فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2
فعالیت: با سلام به اطلاع می‌رساند؛ کارگاه دانش‌افزایی با موضوع، تربیت جنسی در تاریخ 4 دی ماه 1401، به صورت مجازی و از طریق پرتال دانش‌آموز برگزار می‌گردد. لطفا برای حضور به موقع، برنامه‌ریزی داشته‌باشید. پوستر مربوط به این کارگاه، در بخش بازی استراتژیک بارگذاری شده‌است. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: یادآوری منوی ناهار دی ماه، مجدد در بخش آزمایشگاه بارگذاری شده‌است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: موضوع سکه‌ها از فصل 4 ریاضی به طور کامل تدریس شد.همچنین چرتکه و جدول ارزش مکانی اعداد 3 رقمی نیز تدریس شدند.صفحه‌های 57، 58 و 59 نیز انجام شدند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ی 96 انجام شود.با سکه‌هایی که پرینت گرفتید مقادیر 150 ریال، 260 ریال، 700 ریال، 400 ریال، 280 ریال، 330 ریال، 23 ریال و 432 ریال را تمرین کنید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: روخوانی درس‌های مورچه اشک ریزان، دوستان ما و کوشا و نوشا انجام شود.صفحه‌ی 59 کتاب کار فارسی نوشته شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس 11 با موضوع نماز تدریس شد و نماز دو رکعتی آموزش داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: صفحات 22 تا 25 کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع روابط بین فردی (رفتارهای دوستانه) با مشارکت دانش‌آموزان تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار

آزمایشگاه

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: با سلام نظر به احتمال استمرار آلودگی هوا در هفته‌ی آتی و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شورای دبستان، به اطلاع می‌رساند؛ جشن یلدا در روز سه‌شنبه 1401/09/29 ساعت 13 تا 15 در سالن آمفی تئاتر مجتمع صبا مال برگزار خواهد‌شد. از شما دانش‌آموزان عزیز دعوت می‌کنیم تا به همراه یکی از اولیا (پدر یا مادر یا پدربزرگ یا مادربزرگ) در جشن یلدای دبستان شرکت نمایید. تذکرات مهم: - حتما با لباس فرم مرتب در جشن حضور داشته‌باشید. - با احترام، به علت محدودیت فضای سالن، از پذیرفتن همراهان بیشتراز یک نفر(حتی خواهر و برادر کوچکتر) معذوریم. پوستر مربوطه در بخش مهارت زندگی بارگذاری شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: فصل 4 با موضوع عددها‌ی 3 رقمی تدریس و صفحه ی 56 انجام شد. صفحه‌ی 57 قسمت الگویابی کن و صفحه‌ی 58 سوال 1 و قسمت کامل کن؛ انجام شدند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ی 90 سوالات 3 و 4 و صفحه‌ی 91 سوال‌های 3 و 4 انجام شوند. برگه‌ای که در پرتال قرار داده شده، مربوط به سکه است. لطفا آن را پرینت گرفته و طبق صحبت قبلی آن را چسب زده و قیچی کنید.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: فصل 6 با موضوع پیام رمز را پیدا کن تدریس شد وصفحعه‌های 62، 63 و 64 (درسنامه‌) خوانده شد و قسمت‌های مهم درس با رنگ قرمز مشخص شدند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: آزمون بیدپای برگزار شد.
تکلیف: یک کتاب داستان به دلخواه انتخاب کرده،آن را بخوانید و خلاصه‌ی داستان را در دفتر مشق ابتدا بصورت بدون نقطه نوشته؛ سپس نقطه‌های آن را با رنگ قرمز بنویسید. درس مورچه اشک‌ریزان روخوانی شود.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: با سلام به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به تعطیلات آلودگی هوا در آذر ماه، فعلا به صورت علی‌الحساب، مبالغ زیر از هزینه ناهار آذر ماه تا تاریخ 23 آذر کسر می‌گردد. تمام پرس 640 هزار تومان نیم‌پرس 480 هزار تومان لازم به ذکر است که رقم نهایی، که کسر خواهدشد؛ در آخر آذر ماه اعلام می‌گردد. همچنین متذکر می‌شود؛ منو ناهار دی ماه در بخش مهارت اجتماعی قرارداده شده‌است. هزینه مربوط به ناهار دی ماه نیز متعاقبا اعلام می‌گردد. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: فصل 3 (تقارن) تکمیل شد و تمرینات مربوط به آخر فصل نیز انجام شدند.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار درسنامه‌ی درس 1 و 2 (گردش در باغ و هوای سالم - آب سالم) دوره و تکرار شدند.
تکلیف: صفحه‌ی 14 کتاب کار علوم انجام شود.همچنین صفحه‌های 52، 53و 54 کتاب کار از فصل 6 روخوانی شود.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌های ستایش تا مسجد محله‌ی ما روخوانی شدند.صفحه‌ی 56، 57، 58 و 59 کتاب کار انجام شدند.
تکلیف: صفحه‌ی 62 کتاب کار فارسی روخوانی و کامل شود. از همین صفحه، دیکته نوشته شود

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه سوادمالی به صورت اجمالی درباره "همراه بانک" با پسران عزیزم به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
تکلیف: برای جلسه بعد،صفحات 76 و 77 کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: با سلام به اطلاع می‌رساند؛ کارگاه مجازی آموزش خانواده ویژه دبستان‌های علوی، با موضوع «شیوه‌های ارتباط والدین با فرزندان» روز دوشنبه 28 آذر ماه ساعت 18، به صورت مجازی و از طریق پرتال دانش‌آموز _ پخش زنده، برگزار می‌گردد. لطفا برای حضور به موقع و بهره‌مندی از این کارگاه برنامه‌ریزی داشته‌باشید. پوستر مربوط به این کارگاه، در بخش مهارت اجتماعی خدمتتان ارائه گردیده است. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: نظر به احتمال تعطیلی مدارس در روزهای آتی و با توجه به برنامه‌ریزی دبستان برای جشن یلدا در روز دوشنبه؛ خواهشمندیم فرم رضایتنامه جشن یلدا را که در بخش بازی استراتژیک خدمتتان ارائه شده‌است؛ در صورت تمایل به حضور فرزندتان در جشن، پرینت گرفته و یا همان متن را به صورت دستنویس، همراه با امضا و اثر انگشت ولی (پدر)؛ (در صورت حضوری بودن کلاس‌ها در روز دوشنبه)، همراه دانش‌آموز به مدرسه تحویل دهید. در صورت تعطیلی مدارس در روز دوشنبه، تاریخ و ساعت جدید جشن یلدا متعاقبا اعلام می‌گردد. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: ریاضی صفحه‌ی 52 انجام شد.
تکلیف: در منزل با دقت نگاه کنید و پنج وسیله که خط تقارن دارند را نقاشی کنید. سن خودتان را یک بار با سن مامان و یک بار با سن بابا، جمع و بار دیگر تفریق کنید.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار علوم صفحه‌های 19، 20، 21، 37 و 38 انجام شدند.
تکلیف: فصل 5 از کتاب درسی و کتاب کار علوم پرسیده شود.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس های خوش اخلاقی تا مورچه اشک ریزان روخوانی شدند.کتاب کار فارسی صفحه‌ی 56 انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 47 نگارش سوال‌ها‌ی 1، 3 و 4 انجام شوند.دیکته از صفحه‌ی 57 کتاب کار فارسی نوشته شود.با کلمات فروش،ساز،پز،گر،کار کلمات جدید مربوط به شغل ساخته و با هر کدام یک جمله بنویسید.روخوانی صفحه‌ی 57 کتاب کار فارسی نیز انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ها‌ی 50 و 51 کتاب درسی ریاضی انجام شدند.
تکلیف: صفحه‌ی 54 کتاب درسی ریاضی قسمت معما کامل انجام شود.دو جمع و دو تفریق فرآیندی با رسم شکل نوشته شود.5 تا ساعت تمرین شود.کاربرگ الگوی عددی در دفتر نوشته و انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: روخوانی درس‌ها‌ی مورچه اشک ریزان و دوستان ما انجام شود.7 خط دیکته از درس مورچه اشک ریزان نوشته شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس 10 هدیه های آسمانی تدریس شد.سوالات تستی و تشریحی از درس های قبلی نیز با دانش آموزان تمرین شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: مبحث روابط بین فردی (احترام به ویژگی‌های جسمانی خود و دیگران) تدریس شد و دانش‌آموزان به بیان نظرات خود در مورد پذیرش خود و دیگران پرداختند. تمرین صفحه 21 کتاب نیز به صورت شفاهی انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: