر نقاشی یا کاردستی مربوط به درس مهارت‌های زندگی با موضوع هیجانات و همدلی که قرار بود امتیازی باشد را انجام داده اید هفته آینده طبق اعلام مدرسه با خود به مدرسه بیاورید و تحویل دهید تا کارت امتیاز خود را بعدا از من دریافت کنید و کاردستی و نقاشی شما عزیزان را در نمایشگاهی که به زودی خواهیم داشت به نمایش بگذاریم. *حتما نام و نام خانوادگی خود، اسم درس مهارت‌های زندگی و نام خانوادگی من را روی کار خود بنویسید تا بعدا کارت امتیاز شما را بدهم* متشکرم.
فعالیت: با سلام همانطور که پیش از این در کلاس‌ها اعلام کرده‌بودیم؛ در نظر داریم تا نمایشگاهی از دست‌سازه‌ها و نقاشی‌های دانش‌آموزان برگزار کنیم. لطفا دو تا از نقاشی‌های زیبایتان را به انتخاب کرده و مطابق با فایل ارسالی در بخش هنر و یا مراجعه به لینک زیر و مشاهده ویدیوی مربوطه، آن را پاسپارتو کنید. نام، نام خانوادگی و اسم کلاس فراموش نشود. لطفا این دو نقاشی و دست‌سازه‌های دیگر را در صورت حضوری بودن کلاس‌ها در هفته آینده، در کلاس هنر به آموزگار محترم هنر تحویل دهید. درصورتیکه کلاس‌ها مجازی برگزار شد؛ حتما روز سه‌شنبه به مسئولین مدرسه تحویل دهید. https://www.aparat.com/v/Jzbhu با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 77 در رابطه با اندازه‌گیری دقیق تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه ها‌ی 114، 115 و 116 انجام شوند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس کی بود؟کی بود؟ روخوانی شد.واژه سازی درس زیارت تدریس شد و تمرین مربوط به آن انجام شد.
تکلیف: 5 کلمه با ترکیب (خانه) نوشته شود و برای هرکدام یک جمله‌سازی نیز شود.7 خط دیکته از درس کی بود؟ کی بود؟ نوشته شود.درس‌ها‌ی همکاری و خوش اخلاقی روخوانی شوند.

قرآن دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: سوره‌های ناس، کوثر، توحید، حمد، فلق و نصر توسط دانش آموزان خوانده شدند.صفحه‌های 44، 45، 46 و 47 کتاب نیز تدریس و روانخوانی شدند.
تکلیف: سوره‌ی نصر تمرین و حفظ شود.

هنر دوم

مدرس: علی خانی، پریسا

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی اتیکت میهمان بودن پارت دوم تدریس شد.
تکلیف: لطفا دانش‌آموزان نقاشی با موضوع "چطور میهمان خوبی باشیم؟" بکشند تا جلسه آینده در مورد آن صحبت کنیم.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: فصل 7 با موضوع اندازه‌گیری تدریس شد و صفحه‌ها‌ی 74، 75 و 76 نیز انجام شدند.همچنین مبحث یک ربع یا 15 دقیقه در ساعت نیز تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 10 تا ساعت در دفتر مشق رسم کنید و زمان‌ها‌ی 2:15، 3:40، 5:20، 8:30، 1:10، 4:35، 9:45، 10:10، 12:20، 11:5 را روی آن‌ها نشان بده و سپس 15 دقیقه بعد آن‌ها را بنویس‌.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار علوم سوالات صفحه‌ها‌ی 75، 76، 77 و 78 پرسیده شدند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: درس مورچه اشک ریزان روخوانی شود.7 خط دیکته از کی بود؟کی بود؟ نوشته شود.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: کلاس بصورت آنلاین برگزار شد. مراحل انجام پروژه در برنامه ورد تمرین و تکرار شد.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه‌ها‌ی 108 و 109 انجام شدند.
تکلیف: صفحه‌ی 110 کتاب کار انجام شود.دو جمع و دو تفریق فرآیندی نوشته و انجام شود.از عدد 601 تا 650 به عدد و حروف نوشته شود.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: فصل 7 با موضوع انواع سوخت‌ها به طور کامل تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: درس‌های زیارت، ستایش و کتابخانه‌ی کلاس ما روخوانی شوند.5 خط دیکته از درس کی بود؟ کی بود؟ نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه کلاس "سواد مالی" درباره کسب و کارهای خانگی (شهری)، به بحث و تبادل نظر پرداختیم و کلیپی در این زمینه تماشا کردیم.
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد، صفحه 92 کتاب کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بر روی یک آهنگ (warm up) با شمارش 4 تایی برای تحرک و هیجان و تقویت عصب و عضله دانش‌آموزان کار شد. سپس با یک آهنگ با شمارش 4 تایی به صورت تلفیقی از کاپ (لیوان) و بادی پرکاشن با دانش‌آموزان تمرین و یک آهنگ با شمارش 7 تایی به صورت بادی پرکاشن تمرین و آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: