فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: تمرین ریاضی در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ها‌ی 49، 50، 55 و 57 انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: روخوانی درس‌ها‌ی چوپان درست کار، ستایش، کتابخانه‌ی کلاس ما و مسجد محله‌ی ما انجام شد. تمرین فارسی در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه‌ی 38 روخوانی و دیکته از آن نوشته‌شود. کلمات هم‌معنی و مخالف درس چوپان درست‌کار فردا پرسیده می‌شود.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: صفحه‌ی 37 کتاب کار ریاضی انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌های چوپان درست کار و تمیز باش و عزیز باش روخوانی شدند. کتاب کار فارسی صفحه‌های 41 تا 45 انجام شدند.
تکلیف: صفحه‌های 46 و 47 کتاب کار فارسی انجام شوند. از صفحه‌ی 46 کتاب کار فارسی دیکته نوشته و روخوانی شود.

املا دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از درس مدرسه‌ی خرگوش‌ها دیکته گفته شد. لطفا بررسی بفرمایید.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه درباره " دستگاه کارتخوان" به صورت اجمالی با بازی و سرگرمی، به بحث و گفت و گو پرداختیم. دانش‌آموزان درباره تجاربی که درباره‌ی استفاده و فواید دستگاه کارت‌خوان داشتند؛ صحبت کردند.
تکلیف: فعالیت کتاب، صفحه 64 انجام شود.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: طبق نمونه خواسته شده, تغییرات در سند توسط دانش آموزان تمرین شد.
فعالیت: با سلام لیست غذای آذر ماه به پیوست خدمتتان ارائه می‌گردد. عزیزان برای دریافت فایل مورد نظر، به بخش مهارت اجتماعی مراجعه نمایند. همچنین عزیزانی که تمایل به ثبت‌نام ناهار دبستان را دارند؛ مطابق با مبلغی که در پیامک روز چهارشنبه خدمتتان ارسال گردید‌ه‌است؛ حتما تا روز یکشنبه 29 آبان ماه نسبت به پرداخت هزینه مورد نظر اقدام کرده و واریز مبلغ را به اطلاع مسئول مالی دبستان برسانند. با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ها‌ی 34 و 35 انجام شدند. جدول اعداد 1 تا 100 تمرین شد.
تکلیف: اولیاء گرامی جدول اعداد هر روز همراه دانش‌آموزان باشد.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه ی 29 انجام شد.کتاب کار صفحه‌ی 37 انجام شد.
تکلیف: مطابق با صفحه‌ی 28 کتاب درسی قسمت ایستگاه فکر، کاشت دانه، برای روز چهارشنبه هر دانه‌ای که مایل هستید (ماش، لوبیا، نخود، عدس، لپه، گندم، جو و ...) را در خاک بکارید و همراه خود بیاورید. همچنین به صورت اختیاری مطابق صفحه‌ی 29 کتاب، روزنامه دیواری در مورد حیوانات شب فعال، درست کنید و روزچهارشنبه همراه خود بیاورید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس چوپان درست کار روخوانی شد. واژه سازی و بیاموز و بگو درس پنجم تدریس شد و صفحه های 33 و 34 انجام شدند.
تکلیف: در صفحه‌ی 34 پایین صفحه قسمت پیدا کن و بگو؛ سوالات 1، 2 و 3 در دفتر و روخوانی درس چوپان درست‌کار و کتابخانه‌ی کلاس ما را انجام دهید. مخالف کلمه‌های چپ، بالا، لاغر، زشت، خوب، کوتاه را نوشته و با هر دوی سری آن‌ها جمله بسازید.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 38 سوالات 2، 3 و 4 انجام شدند.

هنر دوم

مدرس: علی خانی، پریسا
فعالیت: یادآوری. برای زنگ هنر قیچی و چسب به همراه داشته‌باشید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام «یادآوری» از شما دعوت می‌شود تا در نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتابخوانی در دبستان برگزار می‌گردد؛ شرکت نمایید. حضور یکی از اولیا به همراه کارت بانکی و پول نقد الزامیست. توضیحات بیشتر، با عنوان کاربرگ در بخش مهارت اجتماعی قرار داده شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: آزمون بیدپای ریاضی (توسعه سواد خواندن) برگزار شد.
تکلیف: لطفا 10 تا ساعت رسم و تمرین شود. برگه‌ای که در پرتال قرار دادم را در دفتر مشق پسران عزیزم وارد کرده تا انجام دهند. برای روز شنبه حتما برگه‌ی جدول اعداد 1 تا 100 که دیروز در پرتال قرار داده بودم پرینت بگیرید و همراه عزیزانم به مدرسه بفرستید.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار صفحه‌ها‌ی 35 و 36 انجام شدند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌ها‌ی 3 تا 5 روخوانی شدند. صفحه‌ی 40 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره‌ی 8 انجام شود.7 خط دیکته از درس چوپان درست کار نوشته شود. درس چوپان درست کار، ستایش و کتابخانه‌ی کلاس ما روخوانی شوند.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 38 سوال 1 رونویسی و صفحه‌ی 37 کامل انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: صفحات هجده و نوزده کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع روابط بین فردی (احترام به ویژگی‌های خود و دیگران) تدریس شد و دانش‌آموزان به بحث کلاسی پرداختند. همچنین کلیپ مربوط به منحصر به فرد بودن نمایش داده شد.
تکلیف: در مورد منحصر به فرد بودن هر شخص، از پسر عزیزم آنچه را آموخته است؛ سوال کنید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 31 جمع و تفریق فرآیندی با رسم شکل تدریس و انجام شد. دانش‌آموزان عزیزم 3 تا جمع و 2 تا تفریق در دفتر نوشته و انجام دادند.
تکلیف: در دفتر مشق 3 جمع و 3 تفریق نوشته شده‌است. آن‌ها را با رسم شکل انجام دهید. اولیاء گرامی برگه‌ای که در پرتال قرار دادم را لطفا پرینت رنگی بگیرید، برای سالم ماندن برگه آن را لمینت کرده و یا داخل کاور قرار دهید یا چسب بزنید و یا در طلق بگذارید. البته برای راحتی کار دانش آموزان عزیزم لمینت بهتر است.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: با توجه به اینکه فردا درس علوم داریم؛ لطفا لوبیا‌ها که مربوط به «آزمایش کنید صفحه‌ی 28» می‌باشد؛ را همراه خود بیاورید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: پسران عزیزم از درس ستایش تا چوپان درست کار را روخوانی کردند. شعر «احوال پرسی» روخوانی و تدریس شد.
تکلیف: شعر احوال پرسی در صورت تمایل حفظ شود. با کلمات مهم درس چوپان درست کار جمله سازی شود. درس‌ها‌ی چوپان درست کار و ستایش روخوانی شوند. از 5 خط اول درس چوپان درست‌کار، دیکته نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: سوره ها‌ی ناس، حمد، توحید، کوثر، فلق تمرین و جمع خوانی شدند. آیات و پیام قرآنی از صفحه‌ی 26 تا 31 خوانده و تدریس شدند. دانش آموزان عزیزم هر کدام آیه‌ها را به صورت فردی خواندند.
تکلیف: در صورت تمایل پیام قرآنی حفظ شده و کتاب قرآن فردا به مدرسه فرستاده شود. سوره‌ها‌ی ناس و فلق حفظ شوند.

ورزش دوم

مدرس: قاضی طباطبایی، سید حسین
فعالیت: فعالیت‌های امروز زنگ ورزش: گرم کردن بدن، انجام فعالیت‌های کششی، جهت جلوگیری از ورزش‌زدگی دانش‌آموزان برگزاری مسابقه فوتبال و طناب‌کشی، سرد کردن.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی، اتیکت نشستن به همراه شعر آن مرور شد و فعالیت‌های آن به پایان رسید. همچنین با توجه به شروع فصل سرماخوردگی، اتیکت سرفه و عطسه و شستن صحیح دست‌ها، با کمک کلیپ آموزش به کودکان که توسط سازمان بهداشت جهانی منتشر شده‌است، به صورت عملی آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: